Gå til innhold

Noen som vet? ❤


pia91

Anbefalte innlegg

Har hatt keisersnitt en gang før.

Å nå skal jeg ha planlagt keisersnitt.

Viss alt går fint kan man da dra

Ned på pasient hotellet samme dag ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis alt går bra kan man flytte til hotellet dagen etter. Lite sannsynlig at du er i stand til det samme dag - det er både lite hjelp å få og lite mulighet til å overvåke eventuelle komplikasjoner på pasienthotellet. Men det er en natt av ditt liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei takk for svar. Gikk veldig fint sist gang. så vist det går like bra denne gangen så vil jeg på hotellet :) var bare usikker om det var lovt når man tar ks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, men jeg anbefaler det ikke. Jeg angret noe enormt da jeg kom på "hotellet" dag 2 etter ks på Ullevål men fikk ikke komme tilbake på barsel.

For meg ble det en veldig ubehagelig opplevelse, enda formen min var ok .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kan du utype litt? Fortell bare alt hvordan det var :P ..

Har lang tid å tenke på, men er veldig

Nyssjerrig.

Får jo mer privat liv på hotelle enn å ligge på barsel tenker jeg. Å mannen er jo på hotelle sammens med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var nok en fin blanding som tilsammen gjorde at alt ble feil for meg :) mye hormoner, jordmoren som tok i mot oss var en eldre jordmor som så ut som hun kom rett fra en skrekkfilmutsikten fra rommet var rett ut mot kirkegården og sengen var steinhard(den på barsel var super mtp at den kunne høyes og senkes pga operasjonssåret) fikk ingen ekstra puter, orket ikke gå helt ned til kantinen for å få meg frokost pga våkennettene med barnet(hun ville ikke die og var fryktelig sulten) fikk ikke spes god hjelp med ammingen, ja alt ble bare feil for min del.

 

Sikkert mange som synes hotellet er supert men for meg var det en veldig dårlig opplevelse dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei takk for svar. Fint å få høre hvordan andre har opplevd det. Viss jeg angrer kan jeg ikke dra tilbake på barsel da? :P

 

 

 

Niks, jeg fikk hvertfall ikke det :( jeg gråt og tryglet om å komme tilbake på telefonen til barsel( måtte ringe selv) men det var ikke snakk om å få komme tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...