Gå til innhold

Presentasjonstråd


Nelly82

Anbefalte innlegg

Kan starte jeg.

Jeg er 32 år. Sykepleier. Dette blir mitt 3.barn. Min og samboerenes 1.sammen og nr 5 tilsammen 😊😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25 år. 2 barn fra før på 6 og 8 år så nå har jeg straks 2 skolebarn. Nr 3 blir meg og ny manns første sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år. Gift og har en sønn på 2år. Jobber som tannlegesekretær. Bor på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, Samboer og Har en jente på 1 år. Vi venter da nr 2, jobber som assistent på pleiehjem. Og bor litt utenfor by delene på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 35, gift og jobber som personalrådgiver. Dette blir tredjebarnet. Vi har to jenter på 2,5 og 4,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er 37 år og har termin 9.april ifølge den ene terminkalkulatoren på nett. Min ektemann og jeg har prøvd i 18 mndr og planen var å begynne med IVF til høsten:) Fra før har jeg en datter på 9år.

Jobber som sykepleier:)

 

Er denne klubben lukket eller må vi betale medlemskap her på klikk da?

Endret av Vimsemusa78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg er 31 år og venter mitt første barn etter snart 2 år med prøving og to SA i uke 8 og 14. Er gift, jobber som regnskapsfører og bor på Vestlandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 😄

Jeg er 35 år og vi venter vårt 3.barn sammen. Jeg har en kvinnelig samboer og vi har fått hjelp via Stork Klinik, vanlig inseminasjon, alle gangene. Vi har en jente på 3 år og en gutt på 1 år sammen. Jeg ble gravid i mai, men hadde en SA i uke 7. Håper virkelig denne lille spiren klamrer seg fast ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider