Gå til innhold

5 spirer på 1år


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Jada. Blir jo gravid. Er akkurat kommet ut fra privat gyn. Hadde en bæææd feeling og ville ikke vente en mnd slik sykehuset mente.

Vi så umiddelbart at ting ikke er som det skulle. Og min 5 spire 6+4 idag. Eksisterer ikke lenger. "Noe" ligger igjenn og må følges med på. Men vi får se. Kanskje jeg klarer rydde opp selv.

Legen ba me følge med på smerter. Mulig exu siden hcg fortsatt stiger.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så vondt:( jeg mistet også fem på kort tid:( bor du i oslo? Jeg fikk hormonstimulering i syklus, og satte eggløsningsprøyte når eggene var klare! Startet på prednisolon, albyl og progestetonstøtte umiddelbart etter. Da fikk vi Ingrid! Verdt å prøve! Mistet fire g fra mai til februar.. Vet hvor kjipt det er!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Så ille :(

 

Sender deg en god klem!

 

Vet ikke hva jeg skal si. Syns det var grusomt nok å oppleve dette 2 ganger på rad, men det blir jo ingenting til sammenlikning.

 

Håper du har gode og støttende folk rundt deg nå!

Lenke til kommentar

To dager siden aborten. Jeg er ikke så trist lenger. Og jeg bærer ikke lenger et dødt barn inni meg.

Jeg har milde smerter og blør ikke lenger.

 

Skal til kontroll hos gyn på sykehuset om 3 ukers tid.

 

Om ikke lenge blir det prøving på barn igjenn.

Lenke til kommentar

Annonse

lykke til <3 jeg er halveis i svangerskapet med unge nr to og graviditet nr 7. ikke gi opp. OG ikke gi inn, du har rettigheter, ikke vær rett for å spørr om medisiner <3 vanlig er å få progresteron og blodfortynnende fra possitivtest. <3 <3 klem til deg <3

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da var min 6 spire forsvunnet. Ble gravid første hele syklus etter MA. Hatt positive tester siden 5dpo. Idag var testen rimelig svak og fikk blod på dopapiret.

Vi gir pokker ikke opp. Idag erfarte dagen i by pp! Og ny sjangs på spire.

Lenke til kommentar

Da var min 6 spire forsvunnet. Ble gravid første hele syklus etter MA. Hatt positive tester siden 5dpo. Idag var testen rimelig svak og fikk blod på dopapiret.

Vi gir pokker ikke opp. Idag erfarte dagen i by pp! Og ny sjangs på spire.

Vi har gått over på prøverør. Ikke en tanke å tenke for dere og?

Lenke til kommentar

 

Da var min 6 spire forsvunnet. Ble gravid første hele syklus etter MA. Hatt positive tester siden 5dpo. Idag var testen rimelig svak og fikk blod på dopapiret.

Vi gir pokker ikke opp. Idag erfarte dagen i by pp! Og ny sjangs på spire.

Vi har gått over på prøverør. Ikke en tanke å tenke for dere og?

Jo gyn ville vi skulle bestemme oss til neste gang vi møtes. Vi blir nok å gjøre det om blodprøvene ikke finner noe annet da.

Lenke til kommentar

 

 

Da var min 6 spire forsvunnet. Ble gravid første hele syklus etter MA. Hatt positive tester siden 5dpo. Idag var testen rimelig svak og fikk blod på dopapiret.

Vi gir pokker ikke opp. Idag erfarte dagen i by pp! Og ny sjangs på spire.

Vi har gått over på prøverør. Ikke en tanke å tenke for dere og?
Jo gyn ville vi skulle bestemme oss til neste gang vi møtes. Vi blir nok å gjøre det om blodprøvene ikke finner noe annet da.

Vi skal ta ut egg på tirsdag :-) spennende tider. Lykke til med valget deres :-)

Lenke til kommentar

Du burde jo få forsøke med progesteron fra el Hanne. Det kan være at du har for kort lutealfase til at egget rekker å feste seg godt...du har jo hatt flere kjemiske.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...