Gå til innhold

Hurra❤❤


trøndermamman87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, var jo ganske kort syklus på meg også, positiv el test syklusdag 11 og 12, og testet positivt syklusdag 23 (11 deo😊) spent på hva endelig termin blir når jeg kommer så langt som oul😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan visst slenge meg på her jeg også! Jeg er 4+3 og har også midlertidig termin den 8. juli :smilyblomst:  Mange i samme klynge da tydligvis  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dere på vei? ❤️

Noen som kjenner noen symptomer?

Jeg har litt temperament om dagen, også kjenner jeg stikninger i livmor (litt el-følelse) :) Men det er det eneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg kommer også inn hit 😍 er kun 11 dpo i dag, men har fått pos test siden 9dpo 😊 har vært småkvalm på kveldstid noen dager nå så følte den positive testen måtte komme 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kommer også inn hit 😍 er kun 11 dpo i dag, men har fått pos test siden 9dpo 😊 har vært småkvalm på kveldstid noen dager nå så følte den positive testen måtte komme 👍

Gratulerer Soantre! 😁

 

Blir en spennende tid fremover for oss alle 😊 Har dere kuttet ut/trappet ned noe (mat,trening, andre hverdagslige ting osv.) nå etter positiv test? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å spise mindre sukker, og spiser ikke spekepølse, spekemat etc, og ikke ugjennomstekt kjøtt😊 Alkohol har heg holdt meg unna før jeg testet positivt også 😊 Og begynt med kosttilskudd for gravide😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir en del julegaver fra oss her inne :D På julaften er jeg 12+2 og jeg tenker det er et perfekt tidspunkt å fortelle om graviditen :) Om jeg evt. skal gjøre det offentlig gjennom facebook, tenker jeg nyttårsaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har tatt folat og ekstra vitaminer siden vi startet å prøve i Mai, holder meg unna rått kjøtt, for mye kaffe, spekemat, tunfisk/stor fisk og upasteurisert ost. Like greit å sette igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker dere å fortelle det? Jeg heller mot å fortelle familiene det ganske tidlig. Jeg synes det er vanskelig å holde på slikt selv - og vi er mye sammen med familien 😊

 

kjenner kvalme allerede, og håper jeg slipper kvalme og spying (har ikke vært plaget de to første gangene). Men HVIS det kommer - så må jeg nok informere de rundt meg på jobb også. Jobber som lærer - så det er ikke så enkelt å komme unna 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke når vi forteller det.

Dette blir første gang for oss, så alt føles ganske nytt og litt fint å ha det for oss selv enn så lenge.

Har også lyst til å fortelle det til familie tidlig, men vi får se. Kanskje vi venter til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit :D vet egnetlig ikke hbor lang jeg er på vei siden jeg hadde en MA i september. Men fikk positivt idag igjen :D

Velkommen og gratulerer så mye! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...