Gå til innhold

Noen som skal på UL snart?


Mingemaura

Anbefalte innlegg

 

Ordinær ultralyd om nøyaktig fire uker. Såååå spennende.

 

 

Oi! Jeg har ikke engang vært hos legen og fått han til å sende inn beskjed om at jeg skal ha OUL... Er jeg litt sent ute?? Hvor langt har du kommet nå?

Var hos legen i uke 10 og fikk innkallelsen samme uke. Er nå 14+6 i følge tidlig ultralyd så termin er flyttet til 28. mai frem til ordinær ultralyd. Hadde selv regnet den ut til å være 1.juni grunnet bruk av eltester og temping så blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på privat UL. Fikk se en bitteliten baby som beveget seg og alt mulig. Alt såg fint ut :) Legen mente at jeg var fire dager kortere på vei enn mensterminen min, men jeg venter til OUL og ser om det stemmer.

Nå er jeg så glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, oul var visst 21. januar. Bra jeg sjekka innkallingen igjen og ikke stolte på hukommelsen! 😂

Men nå skal jeg på tidlig ul om halvannet døgn! Iiik, klarer ikke vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul nå. Herregud, så fantastisk å se lille sprelle rundt! Alt så helt bra ut! Og termindato er fortsatt samme som tidligere beregnet menstermin 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på tidlig ul igår og fikk se lille bebis ❤ alt var i orden og var kommet då langt som vi trodde, 11+0. Legen trodde også at det blir en jente men han sa at det ikke var sikkert å si når det er så tidlig så jeg venter heller til oul og ser hva de tror da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ultralyd på tirsdag😍 var da 11+6 etter egen beregninger, men legen mente jeg var 12+3😊 alt så bra ut heldigvis! Så gøy å se at det faktisk var en sprellende liten bebis på ca 5,5 cm inni der!😍❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mammatilnick Hvordan gikk det på ultralydportalen? Fikk du vite kjønn? 😊 Har time på samme klinikk i januar og er da i uke 14. Håper på å få se om det er jente eller gutt som skjuler seg i magen 😊 (hører egentlig til i juli 2016 gruppa) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal på UL neste mandag. Blir spennede, kanskje jeg får se hvilket kjønn og håper det vil vise seg :) er 17+4 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul den 16 jan. Er 13+1 da. Håper på å få vite kjønn da, men må nok bare ta det med en klype salt frem til ordinær ul i februar 😊 vi har vært litt usikkre på om vi vil vite kjønn før fødselen. Har VELDIG lyst å vite kjønn, men tanta mi ventet med å vite til hun fødte og hun sier det var helt fantastisk å vente for å se da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på ul den 16 jan. Er 13+1 da. Håper på å få vite kjønn da, men må nok bare ta det med en klype salt frem til ordinær ul i februar 😊 vi har vært litt usikkre på om vi vil vite kjønn før fødselen. Har VELDIG lyst å vite kjønn, men tanta mi ventet med å vite til hun fødte og hun sier det var helt fantastisk å vente for å se da 😊

Heisann! Og beklager for fryktelig sent svar. Jeg ble veldig fornøyd med ul ja ☺ jeg var 14+3 tror jeg og hun kunne se mye. Fikk vite kjønn (som stemte på oul) og hun kunne se at alt var bra med barnet ☺ kjempegøy å få med usb-brikke med videosnutter og bilder som vi kan se på 😄 det er bare å glede seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...