Gå til innhold

Legekontroll?


ambumamma

Anbefalte innlegg

Har dere med termin sent i mars vært hos lege enda? Jeg var i går, var da 8+2. Det var visst altfor tidlig fr å ta blodprøver g alt som var, så det var en fryktelig bortkasta time :P

 

Mener at jeg var hos lege i uke 8 i forrige svangerskap også, men da fikk jeg både helsekort og de tok blodprøver.

 

Åssen er det med dere andre? Har dere hatt legetime enda, evt hva gjorde de? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i uke 3-4 pga mistanke om svangerskap utenfor livmor. Men normalt er det ikke vits i før etter uke 12 pga blodprøvene som må taes etter det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ha første kontroll mellom uke 10 og 12, så jeg tar det med ro enn så lenge :) Husker ikke hvordan det var sist, det er jo 6 år siden nå, sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ha første kontroll mellom uke 10 og 12, så jeg tar det med ro enn så lenge :) Husker ikke hvordan det var sist, det er jo 6 år siden nå, sykt!

ca fem år siden sist jeg var gravid og, så er nesten som om alt er nytt igjen :P Hadde tenkt å vente til uke tolv, men bråbestemte meg for å bestille en time. Jaja, da kommer jeg tilbake i uke 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg fikk beskjed om å ha første kontroll mellom uke 10 og 12, så jeg tar det med ro enn så lenge :) Husker ikke hvordan det var sist, det er jo 6 år siden nå, sykt!

ca fem år siden sist jeg var gravid og, så er nesten som om alt er nytt igjen :P Hadde tenkt å vente til uke tolv, men bråbestemte meg for å bestille en time. Jaja, da kommer jeg tilbake i uke 12 ;)

Utrolig hvor fort tiden går! Jeg har plutselig skolegutt i hus, så her er det skikkelig som å begynne på nytt. Har solgt alt av babyutstyr også, hjeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, vi og har kvittet oss med ALT av babyutstyr og klær..... har en gutt og en jente, så det var jo ikke så lurt :-P

Skal på tidlig ultralyd på mandag da, og må si jeg er veldig nervøs. Hatt en del episoder med brunlig blødning, så bare ber om at det må være et bankende hjerte, og en frisk baby inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...