Gå til innhold

Noen som skal på UL snart?


Mingemaura

Anbefalte innlegg

Jeg ble ringt i dag. Skal på ul i morgen og finne ut hva som er inne i livmor i tillegg til baby. Har to væskefylte blærer som trolig er restene av to små som har gått til grunne i tillegg til den tredje som forhåpentligvis klarer seg...spennende...kanskje får jeg sett hjerteslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ringt i dag. Skal på ul i morgen og finne ut hva som er inne i livmor i tillegg til baby. Har to væskefylte blærer som trolig er restene av to små som har gått til grunne i tillegg til den tredje som forhåpentligvis klarer seg...spennende...kanskje får jeg sett hjerteslag

Lykke til i morgen, sunfly:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL da jeg var 6+2 (så er bankende hjerte) og skal på ny om 2.5 uke. Da er jeg 12+1. Mest for å sjekke at alt utvikler seg som det skal, samt at jeg kan få fortalt det på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bestilt tidlig ultralyd hos på et privat senter i begynnelsen av desember. Hadde egentlig tenkt til å vente til ou, men har veldig lyst til å se før jul:) Da er jeg vel ca 13 uker, og det er vel forsåvidt en av de beste ukene til å fastsette skikkelig termin. Samboer vet ikke om det enda, tenkte kanskje at det skulle være en overraskelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på tidlig ul når jeg er 8+5 pga 3 MA. Har tidligere mistet i uke 6-7, så jeg er veldig spent... Er bare 5+0 foreløpig, så det er lenge igjen å vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul på onsdag. Nå var det ikke lenger tre ting i livmor, men to. Legen kunne ikke se noe fosteranlegg eller hjerteslag ennå og mente vi måtte ha ny kontroll om en drøy uke. Tok imidlertid hcg som viste at den hadde normal stigning og lå da på ca. 16600. Hadde håpet å se hjerteslag for å bli litt beroliget....men den gang ei. Får pent vente til neste torsdag. Da dette var uplanlagt er vi jo litt usikre på hvor langt jeg evt er på vei. Men mener at det burde ha vært hjerteslag nå😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått en tidligere ultralyd ❤️ de hadde ikke noen mulighet før neste tirsdag, 10.11 :-) men går greit å vente, er bare litt over en uke til!

 

Spent, og håper alt er i orden. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i begynnelsen av desember når jeg er 11+4. Gleder meg veldig. Tenkte på å kanskje ta en tur denne uka også, men usikker på om det er verdt det. Vil jo kunne se så mye som mulig! Ellers vil ou være en gang mot slutten av januar, og det er jo alt for lenge å vente!

Endret av Litenblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk krisetime på sykehuset i dag (tråd på 1.trim) og fikk heldigvis sett et bankende hjerte i dag <3 7+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk krisetime på sykehuset i dag (tråd på 1.trim) og fikk heldigvis sett et bankende hjerte i dag <3 7+2

Kor kjekt :D e ikkje det heilt utrolig at nokke så lite kan ha et hjerte som slår så sterkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk krisetime på sykehuset i dag (tråd på 1.trim) og fikk heldigvis sett et bankende hjerte i dag <3 7+2

Kor kjekt :D e ikkje det heilt utrolig at nokke så lite kan ha et hjerte som slår så sterkt?

Jo, var så ufattelig deilig å se <3 og SÅ nydelig da! Kunne jo se både armer og bein der 'han' lå.

 

Så ufattelig deilig å se. Nå gleder jeg meg bare til ny UL i uke12/13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var også på ul i dag og fikk sett vår lille veive med armer og bein og fikk høre hjertet slå :) 9+2 i dag :) ny ul om 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var også på ul i dag og fikk sett vår lille veive med armer og bein og fikk høre hjertet slå :) 9+2 i dag :) ny ul om 3 uker :)

Gratulerer :)

Vi har ny UL neste mandag og jeg gru gleder meg. Tenk om spiren ikke er der lenger da :/

Kunne ønske tida bare fløy forbi sånn at vi alle bikka 12 uker! OG KVALMA FORSVANT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul på onsdag. Nå var det ikke lenger tre ting i livmor, men to. Legen kunne ikke se noe fosteranlegg eller hjerteslag ennå og mente vi måtte ha ny kontroll om en drøy uke. Tok imidlertid hcg som viste at den hadde normal stigning og lå da på ca. 16600. Hadde håpet å se hjerteslag for å bli litt beroliget....men den gang ei. Får pent vente til neste torsdag. Da dette var uplanlagt er vi jo litt usikre på hvor langt jeg evt er på vei. Men mener at det burde ha vært hjerteslag nå

Hvordan går det med deg, når skal du inn for en ny ultralyd? Spennende å se om du får tvillinger  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL om halvannen uke. Jeg er så spent :bond:

 

Fikk innkallelse til ordinær ultralyd i posten i går. Det var helt vilt raskt for legen sendte henvisningen på mandag. Midt i romjula blir det. Bra vi faktisk skal ha jul hjemme hos oss i år. 7.5 uke til. Det er i grunnen ikke så lenge det heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL om halvannen uke. Jeg er så spent :bond:

 

Fikk innkallelse til ordinær ultralyd i posten i går. Det var helt vilt raskt for legen sendte henvisningen på mandag. Midt i romjula blir det. Bra vi faktisk skal ha jul hjemme hos oss i år. 7.5 uke til. Det er i grunnen ikke så lenge det heller:)

Spennende!! Enda 9,5 uke til min ordinære ultralyd 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en nydelig dansende mini-baby på ul idag! Så gøy å endelig se et bankende hjerte ❤️ 9+6 idag ❤️

Endret av Boknerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det i dag Eplesol?

Jeg skal neste tirsdag, og er så utrolig nervøs. Har hatt en del blødninger, men alt såg bra ut når jeg var på ul 7+1. Har ikke hatt noe særlig blødninger etter det, så jeg har håp om at det har gått bra ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul på torsdag! Og da er jeg 9+0:) grugleder meg igrunn. Redd for at ting har gått galt, men har blitt så kvalm de siste dagene at jeg velger å tro at ting går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...