Gå til innhold

Hei alle gamle og nye kjente!


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Luddes mamma? Barbarella? Lioness? Tante esel? Blomstergul og alle dere andre?

 

Jeg har det bra! Lille Ingrid ble ett år igår❤️ Og jeg er glad for at jeg aldri skal sette meg i situasjonen der jeg blir gravid igjen!! Nå må jeg bare stable meg på bena igjen! Alle abortene og lille Rose har slitt veldig på meg og oss...

 

Håper alle har det bra!!!!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei Selma <3 

hyggelig å høre fra deg :) lillemann er 2 år og 4 mndr :) og jeg er 17 uker på vei. prøver å skyve unna alle negative tanker, dette skal gå bra :) gleder meg til å få SISTEMANN! deilig å tenke på at denne epoken i livet er over :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åh, så koselig å høre fra deg! Og hurra for lille Ingrid! Tipper storesøster er stolt. Jeg har ikke vært her inne på veldig lenge. Men veldig glad for at jeg tok en titt innom. Veldig glad for å kunne legge en fryktelig vanskelig tid i i livet mitt helt bak meg. Og bare leve i øyeblikket, uten noen som mangler.

 

Tvillingene mine er 15 mnd gamle og eldstemann er 5,5. Hadde aldri våget å håpe på at jeg skulle få tre barn. De er så nydelige og jeg kan knapt tro at de er mine.

 

Tenker ofte på andre her inne som fremdeles sliter med aborter og kanskje fremdeles ikke har fått ett barn. Har ingen problemer med å huske følelsen av desperasjon og sorg, og av å være usikker på om jeg noensinne skulle få bli mamma.

 

Heldigvis løser deg seg for mange. Lykke til med babyen i magen, Blomstergull!!

 

Kos deg med jentene, Selma ❤️

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Eg har heller ikkje vore her inne på lenge, men hugsar deg og dei andre godt!de holdt meg oppe når ingen andre forsto!

Eg har 2 litt større barn og balte i nesten 4 år (5 abortar inkl 1 mola) før eg endelig fekk det til for 19 mnd sidan. Då vart det 2 :) så no er eg alltså 4 barns mor, og har egentleg fortrengt perioden med abortar. Det som hjalp meg var hormonstimulering og eggløysingssprøyte for å få perfekte forhold ( sjølv om eg absolutt ikkje har vanskeleg for å bli gravid), albyl-e, kleine, crinone og prednisolon.

Mitt råd er å berre stå på viss de orkar!

 

Klem frå helixxx

Lenke til kommentar

Annonse

Hei :)

Jeg har ikke vært så aktiv her inne, da det ikke har gitt meg så mye positive følelser. Men av og til må jeg inn og lese hvordan det går med dere damer. Vet jo hvor vondt og meningløs denne prøvingen kan være. Vi har fått en herlig jente som snart blir 4 år, og nå er jeg så heldig at jeg er gravid i uke 25 med en liten gutt 😊 Denne gangen gikk jeg kun til akupunktur og tar ingen medisiner. Men helt avslappet er jeg ikke før jeg har han frisk og fin i armene mine. Gratulerer så mye til dere som har fått de små dere ønsker dere! Og til dere som fortsatt prøver, så vil jeg bare si at alt er mulig og for de aller fleste så får man de barna man ønsker seg til slutt 💖

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Husker deg godt Selma, og flere av dere andre også :) jeg har mistet 5 ganger...2 tidlige spontanaborter, og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Siste i januar i år. Har vært gjennom utredning for habituell abort, og alle prøver er fine. Jeg har etter muskelknuter i livmoren, men de skal i utgangspunktet ikke være store nok til å lage trøbbel. Nå er jeg litt over 8 uker gravid, og livredd og engstelig!! Bruker albyl-e, Fragmin og Lutinus denne gangen. Så hjerteaktivitet på ultralyd da jeg var 7 uker, og alt så bra ut. Men det har jeg hørt før, og engster meg like vel mye...

 

Så utrolig godt å høre at det har gått bra med flere av dere andre :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei alle sammen! Jeg har ikke Vært her inne siden jeg ble mamma nesten 🙈 livet er endelig bare deilig 💜 elsker hver dag som jeg har med den lille jenta vår 💜 hun er 1.5 år nå. Og jeg håper I all stillhet på et søsken... Vi får se hva tiden bringer- en ting er I alle fall sikkert. Og det er at jeg ikke orker gå gjennom fem nye år I helvete... så her skal det ikke prøves aktivt på nytt barn.. jeg skal bare kose meg med hun jeg har og se hva som skjer ! Godt å se at det går så fint med dere alle sammen 💜💛💜 takk for at dere holdt meg oppe I en veldig mørk periode I mitt liv. ..

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Jeg har ikke Vært her inne siden jeg ble mamma nesten 🙈 livet er endelig bare deilig 💜 elsker hver dag som jeg har med den lille jenta vår 💜 hun er 1.5 år nå. Og jeg håper I all stillhet på et søsken... Vi får se hva tiden bringer- en ting er I alle fall sikkert. Og det er at jeg ikke orker gå gjennom fem nye år I helvete... så her skal det ikke prøves aktivt på nytt barn.. jeg skal bare kose meg med hun jeg har og se hva som skjer ! Godt å se at det går så fint med dere alle sammen 💜💛💜 takk for at dere holdt meg oppe I en veldig mørk periode I mitt liv. ..

Så herlig <3 Gjør godt lese at du lykkes til slutt. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei alle sammen! Så koselig å høre fra dere! Har ikke logget på her på sikkert over et år. Ei venninne av meg mistet nettopp babyen sin og det fikk meg til å tenke på dere her inne. Godt å høre at det har gått så bra for så mange <3

 

Her er alt fint, minste er 2 1/2 og det er utrolig deilig å slippe å fokusere på svangerskap og alt som følger med når man hører til her inne på habituell abort! Jeg nyter å være med de fine barna mine som jeg er så uendelig glad i, og jeg må innrømme at jeg også nyter å fokusere på meg og min karriere, som var på vent i så mange år imens vi prøvde å lage en familie.

 

Skal titte innom her litt oftere, fint å høre fra dere, og kanskje våre solskinnshistorier kan være til trøst for de som fortsatt sliter!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Jeg hadde en lang, anonym tråd her inne:-)

Minste er blitt halvannet år og vi har gode dager. Koser meg med mine to skatter og nyter at jeg aldri skal prøve på baby igjen. Husker godt håpløsheten og frykten etterhvert som jeg aborterte igjen og igjen..

Veldig glad for at jeg ikke ga opp!

Hyggelig å se at dere andre også har det bra.

 

Anonymous poster hash: 1fd1c...fc4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...