Gå til innhold

Meg med mann og valp...for dere som følger min historie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....Anonymous poster hash: 2aada...0bc

De har vel med seg noe skikkligere tøy enn joggebukser når de skal være borte en langhelg? Joggesko eller liknende regner jeg også med at du har sendt med dem.

Om du virklig bare har pakket joggebukser og støvler er jeg enig med far at det er svakt av deg.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men den yngste er begynner, er det ikke så? Da er det vel helt naturlig at du også møter opp på skolen første dagen. Vær der en halvtime før, heng sekken på plassene deres og sett deg så på en benk og lat som ingen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....Anonymous poster hash: 2aada...0bc
De har vel med seg noe skikkligere tøy enn joggebukser når de skal være borte en langhelg? Joggesko eller liknende regner jeg også med at du har sendt med dem.

Om du virklig bare har pakket joggebukser og støvler er jeg enig med far at det er svakt av deg.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

De skulle til fjells... Har joggesko og støvler. Utover det er det ikke noe typisk hverdagstøy ...

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Få far til å stikke innom etter sekker, klær og utstyr før mandag. Så slipper dere en ekstra overgang og styr pga det

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Han ønsker ikke hente det, eller at jeg bringer det. Desverre

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

 

Men skal begge barna på skolen? Eller bare det ene? 

Ville tatt en prat med skolen i morgen og snakket om situasjonen, gjør en avtale om å få levert sekk og utstyr og annet

 

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....Anonymous poster hash: 2aada...0bc
Men den yngste er begynner, er det ikke så? Da er det vel helt naturlig at du også møter opp på skolen første dagen. Vær der en halvtime før, heng sekken på plassene deres og sett deg så på en benk og lat som ingen ting :)

Nei, han begynner i 2. Men for eldste sin del har vi snakket mye om at jeg blir med inn, venter til første time er over osv.... Dette ordner seg som sagt på ett vis... Det er bare blæææ

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Få far til å stikke innom etter sekker, klær og utstyr før mandag. Så slipper dere en ekstra overgang og styr pga det

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Han ønsker ikke hente det, eller at jeg bringer det. Desverre

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men skal begge barna på skolen? Eller bare det ene?

Ville tatt en prat med skolen i morgen og snakket om situasjonen, gjør en avtale om å få levert sekk og utstyr og annet

 

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Ja blir nødt til det.... Begge begynner

 

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men far skulle jo ha samvær til mandag? Hvorfor bestemte du bare hvordan du vil ha det uten å bli enig med far?

 

Det er far sin oppgave å levere de på skolen i morgen, beklager men du kan ikke bare bestemme deg for en rolig morgen og lage en plan når det ikke er din samværsdag.

 

Gi beskjed til han at du kommer med utstyret (som du faktisk burde sendt med til samvær) og at for barnas skyld må han bruke det.

 

Mulig han har kjøpt utstyr selv? Eller ordner klær og ransel?

 

Skjønner godt han er sur når du bare tar deg til rette på hans samvær. Ring han å beklag, så blir dere nok enige.

 

Anonymous poster hash: 31756...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Få far til å stikke innom etter sekker, klær og utstyr før mandag. Så slipper dere en ekstra overgang og styr pga det

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Han ønsker ikke hente det, eller at jeg bringer det. Desverre

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men skal begge barna på skolen? Eller bare det ene?

Ville tatt en prat med skolen i morgen og snakket om situasjonen, gjør en avtale om å få levert sekk og utstyr og annet

 

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Ja blir nødt til det.... Begge begynner

 

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

 

Gjør det du kan fra din side for å gjøre det best mulig, si det sånn det er til skolen. Og "hold deg unna" om du har fått levert tingene på skolen, siden "overganger" kan bli vanskelig. Han kan finne på å bruke det mot deg 

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men far skulle jo ha samvær til mandag? Hvorfor bestemte du bare hvordan du vil ha det uten å bli enig med far?

 

Det er far sin oppgave å levere de på skolen i morgen, beklager men du kan ikke bare bestemme deg for en rolig morgen og lage en plan når det ikke er din samværsdag.

 

Gi beskjed til han at du kommer med utstyret (som du faktisk burde sendt med til samvær) og at for barnas skyld må han bruke det.

 

Mulig han har kjøpt utstyr selv? Eller ordner klær og ransel?

 

Skjønner godt han er sur når du bare tar deg til rette på hans samvær. Ring han å beklag, så blir dere nok enige.

 

Anonymous poster hash: 31756...ca6

Som jeg skrev; vi var enige om at de skulle hjem på søndag. Problemet er at han plutselig ombestemmer seg, og da etter at barna er levert! Jeg har da virkelig ikke noe å beklage...

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men far skulle jo ha samvær til mandag? Hvorfor bestemte du bare hvordan du vil ha det uten å bli enig med far?

 

Det er far sin oppgave å levere de på skolen i morgen, beklager men du kan ikke bare bestemme deg for en rolig morgen og lage en plan når det ikke er din samværsdag.

 

Gi beskjed til han at du kommer med utstyret (som du faktisk burde sendt med til samvær) og at for barnas skyld må han bruke det.

 

Mulig han har kjøpt utstyr selv? Eller ordner klær og ransel?

 

Skjønner godt han er sur når du bare tar deg til rette på hans samvær. Ring han å beklag, så blir dere nok enige.

 

Anonymous poster hash: 31756...ca6

 

 

De ble enige om en endring pga skolestart, og så ombestemte far seg. 

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hørt fars versjon av hele historien.

Du legger ut 'historier' med jevne mellomrom her for å høste sympati.

Men ungene dine er da store nok til å fortelle faren at de gjerne vil ha de nye tingene til første skoledag?

 

Spør han om han virkelig vil ødelegge for ungene eller komme og hente sekker og klær.

Jeg hadde uansett fulgt mine barn første skoledag på ny skole. Førsteklassing eller eldre.

 

Anonymous poster hash: d0015...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hørt fars versjon av hele historien.

Du legger ut 'historier' med jevne mellomrom her for å høste sympati.

Men ungene dine er da store nok til å fortelle faren at de gjerne vil ha de nye tingene til første skoledag?

 

Spør han om han virkelig vil ødelegge for ungene eller komme og hente sekker og klær.

Jeg hadde uansett fulgt mine barn første skoledag på ny skole. Førsteklassing eller eldre.

 

Anonymous poster hash: d0015...5c9

Jeg tenker også det er to sider her. Om de ble enige eller om hi fortalte at slik skulle det være, ikke vet jeg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 31756...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke var det viktig at far hadde dem torsdag til mandag slik det stod i avtalen hovedsaklig fordi det ene barnet trenger faste rutiner og forutsigbarhet? Eller gjelder det bare når der ikke skjer noe i samværshelga som du vil ha monopol på?

 

Du lager storm i vannglass, ja, dersom det du skriver er sant er han en drit, men løsningene og mulighetene er mange (og ingen av dem burde kreve full lufting av skittentøy på bim).

 

Hva får du ut av å skrive disse anekdotene om relativt enkle problemer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige uke var det viktig at far hadde dem torsdag til mandag slik det stod i avtalen hovedsaklig fordi det ene barnet trenger faste rutiner og forutsigbarhet? Eller gjelder det bare når der ikke skjer noe i samværshelga som du vil ha monopol på?

 

Du lager storm i vannglass, ja, dersom det du skriver er sant er han en drit, men løsningene og mulighetene er mange (og ingen av dem burde kreve full lufting av skittentøy på bim).

 

Hva får du ut av å skrive disse anekdotene om relativt enkle problemer her?

Vi var enige om at det var best for barnet å komme hjem søndagen, nettopp fordi han trenger forutsigbarhet. Vi hadde lagt ett opplegg og barna var klar over hva som skulle skje. Jeg er bare så oppgitt over at han ikke holder seg til avtaler og deretter lar det gå utover barna for å straffe meg. Denne tråden var til de som følger historien og ønsker oppdateringer. Ingen lesetvang . Hadde forøvrig vært greit om de som leser det, får med seg hva som er skrevet. Ba heller ikke om råd, trengte en utblåsning

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønene her , visse av dem kveruerer igjen. Ikke ta notis av de. Les hva hun skriver og eks mannen er det jo noe mentalt galt med. Snakk med skolen om det, om han skal fortsette å være ond og la ting gå utover ungene må bv kontaktes. Han sabortører med vilje. For en fyr ...

 

Anonymous poster hash: 395a9...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønene her , visse av dem kveruerer igjen. Ikke ta notis av de. Les hva hun skriver og eks mannen er det jo noe mentalt galt med. Snakk med skolen om det, om han skal fortsette å være ond og la ting gå utover ungene må bv kontaktes. Han sabortører med vilje. For en fyr ...

 

Anonymous poster hash: 395a9...cf5

Ja... Hvis dette forsetter må jeg ta en prat med dem...

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I forrige uke var det viktig at far hadde dem torsdag til mandag slik det stod i avtalen hovedsaklig fordi det ene barnet trenger faste rutiner og forutsigbarhet? Eller gjelder det bare når der ikke skjer noe i samværshelga som du vil ha monopol på?

 

Du lager storm i vannglass, ja, dersom det du skriver er sant er han en drit, men løsningene og mulighetene er mange (og ingen av dem burde kreve full lufting av skittentøy på bim).

 

Hva får du ut av å skrive disse anekdotene om relativt enkle problemer her?

Vi var enige om at det var best for barnet å komme hjem søndagen, nettopp fordi han trenger forutsigbarhet. Vi hadde lagt ett opplegg og barna var klar over hva som skulle skje. Jeg er bare så oppgitt over at han ikke holder seg til avtaler og deretter lar det gå utover barna for å straffe meg. Denne tråden var til de som følger historien og ønsker oppdateringer. Ingen lesetvang . Hadde forøvrig vært greit om de som leser det, får med seg hva som er skrevet. Ba heller ikke om råd, trengte en utblåsning

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Men det er jo ikke sånn et åpent nettforum virker. Hvis du tenker at man "følger" en historie, og at det kun er dem som vil se din side av historien som kan svare, da passer kanskje en blogg bedre?

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

I forrige uke var det viktig at far hadde dem torsdag til mandag slik det stod i avtalen hovedsaklig fordi det ene barnet trenger faste rutiner og forutsigbarhet? Eller gjelder det bare når der ikke skjer noe i samværshelga som du vil ha monopol på?

 

Du lager storm i vannglass, ja, dersom det du skriver er sant er han en drit, men løsningene og mulighetene er mange (og ingen av dem burde kreve full lufting av skittentøy på bim).

 

Hva får du ut av å skrive disse anekdotene om relativt enkle problemer her?

Vi var enige om at det var best for barnet å komme hjem søndagen, nettopp fordi han trenger forutsigbarhet. Vi hadde lagt ett opplegg og barna var klar over hva som skulle skje. Jeg er bare så oppgitt over at han ikke holder seg til avtaler og deretter lar det gå utover barna for å straffe meg. Denne tråden var til de som følger historien og ønsker oppdateringer. Ingen lesetvang . Hadde forøvrig vært greit om de som leser det, får med seg hva som er skrevet. Ba heller ikke om råd, trengte en utblåsning

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men det er jo ikke sånn et åpent nettforum virker. Hvis du tenker at man "følger" en historie, og at det kun er dem som vil se din side av historien som kan svare, da passer kanskje en blogg bedre?

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Nei, men siden det ikke er lesetvang her inne kan man jo hoppe over disse trådene? Folk må gjerne ha andre meninger enn meg, men å bruke sin tid på å gå inn på trådene for å påpeke hvor uinteressant det er , er vel litt dumt? Det er ikke veldig vanskelig, er det vel?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men siden det ikke er lesetvang her inne kan man jo hoppe over disse trådene? Folk må gjerne ha andre meninger enn meg, men å bruke sin tid på å gå inn på trådene for å påpeke hvor uinteressant det er , er vel litt dumt? Det er ikke veldig vanskelig, er det vel?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Omtrent like enkelt som å innse at verden har flere sider enn dem du ser tenker jeg. Og kanskje litt lettere enn det er for deg å innse at du også bidrar til samarbeidsproblemene med eksen.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei, men siden det ikke er lesetvang her inne kan man jo hoppe over disse trådene? Folk må gjerne ha andre meninger enn meg, men å bruke sin tid på å gå inn på trådene for å påpeke hvor uinteressant det er , er vel litt dumt? Det er ikke veldig vanskelig, er det vel?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Omtrent like enkelt som å innse at verden har flere sider enn dem du ser tenker jeg. Og kanskje litt lettere enn det er for deg å innse at du også bidrar til samarbeidsproblemene med eksen.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Jeg vet at en sak har flere sider, jeg gjør det jeg føler er riktig for meg og min familie. Men Ok, hvorfor bruke tid her, hvis det jeg kommer med er så håpløst?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei, men siden det ikke er lesetvang her inne kan man jo hoppe over disse trådene? Folk må gjerne ha andre meninger enn meg, men å bruke sin tid på å gå inn på trådene for å påpeke hvor uinteressant det er , er vel litt dumt? Det er ikke veldig vanskelig, er det vel?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Omtrent like enkelt som å innse at verden har flere sider enn dem du ser tenker jeg. Og kanskje litt lettere enn det er for deg å innse at du også bidrar til samarbeidsproblemene med eksen.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Jeg vet at en sak har flere sider, jeg gjør det jeg føler er riktig for meg og min familie. Men Ok, hvorfor bruke tid her, hvis det jeg kommer med er så håpløst?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Men skjønner du ikke at det svaret kan returneres til deg? Hvorfor oppdatere her hvis det du får tilbake er så håpløst?

 

Når det er sagt - du må gjerne bruke forumet til det du vil. Ikke håpløst fra min synsvinkel. Ikke uinteressant heller. Det er snarere litt interessant at du fortsetter å fortelle så skrekkelig mye og at du fortsetter å fremheve at de som er uenige med deg, tar feil.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I forrige uke var det viktig at far hadde dem torsdag til mandag slik det stod i avtalen hovedsaklig fordi det ene barnet trenger faste rutiner og forutsigbarhet? Eller gjelder det bare når der ikke skjer noe i samværshelga som du vil ha monopol på?Du lager storm i vannglass, ja, dersom det du skriver er sant er han en drit, men løsningene og mulighetene er mange (og ingen av dem burde kreve full lufting av skittentøy på bim).Hva får du ut av å skrive disse anekdotene om relativt enkle problemer her?

Vi var enige om at det var best for barnet å komme hjem søndagen, nettopp fordi han trenger forutsigbarhet. Vi hadde lagt ett opplegg og barna var klar over hva som skulle skje. Jeg er bare så oppgitt over at han ikke holder seg til avtaler og deretter lar det gå utover barna for å straffe meg. Denne tråden var til de som følger historien og ønsker oppdateringer. Ingen lesetvang . Hadde forøvrig vært greit om de som leser det, får med seg hva som er skrevet. Ba heller ikke om råd, trengte en utblåsningAnonymous poster hash: 2aada...0bc

Men det er jo ikke sånn et åpent nettforum virker. Hvis du tenker at man "følger" en historie, og at det kun er dem som vil se din side av historien som kan svare, da passer kanskje en blogg bedre? Anonymous poster hash: ef6ae...556

Ja, det ER åpent for alle, men HI skriver veldig tydelig i overskriften hva det gjelder!

 

Så alle som ikke tror på HI og som irriterer seg over HI kan da bare gjøre seg selv (og oss andre!!) en stor tjeneste og SCROLL videre!! Hjelpes! Hvor tungt for det er det mulig å ha det!?

Eller skal det bare kveruleres for å ha gjort det? Hvilket er tragisk barnslig!

 

Det hadde iallefall vært en stor fordel om kverulantene i det minste kunne LESE!! I dette innlegget trenger man ikke være følger en gang, da hovedinnlegget sier alt....

 

Anonymous poster hash: 5eaea...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Nei, men siden det ikke er lesetvang her inne kan man jo hoppe over disse trådene? Folk må gjerne ha andre meninger enn meg, men å bruke sin tid på å gå inn på trådene for å påpeke hvor uinteressant det er , er vel litt dumt? Det er ikke veldig vanskelig, er det vel?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Omtrent like enkelt som å innse at verden har flere sider enn dem du ser tenker jeg. Og kanskje litt lettere enn det er for deg å innse at du også bidrar til samarbeidsproblemene med eksen.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Jeg vet at en sak har flere sider, jeg gjør det jeg føler er riktig for meg og min familie. Men Ok, hvorfor bruke tid her, hvis det jeg kommer med er så håpløst?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Men skjønner du ikke at det svaret kan returneres til deg? Hvorfor oppdatere her hvis det du får tilbake er så håpløst?

 

Når det er sagt - du må gjerne bruke forumet til det du vil. Ikke håpløst fra min synsvinkel. Ikke uinteressant heller. Det er snarere litt interessant at du fortsetter å fortelle så skrekkelig mye og at du fortsetter å fremheve at de som er uenige med deg, tar feil.

 

Anonymous poster hash: ef6ae...556

Rart at ingen kan svare på hvorfor de er her hvis det er så uinteressant . Mange tråder jeg hopper over også, skulle jeg gå inn på en tråd om " tror dere mannen er utro" å fortelle hvor dum jeg synes den tråden er? Hvorfor bruke tid på det?

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir vel til at jeg drar til parkeringsplassen , tar med sekker og klær og får på ett vis skiftet der. Får stå der fra Sfo åpner 7 til halv 9 som er skolestart. Ordner seg nok, bare så dritt å forholde seg til, og på ingen måte Ok for barna😡

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Nei, det skal du ikke gjøre. Du sender en mail til læreren og forklarer dette, og ber denne spørre far hvor utstyr er. Da kan han få beskjed om at han er ansvarlig når han har samvær.

 

 

Anonymous poster hash: 6cd01...ddd

Nei, vettuhva, lærer skal IKKE settes i den situasjonen første skoledag.

Herregud!

 

Anonymous poster hash: 22760...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...