Gå til innhold

Hvem vil vite kjønn?😊


Mars-mamma♡

Anbefalte innlegg

Vi har valgt å ikke vite. Barn nr.3. Visste det med begge jentene vi har fra før. Utfordring med navn og klær! Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er altfor nysgjerrig, så jeg ønsker å vite det. Har fått vite det med begge de to andre. Hadde også mange ul med begge to, så de spurte hver gang om vi visste for evt ikke røpe noe.

 

Er like imponert over de som klarer å vente. Flere i vennegjengen har valgt å ikke vite, og jeg har vært like utålmodig hver gang😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite det med sønnen, og ønsker å vite nå også. Det er så mye nytt med babyen etter at den er født, at det er bare koselig å vite kjønnet før fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir d å vite kjønnet. Fikk vite det med de to tidligere. Gutten min så jeg det. Han viste seg så frem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig uenige på det punktet. Jeg vil gjerne vite, men mannen vil vente. Han vil ikke inngå kompromiss med at jeg vet og han ikke heller, så får se hva vi lander på til slutt :P Diskusjonen er ikke over for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ønsker å vente til fødselen. Ville det med nr 2 også, men da så vi at det var en gutt med en gang☺️ Med nr 1 ville vi vite det av praktiske grunner, pluss at vi var veldig nysgjerrige siden det var vår første. Håper virkelig vi klarer å vente til fødsel denne gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tingeling87! Er det deres nr.3? Du er bare to år eldre enn meg. Jeg er født i 89. Venter også nr.3. Klarte ikke vente med di to andre! Nå må jeg klare det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tingeling87! Er det deres nr.3? Du er bare to år eldre enn meg. Jeg er født i 89. Venter også nr.3. Klarte ikke vente med di to andre! Nå må jeg klare det😊

Ja, dette blir vår tredje☺️ Har ei født i 09 og en i 10. Så det blir noen år i mellom nå. Men nr 1 og 2 er så tette at vi trengte noen år pause. Har vært rimelig hektisk i noen år😉

Hvor gamle er dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg greier noe annet enn å få vite om det blir jente eller gutt. Er alt for nyskjerrig 😛😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Jeg har en jente sent på året 08 og en jente i 10, tidlig på året. Så det blir jo faktisk 6 år mellom sist og denne. Samme som hos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vite her også. :)

Deilig å kunne kjøpe klær og andre ting. Har vært inne å kikka i butikker og nesten alt er jo "kjønnsfarga" - hadde det vært mer å finne i nøytrale farger - eller at fargene ikke spilte så stor rolle kunne det vært greit å ikke vite. Men, det er så mye annet som er spennende når babyen endelig blir født, at kjønnet kan vi godt vite på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil vite her også. :)

Deilig å kunne kjøpe klær og andre ting. Har vært inne å kikka i butikker og nesten alt er jo "kjønnsfarga" - hadde det vært mer å finne i nøytrale farger - eller at fargene ikke spilte så stor rolle kunne det vært greit å ikke vite. Men, det er så mye annet som er spennende når babyen endelig blir født, at kjønnet kan vi godt vite på forhånd :)

Helt enig i det siste du sier her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vite:-) Er altfor nysgjerrig😉

I tillegg syns jeg også det er greit å ordne i stand klær og lignende. Har både til gutt og jente. Artig å finne frem 😃😃 Vil nok også kjøpe noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vite:)

av mine 3 barn har jeg visst om kjønnet på 2 av de. Ville vite på 3.mann også, men var sjenert gitt

Var ikke mer spennende å ikke vite, babyen i seg selv er jo et mirakel💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vite:)

av mine 3 barn har jeg visst om kjønnet på 2 av de. Ville vite på 3.mann også, men var sjenert gitt

Var ikke mer spennende å ikke vite, babyen i seg selv er jo et mirakel💚

Det er dét jeg også tenker, at det er så mye spennende som skjer når babyen kommer likevel. Derfor er det fint å kunne kose seg meg å vite kjønnet før babyen kommer 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en magefølelse? Her har jeg en av hver fra før. Og det som kommer er hjertelig velkommen.

Dagens magefølelse er jente. Pga. Litt likt som så det var i svangerskapet med datteren min.

Men det endrer seg hele tiden. Blir spennende å finne ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en magefølelse? Her har jeg en av hver fra før. Og det som kommer er hjertelig velkommen.

Dagens magefølelse er jente. Pga. Litt likt som så det var i svangerskapet med datteren min.

Men det endrer seg hele tiden. Blir spennende å finne ut. :)

Magefølelsen sier gutt 😊

Men om jeg skal tyde symptom ulikhetene fra forrige svangerskap så kan det bli jente 😊 har gutt fra før 😉 jeg blir glad uansett hva det blir 😊 men veldi artig å gjette 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min magefølelse sier gutt. Men jeg var bombesikker på jente sist og det er en gutt, så den følelsen min er ikke mye verdt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en magefølelse? Her har jeg en av hver fra før. Og det som kommer er hjertelig velkommen.

Dagens magefølelse er jente. Pga. Litt likt som så det var i svangerskapet med datteren min.

Men det endrer seg hele tiden. Blir spennende å finne ut. :)

Nesten hele slekta til sambo er bare gutter , så tror kanskje det blir det, men blir lykkelig for ei lita jente og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det foreløbig lik graviditet, dvs ingen symptomer. Sier derfor gutt igjen. Hadde også følelse på gutt sist, og det stemte jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en magefølelse? Her har jeg en av hver fra før. Og det som kommer er hjertelig velkommen.

Dagens magefølelse er jente. Pga. Litt likt som så det var i svangerskapet med datteren min.

Men det endrer seg hele tiden. Blir spennende å finne ut. :)

Samme her😉

Er nå veeeldig likt forrige svangerskap og det var jente. Kvalm og urven. Lyst på mat men etter å ha spist vil jeg aldri ha DET igjen. 😯 Kjente ingenting for fem år sia da jeg gikk med gutten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min magefølelse sier også jente. Kan ha noe med at jeg har bare vokst opp med jenter og er det jeg er vant til og er det jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...