Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Hadde en smell forrige uke og gikk opp. Idag hadde jeg gått ned den kg pluss 1 kg til. Kun rørt meg litt mer og kuttet sjokoladen..... jeg er sjokoman😉 men det lønner seg å ikke gå innom butikken eller ha med lommeboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært 😊😊

Jeg har sikkert gått opp imorgen. Skal ha mensen, sulten hele tiden, lyst på noe..

Så vanskelig det er å få til noe over lang tid 😣😮😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada opp 1,8 kilo til 78,8.

Jeg er på nippet til å gi opp. Har på ingen måte fråtset eller gitt faen. Har jobbet greit, men spist litt mer enn nødvendig og 2 kakestykker sist søndag. Jeg blir gal!!!

 

Skal prøve å gjøre en god innsats denne uka som kommer siden mannen maser om at det er bare mensen. Det er null trøst idag! Jeg er skikkelig sur og hater alt og alle 😠😠😠

 

Føler jeg må være sulten resten av livet for å klare å gå ned noen usle gram, noen uker. Fader så forbanna og sur og lei jeg er idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada opp 1,8 kilo til 78,8.

Jeg er på nippet til å gi opp. Har på ingen måte fråtset eller gitt faen. Har jobbet greit, men spist litt mer enn nødvendig og 2 kakestykker sist søndag. Jeg blir gal!!!

 

Skal prøve å gjøre en god innsats denne uka som kommer siden mannen maser om at det er bare mensen. Det er null trøst idag! Jeg er skikkelig sur og hater alt og alle

 

Føler jeg må være sulten resten av livet for å klare å gå ned noen usle gram, noen uker. Fader så forbanna og sur og lei jeg er idag!

Auda, det er skikkelig kjipt :( Spesielt når man ikke har skeiet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgghhh, det går så sakte :eeeh:

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17  : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17  : 88 kg    (- 0,4 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgghhh, det går så sakte :eeeh:

 

02.01 - 17 : 93 kg

08.01 - 17 : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17 : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17 : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17 : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17 : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17 : 88 kg (- 0,4 kg)

Men det går ned! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrrgghhh, det går så sakte :eeeh:

 

02.01 - 17 : 93 kg

08.01 - 17 : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17 : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17 : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17 : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17 : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17 : 88 kg (- 0,4 kg)

Det går i et helt sunt og supert tempo Valnøtta. Kjempebra jobba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke synes det går så fort, så skjer det tydeligvis noe :) :)  I dag har jeg hentet dette frem fra kommoden med for smått tøy :

3 bukser

2 kose/joggebukser

1 pysjamasbukse

1 inne fleecejakke

1 strikket genser

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke synes det går så fort, så skjer det tydeligvis noe :) :) I dag har jeg hentet dette frem fra kommoden med for smått tøy :

3 bukser

2 kose/joggebukser

1 pysjamasbukse

1 inne fleecejakke

1 strikket genser

 

Å det er jo motivasjon på box 😂😂😂

Du er kjempeflink og det viser igjen nå ser du 😊😊😊

Stå på videre 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempeflink denne uka.

Har gått litt over 100 000 skritt til nå, og vært på tur i ulikt tempo i tilsammen 10 1/2 time denne uka. Har spist/drukket masse buljong til flere måltid og gjerne bare hatt gulrot eller litt grønnsaker oppi.

 

Gikk på en enorm smell sist helg og nå må jeg ta grep.

Sier jeg mens......;

Blir MC Donalds ikveld med eldste og en kamerat, men jeg spiser jo lavkarbo og kaster brødene og går for burgerne.

Blir så fest imorgen, og igjen på mandag blir det MC Donalds fordi da skal barna og jeg til Oslo hele dagen. Er så styr og ha med mat når man skal ut og fly og kave.

 

Håper jeg orker å gå masse tur fremover og være like flink med maten. Da skal MC x2 og en fest gå fint 😊

 

Jeg har i alle fall masse energi og føler meg sporty og er motivert for å fortsette 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempeflink denne uka.

Har gått litt over 100 000 skritt til nå, og vært på tur i ulikt tempo i tilsammen 10 1/2 time denne uka. Har spist/drukket masse buljong til flere måltid og gjerne bare hatt gulrot eller litt grønnsaker oppi.

 

Gikk på en enorm smell sist helg og nå må jeg ta grep.

Sier jeg mens......;

Blir MC Donalds ikveld med eldste og en kamerat, men jeg spiser jo lavkarbo og kaster brødene og går for burgerne.

Blir så fest imorgen, og igjen på mandag blir det MC Donalds fordi da skal barna og jeg til Oslo hele dagen. Er så styr og ha med mat når man skal ut og fly og kave.

 

Håper jeg orker å gå masse tur fremover og være like flink med maten. Da skal MC x2 og en fest gå fint

 

Jeg har i alle fall masse energi og føler meg sporty og er motivert for å fortsette

100 000 skritt og 10 1/2time tur på under 5 dager er jo helt fantastisk, wow, for en kjempejobb :Nikke:  Det er sånn ca 10 timer mer tur og 85 000 skritt mer enn meg  :legrine: 

 

Er du ikke redd for å drikke for mye buljong, det er jo så mye salt i. Etter anbefaling fordi jeg var så uvel, så drakk jeg 2 kopper buljong hver dag en periode (men det var i tillegg til mat da), og da stoppet vekttapet helt opp. Med en gang jeg sluttet med buljingen, gikk vekta ned igjen. Men det var kanskje fordi jeg spiste mer eller mindre som vanlig i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 000 skritt og 10 1/2time tur på under 5 dager er jo helt fantastisk, wow, for en kjempejobb :Nikke: Det er sånn ca 10 timer mer tur og 85 000 skritt mer enn meg :legrine:

 

Er du ikke redd for å drikke for mye buljong, det er jo så mye salt i. Etter anbefaling fordi jeg var så uvel, så drakk jeg 2 kopper buljong hver dag en periode (men det var i tillegg til mat da), og da stoppet vekttapet helt opp. Med en gang jeg sluttet med buljingen, gikk vekta ned igjen. Men det var kanskje fordi jeg spiste mer eller mindre som vanlig i tillegg.

 

Jeg er ikke redd for å drikke buljong noen få dager sånn for å redusere matinntaket. Men skal ikke drikke buljong hver dag over tid nei 😉

 

Jeg skal heller ikke veie meg mer enn 1 gang i måneden. Jeg gidder ikke å få det slaget i trynet oftere enn jeg får glede av vekta..

I alle fall akkurat nå 😁

 

Jeg ødela hele helga sist helg når jeg hadde gått opp. Så det vil jeg ikke ha hver helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke redd for å drikke buljong noen få dager sånn for å redusere matinntaket. Men skal ikke drikke buljong hver dag over tid nei

 

Jeg skal heller ikke veie meg mer enn 1 gang i måneden. Jeg gidder ikke å få det slaget i trynet oftere enn jeg får glede av vekta..

I alle fall akkurat nå

 

Jeg ødela hele helga sist helg når jeg hadde gått opp. Så det vil jeg ikke ha hver helg..

Det skjønner jeg godt, høres lurt ut :) Det er så kjipt når man får det slaget i trynet, lufta går litt ut av en. Spesielt hvis man synes at man har vært skikkelig flink, og ikke kan helt se hvor det gikk galt.

Masse lykke til, du er god :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, høres lurt ut :) Det er så kjipt når man får det slaget i trynet, lufta går litt ut av en. Spesielt hvis man synes at man har vært skikkelig flink, og ikke kan helt se hvor det gikk galt.

Masse lykke til, du er god :Nikke:

 

Ja og akkurat det er jeg så flink til å klare også 🙊 Gang på gang 😕

 

Takk 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17  : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17  : 88 kg    (- 0,4 kg)

19.02 - 17  : 87,7 kg (- 0,3 kg)



Anonymous poster hash: 0d9fe...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17  : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17  : 88 kg    (- 0,4 kg)

19.02 - 17  : 87,7 kg (- 0,3 kg)

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Det var meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg jo ikke denne helga. Men på lørdag morgen kunne jeg se i speilet at jeg har blitt litt mindre her og der. Mannen kunne også føye til et par plasser.

 

Jeg merker på turbuksa og litt andre klær at det går rett vei også.

 

Om det er langtidseffekt av fasting, mindre matinntak noen dager eller det at jeg går mye mer tur eller kombinasjonen det er usikkert, men det er bare fint. Føler meg såå masse bedre.

 

Skal veie meg om 1 1/2 uke, men da er vi kanskje i campingvogna. I så fall utsetter jeg det enten 2 eller 4 uker. For å unngå å få veiing når det er på det verste før mensen og eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg jo ikke denne helga. Men på lørdag morgen kunne jeg se i speilet at jeg har blitt litt mindre her og der. Mannen kunne også føye til et par plasser.

 

Jeg merker på turbuksa og litt andre klær at det går rett vei også.

 

Om det er langtidseffekt av fasting, mindre matinntak noen dager eller det at jeg går mye mer tur eller kombinasjonen det er usikkert, men det er bare fint. Føler meg såå masse bedre.

 

Skal veie meg om 1 1/2 uke, men da er vi kanskje i campingvogna. I så fall utsetter jeg det enten 2 eller 4 uker. For å unngå å få veiing når det er på det verste før mensen og eggløsning.

Som du sa til meg, det er motivasjon det. Utrolig gøy å få på seg tøy som man vet var for smått før :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så gøy, i dag har jeg plukket frem enda litt mer tøy fra kommodene med for lite tøy :D Er bare et stort smil i dag, utrolig at man kan føle seg så bra i joggebukse og fleecejakke, bare fordi det kommer fra de kommodene, og ikke har passet før :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05.02 - 17  : 88,4 kg (- 0,6 kg)

12.02 - 17  : 88,0 kg (- 0,4 kg)

19.02 - 17  : 87,7 kg (- 0,3 kg)

26.02 - 17  : 87,3 kg (-0,4 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært skikkelig stabilt flink lenge nå og det får du godene av også 😊😊🌞

 

Det er kjempekjekt å lese at du får det til 😁

 

Jeg er også flink, men ikke såå flink og føler på resultatene noen dager, andre dager ikke. På noen klær, andre klær ikke.

Nå er det vinterferie her så nå gjelder det å være like flink fremover 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Det er motiverende å lese at noen får det til, selv om jeg ikke gjør det..

 

Jeg er fremdeles over 90 kg, 92 sist jeg veide meg. Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at jeg skulle bli så stor hadde jeg ledd, jeg hadde liksom aldri vært over 70...

 

Menmen, livet kommer med noen vrier vi ikke var forberedt på noen ganger, og det har vært tøffe år, og det vises i mitt tilfelle godt på vekten. Skulle ønske jeg var av de som mistet matlysten ved motgang og ikke av de som bruker mat som trøst.

 

Vel, bare jeg som kan gjøre noe med det, og motivasjonen kan jeg bare finne i meg selv.

 

Bunaden min henger her, jeg får den på meg, men jeg får ikke kneppet den, den må syes ut. Jeg prøver igjen jeg altså, gir ikke opp drømmen om å bli normalvektig igjen. 10 uker til 17.mai, det er ikke helt vannvittig å satse på 10 kg ned.

 

Jeg gir jernet ;)

 

Starter på ca 92 kg nå, veiing om en uke. Så får vi se da, klarer jeg holde meg unna potetgullet burde jeg gå ned minst 2 kg i vannvekt første uken. Jeg spiser altfor mye salt og samler vann og blir oppblåst, det er det første som må vekk.

 

Jeg er igang igjen, herregud det er flaut hvor mange ganger jeg har startet på igjen og igjen, alltid litt feitere enn forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Det er motiverende å lese at noen får det til, selv om jeg ikke gjør det..

 

Jeg er fremdeles over 90 kg, 92 sist jeg veide meg. Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at jeg skulle bli så stor hadde jeg ledd, jeg hadde liksom aldri vært over 70...

 

Menmen, livet kommer med noen vrier vi ikke var forberedt på noen ganger, og det har vært tøffe år, og det vises i mitt tilfelle godt på vekten. Skulle ønske jeg var av de som mistet matlysten ved motgang og ikke av de som bruker mat som trøst.

 

Vel, bare jeg som kan gjøre noe med det, og motivasjonen kan jeg bare finne i meg selv.

 

Bunaden min henger her, jeg får den på meg, men jeg får ikke kneppet den, den må syes ut. Jeg prøver igjen jeg altså, gir ikke opp drømmen om å bli normalvektig igjen. 10 uker til 17.mai, det er ikke helt vannvittig å satse på 10 kg ned.

 

Jeg gir jernet ;)

 

Starter på ca 92 kg nå, veiing om en uke. Så får vi se da, klarer jeg holde meg unna potetgullet burde jeg gå ned minst 2 kg i vannvekt første uken. Jeg spiser altfor mye salt og samler vann og blir oppblåst, det er det første som må vekk.

 

Jeg er igang igjen, herregud det er flaut hvor mange ganger jeg har startet på igjen og igjen, alltid litt feitere enn forrige gang.

 

Høres ut som du har funnet din indre motivasjon nå 😃😀

 

Jeg er nokså flau jeg også mange ganger. Over hvor langt jeg slipper det igjen og igjen 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Det er motiverende å lese at noen får det til, selv om jeg ikke gjør det..

 

Jeg er fremdeles over 90 kg, 92 sist jeg veide meg. Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at jeg skulle bli så stor hadde jeg ledd, jeg hadde liksom aldri vært over 70...

 

Menmen, livet kommer med noen vrier vi ikke var forberedt på noen ganger, og det har vært tøffe år, og det vises i mitt tilfelle godt på vekten. Skulle ønske jeg var av de som mistet matlysten ved motgang og ikke av de som bruker mat som trøst.

 

Vel, bare jeg som kan gjøre noe med det, og motivasjonen kan jeg bare finne i meg selv.

 

Bunaden min henger her, jeg får den på meg, men jeg får ikke kneppet den, den må syes ut. Jeg prøver igjen jeg altså, gir ikke opp drømmen om å bli normalvektig igjen. 10 uker til 17.mai, det er ikke helt vannvittig å satse på 10 kg ned.

 

Jeg gir jernet ;)

 

Starter på ca 92 kg nå, veiing om en uke. Så får vi se da, klarer jeg holde meg unna potetgullet burde jeg gå ned minst 2 kg i vannvekt første uken. Jeg spiser altfor mye salt og samler vann og blir oppblåst, det er det første som må vekk.

 

Jeg er igang igjen, herregud det er flaut hvor mange ganger jeg har startet på igjen og igjen, alltid litt feitere enn forrige gang.

Så fint å se deg igjen :) Ikke gi opp drømmen, den er innen rekkevidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...