Gå til innhold

akupunktur mot kvalme


Synne1983

Anbefalte innlegg

Har startet med akupunktur, krysser fingrene for effekt da dette blakker meg. Men jeg er desperat etter å ikke kaste opp og være kvalm. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd det ja, uten særlig effekt. Flott at det funker for deg😊 akupunkturen har til nå hatt varierende effekt. Hatt tre behandlinger. I går var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt😁 i dag litt mer kvalm, men skal til en behandling til så krysser fingrene for mer god effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det funker for deg! Tenkte ikke på det i de 2 første svangerskapene.. Da var jeg kjeeeempe dårlig... Nå er jeg så redd for å bli dårlig så jeg kjøpte kvalme band 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med akupunktur funket dårlig... jeg er så kvalm at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn. Kaster opp og står I... Beklager mye klaging fra meg om kvalme men det er så totalt oppslukende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med deg <3

Er selv utrolig kvalm og det blir færre og færre timer i døgnet hvor jeg ikke er det... Det er utmattende og rett og slett forferdelig. Prøver å trøste meg med at det er tidsbegrenset (har to i nær familie med kroniske plager), men det er en mager trøst akkurat nå 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver også å trøste meg med at det er mange som har det verre enn meg, men mager trøst. Jeg har nylig vært innlagt for dehydrering også, så det står skikkelig dårlig til. Det var godt å få litt hjelp selv om jeg ventet i det lengste. Så et godt råd er å be om hjelp hvis du trenger det.

 

Jeg fikk Phenergan på resept, men de blir jeg så rusa på at jeg orker ikke ta de. Og det er kanskje like greit. At jeg skulle få hyperemesis hadde jeg ikke trodd, men håper jeg slipper billig unna med andre plager i svangerskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...