Gå til innhold

Kjenner dere liv?


lowe+spire

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 uker på vei imorgen, og vet det er tidlig å kjenne liv, men jeg er så innmari utolmodig :P dette er mitt andre svangerskap, forrige gang hadde jeg morkaka på fremsiden, så da kjente jeg ikke liv før i uke 21-22 :/ jeg "dør" om jeg må vente så lenge denne gangen og :P Morkaken er nå på baksiden mot ryggen, så håper jo at jeg snart kan kjenne noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 17 uker på vei idag og har kjent liv ca 1 uke nå, men kjenner ikke spark utenpå magen enda 😊 dette er mitt 2. Barn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy å høre jeg er nå 15 1/2 uke, så da kaaaan det jo være at det ikke er så lenge til jeg kjenner noe :D jeg er bare så utålmodig, men for hver dag er jeg jo nærmere å kunne kjenne noe :):)

Endret av lowe+spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjente flere "spark" i går. Er 16+4 uker nå. Kjentes ut som om noen er forsiktig borti huden min med en finger. Jeg merket det når jeg lå på siden, hadde nettopp spist og hadde full. Ganske sikker på at det var babyen. "Sparket" var på samme plass som jordmoren fant hjerte med doppler, noen dager før

Full blære skulle det stå ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg kjente flere "spark" i går. Er 16+4 uker nå. Kjentes ut som om noen er forsiktig borti huden min med en finger. Jeg merket det når jeg lå på siden, hadde nettopp spist og hadde full. Ganske sikker på at det var babyen. "Sparket" var på samme plass som jordmoren fant hjerte med doppler, noen dager før

Full blære skulle det stå ;-p

Jeg tenkte det skulle stå full mage ;-p hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tror jeg kjente flere "spark" i går. Er 16+4 uker nå. Kjentes ut som om noen er forsiktig borti huden min med en finger. Jeg merket det når jeg lå på siden, hadde nettopp spist og hadde full. Ganske sikker på at det var babyen. "Sparket" var på samme plass som jordmoren fant hjerte med doppler, noen dager før

Full blære skulle det stå ;-p

Jeg tenkte det skulle stå full mage ;-p hihi

Hehe Det var riktig det og i grunn, var ganske mett Merket de samme soarkee/strykene igjen i dag, men ikke i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har anskaffet med doppler, hørte høy og fin hjertelyd nå idag, så det var veldig gøy og betryggende :) gleder meg SÅNN til å kjenne de første bevegelsene, og håper jo det ikke er lenge til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kjente jeg flere spark. De kom på samme plass flere ganger, og kunne til og med kjenne det med hånden. Mener de kunne ikke tas feil av, men er bare 17 uker. Husker ikke de kom så tidlig sist gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kjente jeg flere spark. De kom på samme plass flere ganger, og kunne til og med kjenne det med hånden. Mener de kunne ikke tas feil av, men er bare 17 uker. Husker ikke de kom så tidlig sist gang.

 

Så spennende :) jeg tror også at jeg har begynt å kjenne liv nå de siste to dagene :-D det er akkurat som noe kræler nede i magen.. Underlig følelse:-) er nå rett iver 16 uker så det er jo mye sannsynlig.. Men jeg kjenner det ikke slik utenpå :-) åh det er så deilig å endelig begynne å kjenne til at det er noe der :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går og i dag har jeg kjent noe som jeg ikke kan tilskrive noe annet enn spark. Ganske sikker på at der er bebisen som banker på 💞

Jeg er 18 uker....

Endret av Synne1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooooor jeg kjenner liv! :tongue:  Kommer noen små "dytt" vet ikke hvordan jeg skal forklare følelsen, men det kjennes ikke ut som vanlig romlig eller lignende. Så om det er liv så har jeg kjent det i ca. en uke nå. 18+5 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...