Gå til innhold

Meg med drittmann og valp (for å forklare hvem jeg er)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har det helt supert på vårt nye sted, bare noen bekymringer akkurat nå... Han har skiftet kode på låsen på døren, dette fører til at vi ikke får hentet ut tingene våre. Vi har det mest nødvendige som klær og slikt, men barna har jo alle leker osv i gamle huset... Noen som vet om jeg har krav på å komme inn der når jeg enda står som eier av halve huset?

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt politet og be om bistand for å hente ut barnas eiendeler.

 

Jeg jobber i barneverntjenesten og har bistått, både med og uten politi, mor / far som måtte ha bistand for å få hentet ut ting fra felles bopel.



Anonymous poster hash: 21477...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får du hjelp til å komme inn i ditt eget hus:) Bare ring politiet, ordner seg det:)

 

Anonymous poster hash: 59fa0...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg rett og slett ringe politiet... Huff... Trist at det skal være sånn..

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier... dette hjelper politiet deg med :)

(Ingen tvil om at du har gjort det rette med å flytte fra den dusten!)

 

Flott å høre at du og barna har det godt!

 

Lykke til videre :)



Anonymous poster hash: 377cf...335
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo avtale med far. Du kan jo selvsagt ikke ta alt du vil som er felles og barna sine ting.

 

Dine ting kan du hente ut. Du og far må dele resten mellom dere.

 

Du har nå valgt å flytte ut og kan jo ikke forvente å komme og gå med egen nøkkel i huset til far. Dere har styrt lenge nå og bør få fordelt hus og innbo raskt så begge kommer videre.

 

Far må enten betale deg ut av huset om begge står som hjemmelshavere eller så må dere/du gå til en megler å få lagt ut for salg.

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi har ikke sagt at hun har snakket med far, kun at koden på låsen er endret.

 

Hvorfor hyler dere om å gå til politiet? Vil ikke første råd være å ringe far og avtale henting/fordeling av ting?

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg snakket med far... Til ingen nytte. Hans nye dame og han pakket dog noen av mine eiendeler og barnas klær og satte dette i oppkjørselen til huset. Fikk så mld om at dette kunne jeg hente... De dro på ferie...nå er han vel borte 3 uker.... Han vil ikke selge og ikke kjøpe meg ut. Han bare trenerer... Å få tvangssolgt hus tar tid, i mellomtiden trenger vi leker og ting... Tenkte kanskje politi kan hjelpe i en slik situasjon ....

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel rett på å hente eiendeler i et hjem du står som eier av? Ville kontaktet mannen og bedt om koden, nekter han å gi deg den, ber du om hjelp fra politiet.

 

Har fulgt historien din, men aldri svart. Ønsker deg alt godt fremover! Den mannen din er virkelig ikke god.

 

Anonymous poster hash: 94890...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktet politiet, de ba meg kontakte mannen og be om en avtale. De ville nødig bryte seg inn og ba meg kontakte de igjen når han er hjemme fra ferie....

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ditt hus også!? Skal du liksom vente i 3 uker for å hente ut ting fra DITT hus? Hadde jeg aldri gått med på faktisk

 

Anonymous poster hash: e617b...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttet du ikke ut 1.juli? Hvorfor har du ikke ordnet dette før far reiste på ferie?

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet du ikke ut 1.juli? Hvorfor har du ikke ordnet dette før far reiste på ferie?

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Fordi jeg var på sykehus og da jeg kom hjem fra sykehus hadde far reist på ferie.

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ditt hus også!? Skal du liksom vente i 3 uker for å hente ut ting fra DITT hus? Hadde jeg aldri gått med på faktisk

 

Anonymous poster hash: e617b...56a

Det er desverre ikke alltid så lett....

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringer du låsesmed. Siden du eier halve huset så burde ikke det være noe problem .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flyttet du ikke ut 1.juli? Hvorfor har du ikke ordnet dette før far reiste på ferie?

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Fordi jeg var på sykehus og da jeg kom hjem fra sykehus hadde far reist på ferie.

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Du maste jo ukesvis om denne mannen og valpen og at dere skulle flytte 1.juli. Pakket dere ikke tingene og gjorde klar til flytting på alle de ukene?

 

Jeg skjønner mannen godt, han vil vel ikke risikere å komme hjem til tomt hus, der du har tatt med deg alt.

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Flyttet du ikke ut 1.juli? Hvorfor har du ikke ordnet dette før far reiste på ferie?

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Fordi jeg var på sykehus og da jeg kom hjem fra sykehus hadde far reist på ferie.

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Du maste jo ukesvis om denne mannen og valpen og at dere skulle flytte 1.juli. Pakket dere ikke tingene og gjorde klar til flytting på alle de ukene?

 

Jeg skjønner mannen godt, han vil vel ikke risikere å komme hjem til tomt hus, der du har tatt med deg alt.

 

Anonymous poster hash: f4801...8c5

Jeg pakket ja... Men siden jeg i siste liten fikk plass på sykehuset kunne jeg ikke ta med flyttelasset dit, kunne jeg vel? Jeg kom hjem 3 juli, da dro vi rett til nytt hus. Tingene våre står da igjen i det gamle huset. Siden 3 juli har jeg ikke fått komme inn der... Skjønner du nå?

 

Anonymous poster hash: f5132...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skjønner mannen så godt har tydeligvis ikke lest de andre postene... Og han tror også han slipper unna med å ikke selge eller kjøpe hi ut? Morsom fyr han der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Når blir det skuddpremie på sånne idioter som din eksdrittmann?!?!

Han er i ferd med å ta idiotrekorden 2015. Han har ikke engang bruk for tingene selv, han gjør det jo bare for å plage deg. Skrulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene ble satt ut i oppkjørselen ?? Trenger du da å låse deg ut?

 

Anonymous poster hash: b149d...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene ble satt ut i oppkjørselen ?? Trenger du da å låse deg ut?

 

Anonymous poster hash: b149d...b80

Låse seg INN kanskje? De har ikke satt ut alt da, sikkert ikke. Pga den omtalte innleggelsen så rakk hun kanskje ikke forberede alt 100% heller.

 

Hopp ned fra hesten din, fallet blir stygt ellers. Ikke alltid at alt går på skinner. Burde ikke være vanskelig å forstå...

 

 

Anonymous poster hash: e25e3...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene ble satt ut i oppkjørselen ?? Trenger du da å låse deg ut?

 

Anonymous poster hash: b149d...b80

Kom deg ut av dib! Og kom ikke tilbake før du har lært deg å lese og ikke minst sluttet å tolke ting som du vil.

 

Legger ved et utdrag av HI. "Hans nye dame og han pakket dog noen av mine eiendeler og barnas klær og satte dette i oppkjørselen til huset."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene ble satt ut i oppkjørselen ?? Trenger du da å låse deg ut?

 

Anonymous poster hash: b149d...b80

Kom deg ut av dib! Og kom ikke tilbake før du har lært deg å lese og ikke minst sluttet å tolke ting som du vil.

 

Legger ved et utdrag av HI. "Hans nye dame og han pakket dog noen av mine eiendeler og barnas klær og satte dette i oppkjørselen til huset."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...