Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

9 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Jeg er 2 skritt frem og 2 tilbake! Får det ikke til og har ikke motivasjon da.. 🙁 

 

 

7 timer siden, valnøtta skrev:

Det er det samme her, eller er mer 2 skritt frem og 3 tilbake for meg :eeeh: Pyton :(

Bruker dere noen spesielle dietter eller kurer? Så dumt at motivasjonen ikke er der, da blir det vanskelig. Men kjenner selv at desember er litt tung. Hadde pepperkakebaking i dag, og jeg sleit sykt med å ikke smake på pynten 🙈

Hvordan skal dere gjøre det i julen? Jeg tror jeg har bestemt meg for å spise det jeg vil på 24., 25. og 31. Savner så sykt potetgull. Nesten så jeg må ha det til ribben 😂😂

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Bruker dere noen spesielle dietter eller kurer? Så dumt at motivasjonen ikke er der, da blir det vanskelig. Men kjenner selv at desember er litt tung. Hadde pepperkakebaking i dag, og jeg sleit sykt med å ikke smake på pynten 🙈

Hvordan skal dere gjøre det i julen? Jeg tror jeg har bestemt meg for å spise det jeg vil på 24., 25. og 31. Savner så sykt potetgull. Nesten så jeg må ha det til ribben 😂😂

Anonymkode: f3078...799

Jaaa, jeg går på ketolyse sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, valnøtta skrev:

Jaaa, jeg går på ketolyse sånn egentlig.

Samme som meg, men jeg spiser litt karbohydrater i et proteinbrød (fedon sitt)

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme som meg, men jeg spiser litt karbohydrater i et proteinbrød (fedon sitt)

Anonymkode: f3078...799

Man skal jo ha i seg noe karbonydrater. Jeg kjøper av og til lavkarbo brød på bakeriet, det er veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! Jeg hadde mål om 7 kg ned fra 1. nov til julaften, og i dag klarte jeg det. Tre uker før tiden 😁 Så nå veier jeg faktisk "bare" 85.2 kg. Nytt mål er å se 83-tallet før julaften 👍🏼

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 22.02, Anonym bruker skrev:

Samme som meg, men jeg spiser litt karbohydrater i et proteinbrød (fedon sitt)

Anonymkode: f3078...799

Har du oppskrift på brødet? 

Er på en aldri så liten slankekur selv, men ser det kan bli utfordrende å leve lavkarbo i romjulen , så et lavkarbo brød hadde vært toppen !

Anonymkode: 5a15b...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mulig å slenge seg med her ?!🙈

Anonymkode: 5a15b...ec3

Ja bli med 👍🏼

Hilsen hun andre nye 😁

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du oppskrift på brødet? 

Er på en aldri så liten slankekur selv, men ser det kan bli utfordrende å leve lavkarbo i romjulen , så et lavkarbo brød hadde vært toppen !

Anonymkode: 5a15b...ec3

https://fedon.no/oppskrifter/proteinbrod/

Jeg spiser dette til både frokost og lunsj,og går jevnt ned i vekt.

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig å slenge seg med her ?!🙈

Anonymkode: 5a15b...ec3

Selvfølgelig, jo fler jo bedre :) Men kan ikke dere som er anonyme her, signere med et eller annet så det er lettere å skille dere fra hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://fedon.no/oppskrifter/proteinbrod/

Jeg spiser dette til både frokost og lunsj,og går jevnt ned i vekt.

Anonymkode: f3078...799

Hvor mange skiver spiser du til hvert måltid ? 

Kaller meg «77»siden det er startvekten🤢målet tror jeg er rundt 65-63  ,eller først å fremt under 70! Mål nr 1! 

Anonymkode: 5a15b...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 14.24, valnøtta skrev:

Det er det samme her, eller er mer 2 skritt frem og 3 tilbake for meg :eeeh: Pyton :(

Ja mer eller mindre slik her også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på lavkarbo for å slippe unna de verste, og noen av periodene med migrene og mageproblemer. Har vært flink i flere år, men sliter med å gi meg helt henn nå 🙈 

Er igang igjen med nytt forsøk igår 😝 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere en fast veiedag? Tenkte i grunn å ha lørdag, men skal ut å spise med venniner i kveld , regner med det blir lite lavkarbo vennlig 🙈 julebord med jobben til mannen i mårgen ..med hotell overnatting 🙈 

jaja gikk på vekten i dag tidlig å den viste 74,8! Så minus 2,1 så langt ! (Ca en uke)  så sier meg fornøyd . Frykter at helgen skal rykke meg tilbake til start... så håper jeg klare å tenke litt over hva jeg putter i munnen.  Blir en utfordrende uke med tanke på mat, avslutninger og div som skjer hele tiden frem mot jul nå. Å veldig lite tid til trening. 

 

«77»

Anonymkode: 5a15b...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2017 den 8.48, Anonym bruker skrev:

Har dere en fast veiedag? Tenkte i grunn å ha lørdag, men skal ut å spise med venniner i kveld , regner med det blir lite lavkarbo vennlig 🙈 julebord med jobben til mannen i mårgen ..med hotell overnatting 🙈 

jaja gikk på vekten i dag tidlig å den viste 74,8! Så minus 2,1 så langt ! (Ca en uke)  så sier meg fornøyd . Frykter at helgen skal rykke meg tilbake til start... så håper jeg klare å tenke litt over hva jeg putter i munnen.  Blir en utfordrende uke med tanke på mat, avslutninger og div som skjer hele tiden frem mot jul nå. Å veldig lite tid til trening. 

 

«77»

Anonymkode: 5a15b...ec3

Så flink du er, bra jobba :)

Jeg har veiedag på søndager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jenter.  Jeg rakk meg en snartur innom i dag. Er fult kjør her, med  jobb og flytting. Det er litt av ett styr. Føler meg evig sliten med null energi og matveien er ett sørgelig kapittel. Aner ikke hva jeg veier siden vekta er i den gamle leiligheten enn så lenge. 

Jeg har funnet ut at jeg har utrolig mye ræl. Og at det er mulig å få stæsja så mye inn på 50kw2 er helt utrolig. 

Jaja, jeg tror vekta er stabil men det vil tiden vise. Jeg håper på å få flyttet hit resten av tingene i løpet av helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles på startstreken 🙈😣😕 Har hatt vondt i magen og vært kvalm siden mandag. Dårlig matlyst og. 

Jeg går egentlig på lavkarbo har bare fast veidag i helga i perioder når jeg får det til 😜😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 23.55, moota m storebror&lillebror skrev:

Jeg er fremdeles på startstreken 🙈😣😕 Har hatt vondt i magen og vært kvalm siden mandag. Dårlig matlyst og. 

Jeg går egentlig på lavkarbo har bare fast veidag i helga i perioder når jeg får det til 😜😁 

 

Jeg og :eeeh: Satser på bedre tider etter jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, merker at desember er litt tyngre med alle fristelser rundt omkring.

Jeg har nå gått ned 8 kg siden 1. november. Fra 92.2 til 84.2. Veldig fornøyd med det. Går på lavkarbo, men skeier ut med pizza med grov bunn eller en pepperkake i ny og ne. Så da skal jeg si meg fornøyd med 8 kg. Og bare cirka 15 igjen 😂

Lea (siden dere ønsker å skille oss anonyme)

20171216_195415.png

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde 😊😊 

Jeg har ikke veid meg, for ville ikke ødelegge dagen i tilfelle, men har i alle fall minsket i str. denne uka når jeg ikke har vært i form da 😉 

Var på venne-julebor igår og spiste og drakk så utrolig mange kalorier att huff!! Jaja er rett og slett tilbake med liten matlyst igjen idag så usikker på om det er pga. at jeg var ute igår eller om det er fordi jeg er dårlig enda (merka ikke noe på formen igår, men merka det på matlysten og hvor masse mat jeg orker 😁😁 ) 

Jeg er forsiktig mot jul og ser hvor det bringer meg 😊🎅🌟❄ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 19.57, Anonym bruker skrev:

Lykke til, merker at desember er litt tyngre med alle fristelser rundt omkring.

Jeg har nå gått ned 8 kg siden 1. november. Fra 92.2 til 84.2. Veldig fornøyd med det. Går på lavkarbo, men skeier ut med pizza med grov bunn eller en pepperkake i ny og ne. Så da skal jeg si meg fornøyd med 8 kg. Og bare cirka 15 igjen 😂

Lea (siden dere ønsker å skille oss anonyme)

20171216_195415.png

Anonymkode: f3078...799

Det var motiverende bilde ja. Er det en app?!

 

Her går det helt feil vei... lavkarbo var ikke tingen for meg nå før jul 🙈har ikke gått på vekten, tror ikke jeg går på den på en stund heller. Kommer sterkere tilbake ! 

«77»

Anonymkode: 5a15b...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da er jeg nådd bunnpunktet og klar til å prøve meg på å gå ned i vekt igjen. Etter en jul hvor jeg har følt meg som en tung andpusten flodhest uten noe brukelig å ha på meg, har jeg fått nok.Tallene er nå så begredelige at jeg gremmes :ph34r: Veier i dag 106 kilo, er i fedmeklasse 1, bare 3 kilo fra fedmeklasse 2 :kvalm:  Men det er egentlig ikke det verste, det verste er at den fysiske formen min er så elendig som det er mulig å bli. Jeg blir andpusten bare av å tenke på å gjøre noe. Dette må det bli slutt på, og det starter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm og dårlig enda. Spiste ganske lite frem tom. julaften, mer igår og idag. Nå er jeg så kvalm at jeg lurer på om det er lurt å skyve teppet mitt under senga, men jeg orker bare ikke 🙈 

Usikker på om jeg ser det positive i denne intense kvalmen.. Er det verdt vektnedgangen? 😂  Ikke at jeg får valget da men har tenkt at jeg har jo nok å ta av så om jeg er litt kvalm om dagen og går ned et par kilo så overlever jeg nok 😜 

Gikk 1 time i skogen idag, formen min er heller ikke på topp 😁😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2017 den 18.46, Anonym bruker skrev:

Det var motiverende bilde ja. Er det en app?!

«77»

Anonymkode: 5a15b...ec3

Det er en app som heter Overvåk vekt. Genial etter min mening.

Lea 

Anonymkode: f3078...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...