Gå til innhold

Hvordan går det med allesammen ? 😊


Frkhappy

Anbefalte innlegg

Hei jenter 😊 Syns det er så gøy at så mange har termin i mai ! Hvordan går det med allesammen og hvordan er formen, skal dere/har dere vært på tilig ultralyd osv ? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Her går det bare bra, merker så lite til graviditeten at jeg nesten blir litt bekymra... eneste symptom er at jeg har litt ømme bryster.. skal til gynekolog 15.oktober for å følge opp celleendringer jeg har hatt tidligere, så håpe han kan ta en innvendig ultralyd da, så håper jeg den viser at alt er i orden...😊 hva med deg? Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det også, lite symptomer og slikt , MEN for noen dager siden kom kvalmen for fullt, ikke særlig ålreit det heller men utenom det er formen min veldig bra og merker ikke stort . Åå lykke til på ultralyd krysser fingrene for at alt står bra til med lille .. Jeg skal selv på UL nå om 2 dager , da nermer jeg meg uke 8 , så håper og se et bankende hjerte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Lykke til du også 😊 når har du termin? Jeg er i uke 7 nå, så blir uke 8 på UL - håper også å se et lite hjerte 😊 så blir det liksom mer virkelig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...