Gå til innhold

Æhh.. Blødning!


Lykkeligmamma:)

Anbefalte innlegg

"God morgen"!

Litt i småsjokk etter å ha våknet opp og oppdaget blødning v toalettbesøk :@

Jeg som til tross for lite blødninger har hatt troen på at dette skal gå veien.

Å klart å slappe av og ikke bekymre meg så mye. Vært to ul, siste på onsdag.

Alt har vært bra, og jeg er nå 8+4.

Litt i små"sjokk".. Aldri tidligere opplevd blødning i svangerskap. Har risikosvangerskap men ikke gjort noe uvanlig. Ikke sex!

Å der var friskt blod, ikke brunt :(

 

MÅ ordne meg ul. Klarer ik vente til neste om litt over ei uke.

Kryss fingre for meg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så kjedelig å høre! Blør du mye eller bare litt? Jeg hadde litt blod på papriret igjen i går, ikke noe i dag. Har heller ikke gjort noe som kan forårsake blødning, men dette er vel 5. Gangen jeg blør nå. Blir like bekymret hver gang og selv om jeg fikk se hjertet slå på onsdag klarer jeg ikke å slå meg til ro når jeg oppdager blod...

 

Krysser fingrene for at alt går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne som ble sendt i ambulanse med kraftige blødninger flere ganger, men ble en frisk gutt av det ;)

 

Friskt blod er sannsynligvis bedre enn gammelt blod... Husk at du har myyyyyye større blodgjennomstrømming og at slimhinnene dine kan være veldig sarte!

 

Men grusomt skummelt er det jo!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Sist da jeg gikk med guttungen, opplevde jeg blødninger ganske tidelig (rundt uke 5 og 6) så stoppet det opp. Så kom det tilbake rundt uke 9. Husker panikken tok meg, og jeg dro til legen hvor han så lillemann i ul. Han mente det kom av morkakefesting som visstnok var rundt denne tiden.

Men jeg vil råde deg til å ringe lege og høre om det er mulig å få en ul, for sikkerhetsskyld ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Tusen takk for svar dere😊

Tok seg aldri opp med blødninger igår eller smerter. Blødde litt v toalettbesøk og litt ekstra første halve dagen før der gikk over til brunt.

Avtok på kvelden så var såå glad, men tilbake igjen idag :( Brunt!

Friskt blod bedre enn brunt?

Trodde det var motsatt.. :P

Får bare vente og krysse fingre!

Ingen smerter. Annet enn at jeg kjenner stråling nedover rumpe lår på høyre side.

Men det er jo normalt når d vokser der inne, og ingenting bekymringsverdig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at brunt er bedre enn rødt. Det betyr en gammel blødning. Altså ingen SA. Har hatt flere sånne selv, "spotting". Men fortsatt kvalm og kaster opp så tror alt er bra. Heller ingen smerter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blødd friskt blod tre ganger. Gått veldig bra med barnet hittil:) Går imorgen over i uke 10:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blødning igår, kom meg på Sykhuset i dag og fikk se at lille frø har vokst siden sist. Alt så bra ut, denne gangen tok de en bedre sjekk og sa at det så meget bra ut så jeg må slappe av nå:) Gyn sa det er helt vanlig med blødninger så lenge man ikke har smerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun bittelitt blod som kom tidlig søndag her, ellers brunt.

Ikke mye, men ved hvert toalettbesøk.

Trodde det hadde gitt seg idag, helt til ny blødning i kveld. Friskt blod!

 

Løpet er vel kjørt her..

Ul fredag morgen :@

Ikke hatt sex, ikke gjort stort.

Fortsatt ingen smerter.

I dag og igår var jeg veldig kvalm og uvel (ikke vært det siden uke 5), å jeg kjenner d strekker seg bak i rumpa nedover låret fortsatt. Som om det vokser .. Men har mistet troen på at det er liv lengre!

Er vel en MA. Ser mange opplever blødninger ved MA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Huff ❤️ Det trenger ikke være ma 💕 Du får jo endelig svar på dette i morgen da.. Men ikke gi opp før du vet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende, men alt bra på ul idag❤️😊

Vanskelig å si hva som forårsaker blødninger .. Holder på enda!

Men mulig noe ifht livmor nr 2 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre❤️ Er mange av oss som sliter med dette.. Jeg skjønner ikke hva det kommer av. Tørr ikke ha sex jeg før dette gir seg😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 11 uker i morgen, og har hatt mye småblødninger underveis. Det har liksom bare vært litt blod på papiret, men så i uke 8 fikk jeg en stor blødning, men ingen smerter. Fikk raskt komme til UL, og der så jeg et lite bankende hjerte ❤️ fikk da beskjed om at noen bare blør, uten at det trenger å være noe farlig. Jeg er gravid for første gang, og vi har prøvd å få det til lenge, så jeg får litt panikk hver gang det er blod der! Nå nærmer det seg 12 uker og kontroll, så håper på at alt fortsatt er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...