Gå til innhold

"Valpen og drittmannen"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen mot formodning skulle kjenne igjen min historie, for så å rapportere til exen...det gjør meg ikke det minste! Alt jeg har skrevet er sant, jeg har dessuten utelatt det verste. Jeg har ikke dårlig samvittighet for noe av det jeg har skrevet . Jeg går ikke rundt å snakker drit om han eller forteller folk vår historie . Her inne har jeg fått utløp for min frustrasjon og det har vært godt.

 

Anonymous poster hash: 1054c...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Bare i tilfelle du ikke har skjønt det enda, du er gjenkjent her inne i alle tråder som handler om valpen og drittmannen så sitter der noen på hans side å rapporterer til han. Så, som ikke noe annet enn et velmenende råd, skriv gjerne av deg frustrasjon, men ikke under tittelen "valpen og drittmannen" det KAN bli brukt mot deg senere.

 

Anonymous poster hash: 02956...35d

Lurer på hva mannen synes om alt det hun har skrevet om han her inne.......

 

Anonymous poster hash: 2c84e...ec1

Strengt tatt så har vel han ikke noe med det, regner med at han ikke omtaler sin eks i de mest rosende ordlag heller...

 

Anonymous poster hash: 02956...35d

Klart han har noe med det.. Tenk om deler av dette er løgn og flere kjenner det igjen?

 

Anonymous poster hash: 2c84e...ec1

Hva så??

 

Anonymous poster hash: c9d9f...c84

Kjipt for henne å bli tatt i løgn. Og kjipt for han å bli hetset på nett om det ikke er berettiget.

 

Anonymous poster hash: 2c84e...ec1

For å sette det litt på spissen, så KUNNE Hun vært troll😜

 

Det har aldri blitt nevnt navn, så egentlig kan du ikke si at hun har hetset noen..

 

Som sagt, dette kunne vært en person som skrev om noe hun har hørt. Det er ikke sant ALT man leser på Internett.

 

Anonymous poster hash: c9d9f...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Ja for det er helt greit at mor bare tar med seg barna og flytter til ny skole. Tenk om det var far som hadde gjort dette.Anonymous poster hash: 63e99...3ee

Du fikk ikke med deg at alternativet var å bli boende SAMMEN med mannens nye dame og hennes to eller tre barn...?

 

 

 

 

Bare i tilfelle du ikke har skjønt det enda, du er gjenkjent her inne i alle tråder som handler om valpen og drittmannen så sitter der noen på hans side å rapporterer til han. Så, som ikke noe annet enn et velmenende råd, skriv gjerne av deg frustrasjon, men ikke under tittelen "valpen og drittmannen" det KAN bli brukt mot deg senere. Anonymous poster hash: 02956...35d

Lurer på hva mannen synes om alt det hun har skrevet om han her inne.......Anonymous poster hash: 2c84e...ec1
Strengt tatt så har vel han ikke noe med det, regner med at han ikke omtaler sin eks i de mest rosende ordlag heller... Anonymous poster hash: 02956...35d

Klart han har noe med det.. Tenk om deler av dette er løgn og flere kjenner det igjen? Anonymous poster hash: 2c84e...ec1

HVIS deler av dette er løgn blir det vel enda vanskeligere å kjenne det igjen? "Hør, jeg leste en historie om meg der eksen skjeller meg ut på nett, hun sa vi hadde kjøpt valp, men vi hadde egentlig kjøpt katt, hun sa at jeg var vrang, men det er egentlig hun som er vrang..." Ehhhh - da er det nok noen andres historie du har lest. Værsågod neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråden er flyttet til riktig underforum. Slik blir det også enklere for de som følger historien å holde seg oppdatert.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...