Gå til innhold

5 spirer på 1år


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Uke 30 nå. Alt går fint. Akkurat vert på ultralyd. Lille var 1,6 kg nå. Ny kontroll om 5 ukers tid. For å sjekke om ungen fortsatt er i seteleie.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hannepålandet!! Du er en inspirasjon!! Tusen takk for alle oppdateringer, for meg som kommer inn i bildet først nå gir dette håp. Jeg håper du fortsetter å dele videre❤ 

Jeg har opplevd en tidlig SA, fått en datter februar 2015, en MA i uke 11 i november og en MA til i uke 16, nå denne uken.. har denne gangen valgt sende foster til obduksjon, så er spent på svar! Man tenker jo at kanskje datteren min er unntaket, og at jeg egentlig ikke får det til. Derfor er innleggene dine håp, svart på hvitt!

Lenke til kommentar

Så bra! Jeg savna nemlig selv noe lignende da jeg var på bunn. 

Jeg skal på vekstkontroll imårra. Er i uke 35. Dette må gå bra ❤

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da var jeg blitt tobarnsmor. Etter tre år med skuffelser. Håp. Nye skuffelser.

 

jeg skal ikke si at dere ikke skal gi opp. Det hadde jeg lyst til mange ganger. Jeg skal ikke si at det ordner seg tilslutt. Det gjør ikke det for alle. 

Men sålenge du har håp. Sålenge du ser et Glimt av enden på tunellen. Da skal du fortsette å prøve.  For det kan gå bra. Det kan gå etter 10 aborter hvorav to ma og en exu. Man KAN bli gravid umiddelbart etter å ha fjernet en eggleder med foster i. 

Min gutt ble født på fredag. 4450gr. Jeg klarte meg med lystgass til tross for drypp. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
På 7.5.2017 den 10.39, Hannepålandet skrev:

Da var jeg blitt tobarnsmor. Etter tre år med skuffelser. Håp. Nye skuffelser.

 

jeg skal ikke si at dere ikke skal gi opp. Det hadde jeg lyst til mange ganger. Jeg skal ikke si at det ordner seg tilslutt. Det gjør ikke det for alle. 

Men sålenge du har håp. Sålenge du ser et Glimt av enden på tunellen. Da skal du fortsette å prøve.  For det kan gå bra. Det kan gå etter 10 aborter hvorav to ma og en exu. Man KAN bli gravid umiddelbart etter å ha fjernet en eggleder med foster i. 

Min gutt ble født på fredag. 4450gr. Jeg klarte meg med lystgass til tross for drypp. 

Wow! Må begynne med å si Gratulerer med gutten et par måneder på etterskudd, håper dere koser dere med sommer og barn! Leste først din historie nå og for en tøff vei du/ dere har hatt... 

Jeg brukte dette forumet mye i 2008-2011 da jeg var gjennom 4 MAer og hadde det tøft. Så fikk jeg to barn på 18 mnder og var i mål med babydrømmen og havna i småbarnsbobla. Vet hvor viktig å få høre om de som tilslutt lykkes, så ære til deg som har oppdatert og delt. 👍💪🏻

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...