Gå til innhold

Meg med mann og valp...for dere som følger min historie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne helgen har far samvær for første gang, og skal etter avtalen ha de til mandag. Siden det er første skoledag på mandag ble vi enige om at de skulle komme på søndag.jeg pakket klær for en vanlig helg med støvler, joggebukse osv... Nå er han Steil på å følge avtalen til mandag... Her er nye skolesekker, første skoledag klær osv... Alt ungene har gledet seg til.... Vet at dette ikke er å be om råd, ville bare få ut litt frustrasjon ! Blir så fortvilet over at det ikke er mulig å forholde seg til den mannen!!!

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ber du ham om å hente skoletøy og -sekker, siden det er han som har endret avtalen.

Er han helt steil kan du kanskje be ham levere tidlig til deg på mandag morgen så barna kan kle seg om hos deg, eller du kan kjøre tingene til far.

 

Du får bare fortsette å skrive liste over alle måter han ødelegger samarbeidet på!

 

Forstår godt at du blir frustrert over at han ikke er til å stole på når dere gjør avtaler.



Anonymous poster hash: 0770c...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den mannen er helt i vater... Han krangler jo i praksis med seg selv!!

 

Håper første skoledag går fint for ungene iallefall :)

 

Anonymous poster hash: 5eaea...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert på ett eller annet vis... Han vil ikke ha tingene eller hente de. Ikke levere før på mandag heller... Sier bare at dette skulle jeg ha tenkt på før... Bare så uendelig leit for barna ... Første dag på ny skole....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tydelig en idiot. Men ikke fall for hans forsøk på å terge deg. Har dem ikke sekker hos han? Kan du kjøre til skolen med sekkene på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg sikkert på ett eller annet vis... Han vil ikke ha tingene eller hente de. Ikke levere før på mandag heller... Sier bare at dette skulle jeg ha tenkt på før... Bare så uendelig leit for barna ... Første dag på ny skole....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Jeg ville gitt klar beskjed at han ikke har noen rett til å ødelegge barnas første skoledag på ny skole!

 

Virker som om han skader barna på denne måten for å ta deg. Jeg synes du skal få ham til å stille på fvk igjen.

Han sabotterer samarbeidet om samværet, og han gjør det med vilje uten å vise noe som helst forståelse for sine barns situasjon, han har ingen empati med sine barn.

 

Fy f...  for en drittsekk han er!

 

Anonymous poster hash: 0770c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt , det ordner seg nok... Bare så tydelig at han gjør dette for å sette meg i ett dårlig lys....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt , det ordner seg nok... Bare så tydelig at han gjør dette for å sette meg i ett dårlig lys....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

 

Da må han jo være litt evneveik... den eneste han setter i et dårlig lys er jo seg selv ;)

 

Anonymous poster hash: 0770c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Som sagt , det ordner seg nok... Bare så tydelig at han gjør dette for å sette meg i ett dårlig lys....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Da må han jo være litt evneveik... den eneste han setter i et dårlig lys er jo seg selv ;)

 

Anonymous poster hash: 0770c...b8f

Selvsagt ... Bare så leit at dette her blir vårt første møte med ny skole....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt dette her er sant, er han fyren en skikkelig snøsokk!! Han har jo null evne til å tenke på barna sine, det er ganske utrolig faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke samme teknikk som han ;)

 

"Ok, levér ungene på skolen mandag du. Tipper lærer, medelever og oppmøtte foreldre blir MEKTIG imponert over en far som leverer ungene sine uten utstyr. Gleder meg til å høre ryktene ;) MEG kjenner de, så de vet at JEG hadde ordnet opp!"

 

Anonymous poster hash: 5eaea...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til at jeg drar til parkeringsplassen , tar med sekker og klær og får på ett vis skiftet der. Får stå der fra Sfo åpner 7 til halv 9 som er skolestart. Ordner seg nok, bare så dritt å forholde seg til, og på ingen måte Ok for barna😡

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om alt dette her er sant, er han fyren en skikkelig snøsokk!! Han har jo null evne til å tenke på barna sine, det er ganske utrolig faktisk..

Skulle virkelig ønske dette var tull , desverre er det det helvetet vi lever i....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til at jeg drar til parkeringsplassen , tar med sekker og klær og får på ett vis skiftet der. Får stå der fra Sfo åpner 7 til halv 9 som er skolestart. Ordner seg nok, bare så dritt å forholde seg til, og på ingen måte Ok for barna😡

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Nei, det skal du ikke gjøre. Du sender en mail til læreren og forklarer dette, og ber denne spørre far hvor utstyr er. Da kan han få beskjed om at han er ansvarlig når han har samvær.

 

 

Anonymous poster hash: 6cd01...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir vel til at jeg drar til parkeringsplassen , tar med sekker og klær og får på ett vis skiftet der. Får stå der fra Sfo åpner 7 til halv 9 som er skolestart. Ordner seg nok, bare så dritt å forholde seg til, og på ingen måte Ok for barna😡

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Nei, det skal du ikke gjøre. Du sender en mail til læreren og forklarer dette, og ber denne spørre far hvor utstyr er. Da kan han få beskjed om at han er ansvarlig når han har samvær.

 

 

Anonymous poster hash: 6cd01...ddd

Bare vil ikke at dette skal gå utover barna på denne dagen, så tenkte var den beste løsningen...

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Hi. Barnas første skoledag på ny skole er ikke dagen for å markere noe som helst.

I ettertiden om han gjør lignende, helt klart - da gir du beskjed til lærer.

Første skoledag er det viktig for barna å ha riktige klær og utstyr for at de skal føle seg bedre.

 

 



Anonymous poster hash: 0770c...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Blir vel til at jeg drar til parkeringsplassen , tar med sekker og klær og får på ett vis skiftet der. Får stå der fra Sfo åpner 7 til halv 9 som er skolestart. Ordner seg nok, bare så dritt å forholde seg til, og på ingen måte Ok for barna😡

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Nei, det skal du ikke gjøre. Du sender en mail til læreren og forklarer dette, og ber denne spørre far hvor utstyr er. Da kan han få beskjed om at han er ansvarlig når han har samvær.

 

 

Anonymous poster hash: 6cd01...ddd

Bare vil ikke at dette skal gå utover barna på denne dagen, så tenkte var den beste løsningen...

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Jeg er enig med deg, for barnas del er dette den beste løsningen. Ikke la far se deg...

 

 

 

Anonymous poster hash: 64b04...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få far til å stikke innom etter sekker, klær og utstyr før mandag. Så slipper dere en ekstra overgang og styr pga det



Anonymous poster hash: bc136...bba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Få far til å stikke innom etter sekker, klær og utstyr før mandag. Så slipper dere en ekstra overgang og styr pga det

 

Anonymous poster hash: bc136...bba

Han ønsker ikke hente det, eller at jeg bringer det. Desverre

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke samme teknikk som han ;)

"Ok, levér ungene på skolen mandag du. Tipper lærer, medelever og oppmøtte foreldre blir MEKTIG imponert over en far som leverer ungene sine uten utstyr. Gleder meg til å høre ryktene ;) MEG kjenner de, så de vet at JEG hadde ordnet opp!"Anonymous poster hash: 5eaea...37f

Gjør først som jeg sa! Han vil garantert fremstå som en fantastisk far ovenfor fremmede.... Han kommer til å komme å hente sakene! Men mest sannsynlig vil han droppe ungene på søndag... Trust me ;)

 

Anonymous poster hash: 5eaea...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo virkelig helt absurd ut. Så han ønsker at hans barn skal stå der første skoledag, uten sekker og nødvendig utstyr. Dette beviser jo bare at han ikke setter barnas behov først. Skikkelig trist. 



Anonymous poster hash: 9e1cc...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette høres jo virkelig helt absurd ut. Så han ønsker at hans barn skal stå der første skoledag, uten sekker og nødvendig utstyr. Dette beviser jo bare at han ikke setter barnas behov først. Skikkelig trist.

 

Anonymous poster hash: 9e1cc...979

Han ønsker nok først og fremst å ramme meg . Sette meg i ett dårlig lys.

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger vell strengt tatt ikke hverken sekk eller annet utstyr første dag. Dumt de ikke fikk med seg sakene da de dro, men jeg tror ikke det gjør noe.slike ting er ofte viktigere for foreldrene enn for ungene.

 

Anonymous poster hash: a9221...d9e

De har gledet seg til nye sekker og tøy. Tror ikke det er noe særlig å være eneste uten, stille i joggebukse og støvler... Dessuten var dette en dag jeg hadde planlagt, skulle forberede godt, god frokost, bilder og rolig stemning... Hilse på lærere sammen med de og i det hele tatt få en god start på den nye skolen....

 

Anonymous poster hash: 2aada...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...