Gå til innhold

Facebook link. Termingruppe 2016


Iris Eyfjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg ;) det var så koselig nor vi var oss her

Helt enig... men alle er kanskje på face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg ;) det var så koselig nor vi var oss her

Helt enig... men alle er kanskje på face?

Vi var en liten gruppe på face tidligere men så ble vi lagt inn men en annen april gruppe! Der det var mye kaos og ting ble ikke så hyggelig syns jeg. Syns det ble litt Mangen og forholde seg til. Eller kanskje det bare var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg ;) det var så koselig nor vi var oss her

Helt enig... men alle er kanskje på face?
Vi var en liten gruppe på face tidligere men så ble vi lagt inn men en annen april gruppe! Der det var mye kaos og ting ble ikke så hyggelig syns jeg. Syns det ble litt Mangen og forholde seg til. Eller kanskje det bare var meg.

Hmm...jeg savner ihvertfall en gruppe her, hvor man får svar og deler erfaringer og råd med hverandre.. Har hyperemesis så har vel kanskje mer behov for det en andre. Har akkurat meldt meg inn I en hyperemesis gruppe på face. Der får jeg det jeg er ute etter. Folk er aktive og svarer og kommer med råd😊 passer meg ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Den ene Facebookgruppen (den største av de to) er stengt for flere medlemmer. Men det ble dannet en ny pga noe krangel, kanskje de tar inn flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er synd at ikke alle får være med i slike grupper.. 😕 menmen.. heldig for de som fikk være med da... skulle vært åpen for alle med termin i april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som heter: Termin våren 2016 (mars, april, mai). Den tar visst inn folk, en stor gruppe på 600-700 stk. Helt grei men ikke like personlig som den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...