Gå til innhold

Facebook gruppe for oss litt eldre gravide?


Gjest Januarmamma❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg vil også bli med. Kan opprette facebook-gruppe, om det ikke er gjort allerede. I såfall blir den hemmelig, men send meg da pm med navn for å bli lagt til. :)

Her er hun dere kan sende pm til.

Lenke til kommentar

 

Hei. Jeg vil også bli med. Kan opprette facebook-gruppe, om det ikke er gjort allerede. I såfall blir den hemmelig, men send meg da pm med navn for å bli lagt til. :)

Her er hun dere kan sende pm til.

 

har sendt melding men ingen svar

Lenke til kommentar

 

 

Hei. Jeg vil også bli med. Kan opprette facebook-gruppe, om det ikke er gjort allerede. I såfall blir den hemmelig, men send meg da pm med navn for å bli lagt til. :)

Her er hun dere kan sende pm til.

har sendt melding men ingen svar

Ja det samme har jeg gjort og ingen svar 😳😳

Lenke til kommentar

Jeg har også sendt pm til henne....men ingen svar.....er det ingen av dere andre som ér med i gruppa som kan legge oss til da?

Lenke til kommentar

Jeg har også sendt pm til henne....men ingen svar.....er det ingen av dere andre som ér med i gruppa som kan legge oss til da?

Vet egentlig ikke. Prøv å sende til meg, så skal jeg se om jeg har lov å legge dere til.

Lenke til kommentar

Annonse

 

Jeg har også sendt pm til henne....men ingen svar.....er det ingen av dere andre som ér med i gruppa som kan legge oss til da?

Vet egentlig ikke. Prøv å sende til meg, så skal jeg se om jeg har lov å legge dere til.

 

oki sender deg en pm :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har også sendt pm til henne....men ingen svar.....er det ingen av dere andre som ér med i gruppa som kan legge oss til da?

Vet egentlig ikke. Prøv å sende til meg, så skal jeg se om jeg har lov å legge dere til.

oki sender deg en pm :)

Jeg og 😀

Lenke til kommentar
Nå har jeg sendt venne forespørsel. Dere må godkjenne den før jeg kan legge dere inn.[/

 

Jeg har godkjent venneforespørselen din, men har ikke blitt lagt til i gruppen enda....

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg sendt venne forespørsel. Dere må godkjenne den før jeg kan legge dere inn.[/

 

Jeg har godkjent venneforespørselen din, men har ikke blitt lagt til i gruppen enda....

 

Er du blitt det nå?

Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg sendt venne forespørsel. Dere må godkjenne den før jeg kan legge dere inn.[/

 

Jeg har godkjent venneforespørselen din, men har ikke blitt lagt til i gruppen enda....

 

Er du blitt det nå?

 

Kan du sende på nytt til meg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det finnes en gruppe for de som prøver å bli gravide/som er gravide. Sjekk denne bloggen: http://ivfetter40.blogg.no/


Send henne en melding (kommenter et  innlegg med navn slik at hun finner dere på Face - navnet publiseres ikke). Relativt liten gruppe på ca 40 stk men veldig god tone og gode råd  :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en gruppe på FB for Prøvere/gravide/mammaer over 40... Denne gruppen er hemmelig. (nå er vi snart 50 stk)

Gå inn på bloggen     ivfetter40.blogg.no   

 

skriv en melding til meg med navn og BOSTED!! Så hooker vi opp på FB og rett inn i gruppa. De meldingene som du sender med navn og adresse blir selvsagt ikke publisert ;-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er veldig dårlig på å skjønne ting på dataen, hvordan får man sendt melding på bloggen? Ser bare at man kan legge inn kommentar jeg, og da blir den vel publisert åpent?

Kunne veldig tenkt meg å vært med i den fb-gruppa...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig dårlig på å skjønne ting på dataen, hvordan får man sendt melding på bloggen? Ser bare at man kan legge inn kommentar jeg, og da blir den vel publisert åpent?

Kunne veldig tenkt meg å vært med i den fb-gruppa...

 

Nei den blir ikke publisert, jeg velger hva som skal publiseres ;-) Du bare kommenterer, så sender jeg venneforespørsel ;-) Helt hemmelig;-)

Lenke til kommentar

Ahaa, så du på en måte godkjenner kommentarene før de blir publisert? Daaa skjønner jeg...

 

Delfie: Venneknappen din virker ikke, du la heller ikke igjen epost på bloggen, får ikke lagt deg til. Se personlig melding her inne ;-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei. Jeg vil også bli med i den hemmelige facebookgruppen. Jeg er 41 og har nettopp blitt gravid etter to års prøving. Skriver en kommentar på blogger din nå. Går det bra?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg vil også bli med i den hemmelige facebookgruppen. Jeg er 41 og har nettopp blitt gravid etter to års prøving. Skriver en kommentar på blogger din nå. Går det bra?

 

Ja selvsagt. Den postes ikke ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...