Gå til innhold

hipphurra for bekkenløsning....


09 <3 16 <3

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått bekkenløsning. Håpe det roer seg litt etterhvert, ellers blir sofaen min nye venn dette svangerskapet 😜 flere som har fått det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, så kjedelig!! Hvor langt er du på vei?!

Jeg hadde tendenser til bekkenløsning i forrige uke. Jeg er 6+3 i dag og synst det var veeeldig tidlig 😳 Heldigvis har det ikke vært så fremtredende denne uken... kanskje fordi jeg har vært hjemme fra jobb i to dager (pga kvalme) og stort sett lagt rett ut...

 

Gikk til fysioterapeut ved forrige svangerskap pga bekkenløsning, men mener å huske at det ikke var før i uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner tendensene. Kronisk gangsperr mellom beina og lysken. Så det kommer vel for fullt strax. Men er likevel musepiss iforhold til kvalmen. Men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på ingenmåte at de som er kvalme har det verre enn de med bekkenløsning altså. Men for meg er det sånn og var sånn forrgie gang jeg var preggers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heldigvis ikke merket noe av at jeg er gravid enda, sluppet unna kvalmen så langt, så føler meg heldig der ☺ men 30 uker med vondt bekken kan bli tussig det også 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I svangerskapet med andremann så begynte bekkenløsningen i uke 9.. Var sykemelding med Engan og fysioterapi en mnd etter.. gikk jevnlig til fysioterapeut men hjalp ingenting..

Var et vanskelig svangerskap..

 

Lykke til 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har dere på bekkenløsning?

Stråling fra korsryggen og nedover mot halebeinet. Stråling fra hoftene og nedover og stråling v/lysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her kommer bekkenløsningen tidligere og tidligere for hvert svangerskap så det er vel normalt. Sist kom det i uke 11 og denne gang var det et faktum i uke 10. Er merkelig at jeg gikk fra å ikke kjenne noe en dag til å virkelig kjenne den kom dagen etter. Jeg er enig med den som skrev over her at det ikke engang er sammenlignbart med kvalmen. Men utover i svangerskapet blir det jo verre. Jeg er likevel sånn at kvalme for meg er det verste :-P Og nå når alt jeg trenger er en mobil for å kunne jobbe kan jeg lett ligge i sengen en dag å jobbe, så da er det ikke noe problem. Husker med gru når jeg satt på kontor i ny jobb og led meg gjennom bekkenløsningen...var helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb og måtte ligge rett ut resten av dagen :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig!

Har slitt med bekkenet siden sist svangerskap. Prøvd alt, ingenting som funker. Trening holder meg i sjakk :) Men har nå begynt å slite på kveldene, den ene foten går i full lås:( 12 uker på fredag! Kontroll hos lege på fredag, blir vel fysio med engang tenker jeg 👍

 

Håper bare jeg holder ut! Ble sykmeldt i 100% fra uke 18 sist, det var langdrykt!! 😁😁

 

Men kommer verdens fineste gave til slutt da<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...