Gå til innhold

5 spirer på 1år


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Oppdatering. Var på kk for en uke siden. Fikk estimert egguthenting uke 4. Men fikk positiv digital graviditetstest igår. Ikm idag. Håper denne klamrer seg fast. Og at jeg alt har et nurk i uke 4.

Lenke til kommentar

Oppdatering. Var på kk for en uke siden. Fikk estimert egguthenting uke 4. Men fikk positiv digital graviditetstest igår. Ikm idag. Håper denne klamrer seg fast. Og at jeg alt har et nurk i uke 4.

Lykke til 😀 jeg er nå 12 uker på vei med graviditet nr 8 på 2 år. Ser veldig bra ut tilnå.så plutselig skjer det, kanskje dette er gullegget 😍.

Lenke til kommentar

Annonse

Vi er nå 4+5 med hjemmelaga unge. Håper den sitter. Går på progresteronstøtte og blodtynnende.

Samme som meg. Første svangerskap på medisiner, å ser foreløpig ut til å virke. Bruker lutinus og klexane.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppdatering. Vert på ul idag pga blødninger. Ingen tegn til graviditet. Har litt væske i buken. Men ingen store smerter. Så er ikke exu. Ble ikke noe nyttårsbarn gitt. Men vi gir oss ikke. Vi prøver igjenn.

Lenke til kommentar

Oppdatering. Vert på ul idag pga blødninger. Ingen tegn til graviditet. Har litt væske i buken. Men ingen store smerter. Så er ikke exu. Ble ikke noe nyttårsbarn gitt. Men vi gir oss ikke. Vi prøver igjenn.

Ååå nei :( så trist! Stor trøsteklem sendes!! Fy fader så urretferdig livet er noen ganger!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppdatering: er nå gravid igjenn. Hjemmelaga. 4+2. Tar lutinus. Føler meg gravid og er trøtt, uggen, puppevondt og støl i magen.

Bakdelen med lutinusen, er at det renner endel. Så er heletiden overbevist om at NÅ begynnte jeg å blø.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppdatering: ble igår 6+3 operert for exu. Fosteret lå i en eggleder.

Så da begynner vi på scratch!!

 

Mottoet er "den som er med på leken, den må tåle steken".

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Oppdatering : er nå gravid på ny. Ikke hatt mens etter exu. Hatt sex kun en gang🙃 Og legekontoret visste ikke helt hva de skal gjøre. Må jo selgølgelig sjekke opp i om det er rester etter exu. Men jeg er ganske sikker på at dette er nytt. Streken på testene blir sterkere for hver dag. Fikk positiv digital idag.

Så da venter vi i spenning.

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er fortsatt gravid. 10 uker strax. Ekstremt kvalm.

Vi var på ul for et par uker siden, der fikk vi se et bankende hjerte. Og en tom fostersekk. Det hadde vert to. Ganske utrolig med tanke på at jeg akkurat har fjernet en eggleder.

Skal på ny kontroll om to uker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

16+2 idag. Og formen er bedre. Vert innlagt endel ganger med kvalmen. Men hva gjør man ikke for å få barn?

Var på ultralyd for et par dager siden og der var det fullt lurveleven inni magen.

Vi føler oss tryggere nå på at ting går bra. Men helt sikre er vi jo ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...