Gå til innhold

Facebookgruppe?!


Luftstjerne

Anbefalte innlegg

Hvor lenge venter man med å danne en facebookgruppe?!☺️ Syns disse forumene er så uoversiktlige! Vi har gruppe på facebook fra jeg gikk med forrigemann, og der er vi fortsatt kjempeaktive! Veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har som regel

Vært dannet tidlig, har vært m før og da har de holdt på lenge når jg kom inn. Jg er klar hvis noen vil starte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også med tenker jeg! Selvom jeg ikke er mer enn 5+3 på vei. Men er skikkelig dårlig på sånne greier. Å livredd for å gjøre noe galt så det havner offentlig😝 får tro vi har ei facebookkyndig her😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på Facebook gruppe. Dersom noe skulle gå galt før uke 12 så er det vel ingen som er så forståelige som damene her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk nok er redde for er at medlemsskap i gruppa blir offentlig, type Trine Berta Nilsen meldte seg inn i gruppen "termin mars 2016: Baby baby baby", og at dermed er katta ut av sekken, eller bolla ut av ovnen om du vil ;)

 

Jeg er gjerne med på en facebook-gruppe om noen lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare lages som hemmelig, også er det noen som er admin som legger til folk. De må da Adde de som venner først så legge de til i gruppa. Jg mistet i mars så jg vil ikke lage gruppe, men jg bare meldte mg ut av gruppa den gang så d var ikke no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Kan mekke en gruppe som vi kan endre navn på etterhvert da, det går vel? :) fremdeles hemmelig da 😊 jeg iallfall syntes det er enklere å forholde meg til Facebook enn forum da jeg så og si kun bruker telefonen og har Facebook appen 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lager jeg gruppe nå, bare send meg pm så legger jeg dere til:) er helt hemmelig, kun medlemmer som ser gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt om én sender pm, for må legge til minimum én når jeg oppretter gruppen, sitter klar ved pc nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gruppa opprettet:)

Jeg må være venn med de som blir lagt til (eller man må være venn med en av de som allerede er medlem)

Jeg legger til kontinuerlig ettersom jeg er innpå her:)

den er hemmelig! Dvs man MÅ være invitert for å i det hele tatt vil kunne se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vi 6-7 stk på gruppa, alle de har muligjet til å legge til andre, så om flere melder seg frivillig til å ta imot pm (som er medlem) er de hjertelig velkommen til det ;) jeg tenkte snart gå og legge meg for i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får msn den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke, gruppa er hemmelig og man finner derfor ikke denne gruppa uten at noen legger deg til

Jo, om du legger ut link til gruppa får man den opp. Jeg er admin i to hemmelige grupper, og gjør dette stadig vekk. Endret av mamma_til_gutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...