Gå til innhold

Potte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vil dele sine erfaringer ved bruk av potte på sine små gull?

Når begynte dere? Hva gjorde dere? Og hvordan gikk det?

 

Jeg har begynt så smått å prøve dette nå. Mitt gull er 15 mnd og det er ikke helt enkelt å få gullet til å sitte på potten. Det er både hender og føtter oppi den, brukes på hodet osv. også tisses det ved siden av.

Høres det kjent ut? Erfaringer? Tips?

 

Jeg er opptatt av at dette skal være gøy og spennende. Gullet er bare 15 mnd så jeg bruker ikke tvang eller sure miner.

 

Anonymous poster hash: a3490...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte tidlig, ved 7-8 mnd alder bare for gøy. Prøvde i forbindelse med bleieskift å se om hun ville tisse litt og det ville hun ganske ofte. Nå er hun 16 mnd og det er en rutine at hun går på potte 2-3 ganger daglig og tisser, selvom hun fortsatt bruker bleie. Vi har en pekebok om å gå på potte som hun liker å lese i og vi presser henne aldri, hun går bare på potte hvis hun vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte tidlig, ved 7-8 mnd alder bare for gøy. Prøvde i forbindelse med bleieskift å se om hun ville tisse litt og det ville hun ganske ofte. Nå er hun 16 mnd og det er en rutine at hun går på potte 2-3 ganger daglig og tisser, selvom hun fortsatt bruker bleie. Vi har en pekebok om å gå på potte som hun liker å lese i og vi presser henne aldri, hun går bare på potte hvis hun vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte tidlig, ved 7-8 mnd alder bare for gøy. Prøvde i forbindelse med bleieskift å se om hun ville tisse litt og det ville hun ganske ofte. Nå er hun 16 mnd og det er en rutine at hun går på potte 2-3 ganger daglig og tisser, selvom hun fortsatt bruker bleie. Vi har en pekebok om å gå på potte som hun liker å lese i og vi presser henne aldri, hun går bare på potte hvis hun vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte tidlig, ved 7-8 mnd alder bare for gøy. Prøvde i forbindelse med bleieskift å se om hun ville tisse litt og det ville hun ganske ofte. Nå er hun 16 mnd og det er en rutine at hun går på potte 2-3 ganger daglig og tisser, selvom hun fortsatt bruker bleie. Vi har en pekebok om å gå på potte som hun liker å lese i og vi presser henne aldri, hun går bare på potte hvis hun vil det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...