Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

For meg er burgerne verst. Jeg elsker dobbel quarter pounder!! Tar av halve brødet og gomle gomle 😂😂🍔🍔

 

Men skal med eldste også i februar og med minste igjen i februar eller mars så får en ny sjanse da. Ikke såå skummelt når jeg ikke har fastet rett før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

77,8 idag. Litt bedre. Spørs bare hvor flink jeg er til neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stormskritt akkurat men...........

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (-1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (-0,9 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo knallbra det! 😊😊

 

Var rimelig fornøyd selv idag når jeg tok på turbuksa som var virkelig stram etter jula. Nå satt den som et skudd, nesten litt løst 😮

 

Motivasjon motivasjon ❤❤😂😂😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo knallbra det!

 

Var rimelig fornøyd selv idag når jeg tok på turbuksa som var virkelig stram etter jula. Nå satt den som et skudd, nesten litt løst

 

Motivasjon motivasjon ❤❤

Tommel opp for deg, du gir deg søren meg aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for deg, du gir deg søren meg aldri :)

 

Jo takk i like måte 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4Kg på en måned er knallbra Valnøtta.

Ja, det er vel egentlig ingen grunn til å være skuffa kanskje. Takk for oppmuntringen, den trengtes :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping med jentegjengen igår. Slik gikk det med shoppestoppen 😮😄

Hadde et gavekort da så det dekket mesteparten om ikke annet da 😉

 

Kjøpte i alle fall en bukse som jeg ikke får på meg. Den skal jeg oppi!! Så får vi se da 😂

Skal prøve den hver måned. For å se at den om ikke annet passer bedre enn sist gang 😁😁😁😁

 

Fin plan tenker jeg. Må ha fokus nå 😤😤😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

77,0 idag. Ned fra 77,8 på søndag.

3,7 igjen av det jeg har lagt på meg siden juli. Kjipt å gå ned de samme kiloene hele tiden altså 😣😕😥😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping med jentegjengen igår. Slik gikk det med shoppestoppen

Hadde et gavekort da så det dekket mesteparten om ikke annet da

 

Kjøpte i alle fall en bukse som jeg ikke får på meg. Den skal jeg oppi!! Så får vi se da

Skal prøve den hver måned. For å se at den om ikke annet passer bedre enn sist gang

 

Fin plan tenker jeg. Må ha fokus nå

Spennende, du klarer det nok :) Jeg har sett en jakke jeg har falt helt for, men skal jeg kjøpe den så må jeg kjøpe den for lite og det vet jeg ikke om jeg tør (har så mye sånt fra før :sjenert::D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

77,0 idag. Ned fra 77,8 på søndag.

3,7 igjen av det jeg har lagt på meg siden juli. Kjipt å gå ned de samme kiloene hele tiden altså

Det er veldig kjipt, så fort å tenke, "tenk om.....". Men det viktigste er jo at du ikke gir deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..........

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17  : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05-02 - 17  : 88,4 kg (- 0,6 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja..........

 

02.01 - 17 : 93 kg

08.01 - 17 : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17 : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17 : 89,8 kg (- 1,1 kg)

30.01 - 17 : 89.0 kg (- 0,9 kg)

05-02 - 17 : 88,4 kg (- 0,6 kg)

 

Det går rette veien. Hele veien. Det er jo superbra. Stabil nedgang 😃😃😊😊

Du er god! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rette veien. Hele veien. Det er jo superbra. Stabil nedgang

Du er god!

Tusen takk :) Det er vel det, blir bare litt utålmodig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det er vel det, blir bare litt utålmodig :D

 

Ja man skulle helst vært tynn igår 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist alt for masse middag idag, igjen..

 

Tenker litt på om jeg skal lage noe til morsdag eller bare droppe det. Vi skal til svigers og der trenger jeg ikke være redd for at det er kaker eller dessert som jeg kan spise. Hun tror jo at jeg kan spise gele eller fromasje av pakke fordi hun har jo ikke hatt sukker i 😂😂 Halvparten av de der greiene der er jo sukker 😂😂😂😁😁

Jaja det er ikke vondt ment da 😊

 

Skal prøve buksa igjen 1.mars. ikke fordi jeg tror den passer, men fordi jeg håper jeg er litt nærmere at den forhåpentligvis passer en vakker dag langt om lenge 😉😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med klær som måling. Har et par bukser jeg vil inn i jeg og... men foreløpig så er det langt frem. Er aktiv da. 1.3 mil på to dager med barnevogn og en ganske drøy oppoverbakke på turen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med klær som måling. Har et par bukser jeg vil inn i jeg og... men foreløpig så er det langt frem. Er aktiv da. 1.3 mil på to dager med barnevogn og en ganske drøy oppoverbakke på turen

Synes du er flink jeg :) Her trenes det ikke i det hele tatt desverre.Jeg har to kommoder smekkfulle av tøy som er for smått :sjokkert: Halvparten av det er aldri brukt engang :sjenert: Så her er det kleskjøpestopp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg :) Her trenes det ikke i det hele tatt desverre.Jeg har to kommoder smekkfulle av tøy som er for smått :sjokkert: Halvparten av det er aldri brukt engang :sjenert: Så her er det kleskjøpestopp

Jeg har også kleskjøpestopp og kjøpestopp for pynteting i hjemmet. Skal få ordnet meg en buffer tenkte jeg så da er det kun lov å bruke penger på det jeg må ha. Og egentlig er ikke det mye....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alt for masse klær som ikke passer 😣

Har egentlig shoppestopp selv..

Det er det som er så kjipt, jeg trenger ikke å bytte ut garderoben fordi om jeg noen gang skulle nå målet 😕😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alt for masse klær som ikke passer

Har egentlig shoppestopp selv..

Det er det som er så kjipt, jeg trenger ikke å bytte ut garderoben fordi om jeg noen gang skulle nå målet

Det tror jeg nesten ikke at jeg heller trenger, utenom pentøy. Har mye treningstøy som ikke passer, og jeg som trener så mye og da.......... :legrine: Jeg tror jeg kan hente frem nytt tøy jevnlig hele veien frem til målvekt, har mange forskjellige størrelser  :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nesten ikke at jeg heller trenger, utenom pentøy. Har mye treningstøy som ikke passer, og jeg som trener så mye og da.......... :legrine: Jeg tror jeg kan hente frem nytt tøy jevnlig hele veien frem til målvekt, har mange forskjellige størrelser :sjenert:

Jeg trenger kanskje bh'er og g-streng 😂😂

Og vinterbukse. Ellers tror jeg at jeg har dekket det meste 😮😣😕 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke vært så flink denne uka 😕😣

Må ta meg i nakken!! 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...