Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Nei jeg blir ikke bedre 🙁  Men takk for gode tanker 😊😊 

Gikk på en skikkelig smell igår. Er så sliten og kjenner at migrenen slår ut så må bare ta medisiner når jeg kommer hjem. 

Spiser sikkert akkurat nok til å ikke gå ned i vekt så det er ikke en positiv effekt en gang av kvalmen 🙈😝😧 

Skal prøve å huske å veie meg ihega.. 

 

Uff, kvalmestillende hjelper ikke heller?

Anonymkode: 0d9fe...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, kvalmestillende hjelper ikke heller?

Anonymkode: 0d9fe...22c

Hmm, trykket visst på anonymknappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten under 100, ser frem til 2 sifret tall neste søndag :)

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 19.02, Anonym bruker skrev:

Uff, kvalmestillende hjelper ikke heller?

Anonymkode: 0d9fe...22c

Ikke særlig. Men kvalmen er nok et symptom på me/fibromyalgi så har ikke veldig lyst å ta så masse da jeg bare undertrykker hvordan kroppen min har det egentlig 😕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 85,8 på lørdag. Det er høyt/tungt, men ikke det høyeste jeg har vært de siste ukene. Matlysten virker til å komme delvis tilbake. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

I dag så jeg endelig et nytt tall; 82.8 kg her.

Lea

Anonymkode: f3078...799

:tommelsmil:  Gøy og motiverende med nye tall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Ikke særlig. Men kvalmen er nok et symptom på me/fibromyalgi så har ikke veldig lyst å ta så masse da jeg bare undertrykker hvordan kroppen min har det egentlig 😕

 

Føler virkelig med deg, kvalme er pyton. :( Håper du snart føler deg bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom under 100 i det minste :) Neste mål er under 92

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )
20.01 - 18 : 99, 4   ( - 0,9 )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp et par hundre gram denne helga, skal ha mensen så håper det er derfor 🤔  Er jo lov å håpe 😂😂 

Var i trampolineland igår og hoppet. Har skikkelig gangsperr idag 😃😁😁😁  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet Valnøtta 👍🏼 Uansett om det er lørdag eller søndag 😂 Så kult med hopping Moota 😊

Jeg veier i dag 82.1 kg. Det er -10.1 ned. En milepæl å nå ti kilo. Ganske deilig, men ser selv ikke noe særlig forskjell. Mon tro om jeg ser 7-tallet før påske? 

Lea

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )
20.01 - 18 : 99, 4   ( - 0,9 )
28.01 - 18 : 98, 2   ( - 1,2 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt jobba Valnøtta og Lea. Håper du er bedre Moota. 

Det er så rart. Jeg har gått ned 10kg og beltet er på innerste hakk men alikavæl føler jeg meg som jeg er på mitt tyngste. Dere veit kanskje... følelsen av å være feit og udugelig. Så jeg prøver å jobbe med psyken. Hjelper vel ikke på at det har vært noen særdeles turbulente uker på jobben også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ♥ Løvemamma ♥ skrev:

Så godt jobba Valnøtta og Lea. Håper du er bedre Moota. 

Det er så rart. Jeg har gått ned 10kg og beltet er på innerste hakk men alikavæl føler jeg meg som jeg er på mitt tyngste. Dere veit kanskje... følelsen av å være feit og udugelig. Så jeg prøver å jobbe med psyken. Hjelper vel ikke på at det har vært noen særdeles turbulente uker på jobben også. 

Jeg veit, kroppen forandrer seg, men hodet henger ikke helt med. Men du har gått ned 10 kg, noe som er kjempebra. Det skal du være stolt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back :)

Bare synd jeg er feitere enn noen gang....

Jeg har vært med i denne tråden helt fra starten av i 2015, og liksom slanket meg, men isteden blitt feitere og feitere.

Fader altså, men nå virker kroppen min så dårlig at det virkelig er på tide å ta tak, snu trenden. Så igjen jenter prøver jeg meg her, veiedag hver fredag og forhåpentligvis sakte men sikker nedgang mot sommeren. Skal i konfirmasjon i mai, og det hadde vært digg å møte hele storfamilien som samles i en utgave av meg selv som jeg er litt mer fornøyd med enn sånn jeg ser ut i dag. Det er målet mitt. Dette er vekten registrert etter jul:

20/1  96,9 kg

26/1  96,0 kg

Gøy å se at vi har blitt flere i denne tråden da, kanskje vi kan hente motivasjon fra hverandre :) 

Jeg kan ikke leve helt lavkarbo, men satser på en grovkarbovariant hvor jeg kutter sukker og hvitt hvetemel, grovt og grønt altså. Pr.akkurat nå en bmi på 32 (174 cm høy), satser på å komme ned på normaltvekt etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fire småtroll skrev:

I'm back :)

Bare synd jeg er feitere enn noen gang....

Jeg har vært med i denne tråden helt fra starten av i 2015, og liksom slanket meg, men isteden blitt feitere og feitere.

Fader altså, men nå virker kroppen min så dårlig at det virkelig er på tide å ta tak, snu trenden. Så igjen jenter prøver jeg meg her, veiedag hver fredag og forhåpentligvis sakte men sikker nedgang mot sommeren. Skal i konfirmasjon i mai, og det hadde vært digg å møte hele storfamilien som samles i en utgave av meg selv som jeg er litt mer fornøyd med enn sånn jeg ser ut i dag. Det er målet mitt. Dette er vekten registrert etter jul:

20/1  96,9 kg

26/1  96,0 kg

Gøy å se at vi har blitt flere i denne tråden da, kanskje vi kan hente motivasjon fra hverandre :) 

Jeg kan ikke leve helt lavkarbo, men satser på en grovkarbovariant hvor jeg kutter sukker og hvitt hvetemel, grovt og grønt altså. Pr.akkurat nå en bmi på 32 (174 cm høy), satser på å komme ned på normaltvekt etterhvert.

 

Så bra at du er tilbake, gøy når vi er flere :):) Jeg heier på deg, bra start  :tommelsmil:
Jeg har og vært med helt fra starten av, aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet at nå er det det nok, dette er siste gangen.....kremt, merkelig at jeg veier mer enn jeg gjorde da jeg begynte......  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også lastet ned den appen, overvåk vekt, den var fin, godt tips :)

Satser på at jeg stolt kan gå inn hver fredag og registrere en lavere vekt. Nå skal det gå veien altså.

Leste et sted at når man slanker seg skal man kjøpe en skrivebok, og hver kveld skrive ned menyen for neste dag. Planlegge på forhånd hva man skal spise og holde seg til planen, ikke spise noe som ikke på forhånd er skrevet ned og planlagt.

Det skal jeg prøve, så nå har jeg skrevet ned hva jeg skal spise til frokost, lunsj, middag og kvelds i morgen, og skal holde meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med her? Jeg har bestemt meg for at NÅ er grensa nådd! Veier mer enn noen gang (med unntak av graviditet) og har nå slanket meg nesten halve livet :(

Så, har kjøpt medlemsskap i satselixia og lastet ned lifesum appen. Har vært treningsmedlem i tre uker, og faktisk trent 2-3 ganger per uke (her superfornøyd med innsatsen der...)

Problemet mitt er helgene - de knekker meg fullstendig :( Eier ikke viljestyrke og kommer det en aldri så liten sjokoladebit seilende, så finner den veien inn i gapet....Er på det et slikt sukkernarkomanistadium hvor jeg raider ungenes godteposer for ting jeg vet de ikke liker..........(noen ganger sniker jeg ting de liker også...*skammer meg*)

Så målet mitt er 57 kg innen uke 22 og være fit og sprek! Det vil si at jeg har 16 uker å greie det på!!! Håper å finne motivasjon og støtte her inne og at vi sammen kan nå våre mål :) 

Jeg satser på knekkebrødkuren (etter å ha lest tabloidpresse)

vekt uke 6: 67,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nerdybirdy skrev:

Kan jeg få være med her? Jeg har bestemt meg for at NÅ er grensa nådd! Veier mer enn noen gang (med unntak av graviditet) og har nå slanket meg nesten halve livet :(

Så, har kjøpt medlemsskap i satselixia og lastet ned lifesum appen. Har vært treningsmedlem i tre uker, og faktisk trent 2-3 ganger per uke (her superfornøyd med innsatsen der...)

Problemet mitt er helgene - de knekker meg fullstendig :( Eier ikke viljestyrke og kommer det en aldri så liten sjokoladebit seilende, så finner den veien inn i gapet....Er på det et slikt sukkernarkomanistadium hvor jeg raider ungenes godteposer for ting jeg vet de ikke liker..........(noen ganger sniker jeg ting de liker også...*skammer meg*)

Så målet mitt er 57 kg innen uke 22 og være fit og sprek! Det vil si at jeg har 16 uker å greie det på!!! Håper å finne motivasjon og støtte her inne og at vi sammen kan nå våre mål :) 

Jeg satser på knekkebrødkuren (etter å ha lest tabloidpresse)

vekt uke 6: 67,8 kg

Klart du kan :) Velkommen  skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )
20.01 - 18 : 99, 4   ( - 0,9 )
28.01 - 18 : 98, 2   ( - 1,2 )
04.02 - 18 : 97, 5   ( - 0,7 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, valnøtta skrev:

26.12 - 17 : 106
31.12 - 17 : 103, 2 ( - 2,8 )
07.01 - 18 : 101, 9 ( - 1,3 )
14.01 - 18 : 100, 3 ( - 1,6 )
20.01 - 18 : 99, 4   ( - 0,9 )
28.01 - 18 : 98, 2   ( - 1,2 )
04.02 - 18 : 97, 5   ( - 0,7 )

Bra jobbet 👏👏👏👏

Lea

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...