Gå til innhold

Svigermor!!


Miltus

Anbefalte innlegg

Er 9 uker på vei, og hadde planlagt og holde det hemmelig så lenge som mulig.. 

 

Men, svigermor dro sist uke på ferie og skal vær borte 3 måneder, vi bestemte derfor at vi skulle si at jeg var gravid til henne før hun dro, siden vi ville si det personlig og ikke via melding.. 

 

Ga KLAR beskjed om at det ikke skulle ut, og hun derfor ikke måtte si det til noen!!! 

Dagen etter, har bitcha fortalt det til halve familien!!!!!!!! 

 

Jeg er så forbanna, at det koker!!!! 

 

 

Ifølge min mann overreagerer jeg, så gjør jeg det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 9 uker på vei, og hadde planlagt og holde det hemmelig så lenge som mulig.. 

 

Men, svigermor dro sist uke på ferie og skal vær borte 3 måneder, vi bestemte derfor at vi skulle si at jeg var gravid til henne før hun dro, siden vi ville si det personlig og ikke via melding.. 

 

Ga KLAR beskjed om at det ikke skulle ut, og hun derfor ikke måtte si det til noen!!! 

Dagen etter, har bitcha fortalt det til halve familien!!!!!!!! 

 

Jeg er så forbanna, at det koker!!!! 

 

 

Ifølge min mann overreagerer jeg, så gjør jeg det? 

 

Det er så himla egoistisk å ikke la folk få dele sånne nyheter selv når de er klare for det. Jeg hadde blitt kjempelei meg hvis noen hadde tatt fra meg den gleden. Synes ikke du overreagerer, det var ikke hennes hemmelighet å dele.

Blir litt som når folk får SMS om noe sånt (det være seg fødsel, graviditet eller what not og velger å svare på facebook så det blir liggende åpnet for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er faktisk kjempelei meg… 

 

I går da vi var i familieselskap visste alle at jeg var gravid, men alle lata som ingenting for jeg skal liksom ikke vite at svigermor har plapra… Føler nesten det hadde vært lettere om de faktisk hadde gratulert meg, og ikke bare latet som ingenting. 

 

Så hva skjer nå da? skal jeg liksom kunngjøre graviditeten senere, eller hva? 

 

Merker jeg føler bitcha har fratatt meg en liten del av gleden.. Ja, jeg gleda meg til å fortelle tanter og onkler at de skulle bli nettopp det…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ikke. Dersom dere skal ha flere barn i fremtiden, hadde jeg sagt det til halve verden før hun fikk vite det. Så kan hun se hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er definitivt siste barnet ; )

 

Det hun sa da vi fortalte det var at vi måtte sende mld til henne med en gang vi viste om det var gutt eller jente.. For å si det sånn! det kommer hun definitvt ikke til å vite!! 

Og, hun kommer heller ikke til å få vite noe om at fødselen er i gang… 

 

og hun kommer heller ikke til å få beskjed om at barnet er født.. 

 

Orker ikke forholde meg til mennesker jeg ikke kan stole på! 

Endret av Miltus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg kjempegodt, hadde ikke fortalt henne noe mer for å si det sånn.

 

Hadde også fortalt henne hvor skuffa jeg var og at hun har tatt fra deg en del av gleden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyres ut som mor mi..

Skjedde sist graviditet. Ho lovte dyrt og helligt å ikkje sei noko. Ho blei pressa voldsomt på dette fordi ho delte nyheten om søstra min sin første graviditet og. Eg va så forbanna! Mange vi ville dele det med sjølv, men nå visste mange det allerede + mange det ikkje ville fallt oss inn å fortelle det til. Vi var i tillegg advart om at det såg ut som at det kunne gå gale, og derfor ønskte vi at færraste mulig visste noko.

Når søstra mi blei gravid med nummer to fekk ikkje mamma vete det før ho var over 5mnd på vei.. Bur ikkje på samme plass, så ho fekk vite det når ho kom heim til jul. Ho blei ekstremt skuffa! Eg syns nesten litt synd i ho. Men likevel. Nå e eg 10veker på vei. Ingen har fått vite noko endo. Og mamma blir nok ikkje den første.

Syns det er synd! Det å dele sånt med kommande besteforeldre skal vere udelt positivt! Vondt når ein føler dei som er så nære ikkje har respekt for dine ønsker

Det var ikkje svigermor sin nyhet å dele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig til mars men må bare kommentere her.

Skjønner godt du blir skuffet, dårlig gjort at hun forteller det rundt!

Her har noen kamerater av samboer fortalt det rundt før vi rakk til de nærmeste vennene. Skuffende og pinlig ovenfor venner av oss. Har ikke hørt noe fra de som vet det, verken sms eller noe. Sånt sårer når en vet at folk vet!

 

Ble Svigermor glad da?

Vi fortalte svigermor det nå nettopp, ca 4 Mnd på vei. Hun virker ikke som hun ble glad, verken gratulerte eller ga klem! Skuffende og sårende syns jeg!

Er Nr 2 til oss, men er ikke hvert barn et under og noe man setter pris på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nesten godt å høre det er flere det har skjedd med ...

 

Neida, men faen for noen tåpelige mennesker! 

Tror nesten jeg hadde syns det var verre om det var en kompis som gjorde det :o 

 

Men ja, hun ble kjempeglad.. Hun har jo mast om en graviditet siden siste barn var 2 uker… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...