Gå til innhold

Når kjæresten deler seng med ex-dama si...


Lillefy

Anbefalte innlegg

Jeg har en super kjæreste, vi har vært sammen i ca 6 mnd men kjent hverandre i mange år. 

Vi bor i hver vår by etter at han for kort tid siden flyttet pga jobb.

I helga har han helgebesøk i den nye leiligheten av ex-dama og hennes barn. 

 

Kjæresten min har et veldig tett forhold til ex-dama. De var hverandres første kjærester og bodde sammen i mange år, men de har ikke vært kjærester siden starten av 20-åra - over 15 år siden.

De snakker sammen ofte, og han har også et tett forhold til ungene hennes, som kaller ham onkel. Det er kanskje spesielt mye nå, fordi hun går igjennom en skilsmisse. 

Han regnes som en i familien - en ekstra bror - også av hennes mor og søsken. Dvs at vi er tilstede i alle familiesammenhenger på linje med de andre. 

 

Litt rart, men allikevel kjempehyggelig :-)

 

Vi snakket kort sammen på telefonen i går. Ungene hadde lagt seg, de skulle sove i sengen på soverummet. 

"Så sover vi på sofaen" sa han.

Han har en sovesofa på stuen. 

 

Jeg vet IKKE hvordan jeg har det med at de sover sammen! Jeg ville i samme situasjon ha sovet i samme seng som ungene, eller på en ekstra madrass inne sammen med dem (som finnes), så hvorfor gjør hun ikke det? 

Men jeg stoler på ham, så det er ikke det heller.....det føles bare skikkelig rart!

 

Hvordan tenker andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen som har en mening eller følelse rundt dette? 

Jeg er jo litt usikker på om jeg skal si noe eller ei,- spesielt fordi jeg ikke selv vet helt hvordan jeg har det med det....så hadde satt pris på andres mening :-) Kanskje det får meg til å "lande på noe" selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no brainer. De ligger sammen. Ikke glemt hverandre. Ta hatten din og gå, du er foreløpig bare et hinder. Les innlegget ditt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det synes jeg er helt uakseptabelt. Nei, de har nok ikke sex. Men det er, i mine øyne, definitivt ikke greit å dele seng med noen av motsatt kjønn når man er i et forhold. Da skal det i alle fall være veldig grundig avklart med kjæresten. Jeg hadde sagt klart og tydelig i fra om at det var over min grense. Du kan selvsagt ikke nekte ham å gjøre det, men du kan bestemme om du ønsker å være i et forhold med en som ikke respekterer grensene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har et så nært forhold, og hun i tillegg nå skal skilles, så tviler jeg dessverre på at det er siste gang du sitter med en ekkel følelse i magen...

 

Hyggelig at ekser kommer overens, men dette blir litt i overkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...