Gå til innhold

Dessert på julaften?


Atanih

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Hva pleier dere å ha som dessert etter julematen? Utenom riskrem, da. Yngstemann rundt bordet, utenom vår sønn på 1, er 21. 

 

Og, er det "normalt" å ha kake? Jeg smakte nylig på Dronningkake, som jeg synes var helt himmelsk! Hadde vært artig med en unnskyldning for å lage den ;)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fruktcoctail med klementin, banan og hasselnøtt. Sofistikert? Ikkje i det heile tatt. Men tradisjon i min familie.

 

Sofistikert skal det heller ikke være, er "kun" mine foreldre og brødre og samboer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs på middagen det. Har dere ribbe, så velger dere noe lett (f.eks. karamelllpudding). Har dere fisk eller kalkun, så passer riskrem bra.

 

Vi pleier å ha kake og kaffe sammen med pakkebonansaen og da er det vel ofte småkaker som gjelder, men helt sikkert stas med noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs på middagen det. Har dere ribbe, så velger dere noe lett (f.eks. karamelllpudding). Har dere fisk eller kalkun, så passer riskrem bra.

 

Vi pleier å ha kake og kaffe sammen med pakkebonansaen og da er det vel ofte småkaker som gjelder, men helt sikkert stas med noe annet :)

 

Vi pleier også å servere noe ved pakkeåpninga, noe lett som forskjellige "slag", tenkte det var her kaka skulle komme inn :) Men vi har også fått noe servert etter middagen, sånn at vi sitter lenge rundt bordet og slapper av,istedet for å rushe gjennom kvelden.

 

Gøy med tips  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...