Gå til innhold

Meg med mann og valp... Til dere som følger med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ville bare oppdatere litt. Akkurat nå er jeg verdens lykkeligste! Selv om første skoledag ble utrolig trøblete, fikk jeg hjem 2 glade barn som hadde hatt en utrolig bra dag på skolen. Jeg har vært så utrolig nervøs! Godt å få det ut😊 mannen ble bedt av skolen å stille første skoledag , men valgte å la være. Godt å kjenne på at jeg driter litt i det, og tenker for meg selv at han taper på det.

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Men hvorfor ba skolen han om å stille første skoledag?

 

Anonymous poster hash: 79ff4...e91

Fordi de ville møte oss begge , få litt info fra oss . Ganske enkelt starte ett godt samarbeid . Det ene barnet har store utfordringer og de vil bygge opp ett godt team rundt han, og ville høre våre innspill. De sa også at de ville ha oss begge, da 2 foreldre ofte har forskjellige tanker og opplevelser av barnet

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra! Men hvorfor ba skolen han om å stille første skoledag?

 

Anonymous poster hash: 79ff4...e91

Fordi de ville møte oss begge , få litt info fra oss . Ganske enkelt starte ett godt samarbeid . Det ene barnet har store utfordringer og de vil bygge opp ett godt team rundt han, og ville høre våre innspill. De sa også at de ville ha oss begge, da 2 foreldre ofte har forskjellige tanker og opplevelser av barnet

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Ok. Så bra at guttene var fornøyde da, det er jo det som er viktig her.

 

 

Anonymous poster hash: 79ff4...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Tenker på dere støtt og stadig, og derfor var det fint å høre at barna hadde en bra dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Tenker på dere støtt og stadig, og derfor var det fint å høre at barna hadde en bra dag!!

Ja, veien blir til mens vi går sies det jo;) vi kommer nok til å ha våre dager, men fra at jeg grein forran rektor, lærere og helsesøster i går til smilende barn i dag.... Lykke og glede i mammahjertet;)

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jigglewiggle

Tråden er flyttet til riktig underforum for å gjøre det lettere å følge historien for de som er interesserte.

 

JW, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Så flott!! Tenker på dere støtt og stadig, og derfor var det fint å høre at barna hadde en bra dag!!

Ja, veien blir til mens vi går sies det jo;) vi kommer nok til å ha våre dager, men fra at jeg grein forran rektor, lærere og helsesøster i går til smilende barn i dag.... Lykke og glede i mammahjertet;)

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Til lykke, HI!

At gjøken uteblir er jo noe du bare må venne deg til, sikkert. Og du har masse flotte folk med på laget, når kneikene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så flott!! Tenker på dere støtt og stadig, og derfor var det fint å høre at barna hadde en bra dag!!

Ja, veien blir til mens vi går sies det jo;) vi kommer nok til å ha våre dager, men fra at jeg grein forran rektor, lærere og helsesøster i går til smilende barn i dag.... Lykke og glede i mammahjertet;)

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Til lykke, HI!

At gjøken uteblir er jo noe du bare må venne deg til, sikkert. Og du har masse flotte folk med på laget, når kneikene kommer.

Takk,takk😊 ja det har vi😊

 

 

Anonymous poster hash: eacef...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...