Gå til innhold

Hurra❤❤


trøndermamman87

Anbefalte innlegg

 

Hopper inn hit :D vet egnetlig ikke hbor lang jeg er på vei siden jeg hadde en MA i september. Men fikk positivt idag igjen :D

Velkommen og gratulerer så mye! :D

Takk :D håper jeg blir her 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Jeg sniker meg inn jeg også. Tok en test i går, og foreløpig termin er 2 juli kan det se ut som. Dette er mitt andre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg sniker meg inn jeg også. Tok en test i går, og foreløpig termin er 2 juli kan det se ut som. Dette er mitt andre barn :)

Velkommen 😊😀 å gratulere 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag, termin blir 22 juli😊 sambo fikk testen i farsdags gave (han har en sønn fra før) 😊😊 vi blir å holde det hemmelig så lenge det går pga MA tidligere i år. Var egentlig tenk å si det den uka vi mistet.. :( krysser alt jeg har for at spira sitter denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i dag testet positivt !! :)) Har i disse dager siden onsdag trodd TR vil komme,siden brun spotting, men i dag viste testen positiv. Håper bare spottingen gir seg ,, Er 3+6 ;) Anslått termin 20. Juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere :) 

 

Testet også positivt på søndag :) Vet ikke hvor langt jeg er, men regner med jeg har termin i slutten av juli en gang :) Tok ut spiral i midten av oktober så det her gikk fort :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...