Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Yes yes yes, da var jeg endelig under 90 kg igjen. :D

 

02.01 - 17  : 93 kg

08.01 - 17  : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17  : 90,9 kg (- 1 kg)

22.01 - 17  : 89,8 kg (-1,1 kg)

 

Da krysser jeg fingrene for at jeg endelig har klart å komme meg tilbake på rett spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastet totalt minus pepsi max i 46 - 46 1/2 time. Måtte spise litt tidligere igår pga. jeg skulle ut å hente minste kl.20.

 

Men gjorde en god innsats og følte at første dagen var verst og at jeg kunne fastet litt lenger når jeg var kommet så langt. Har lyst å prøve igjen imorgen.

Hvorfor faster du så lenge, blir du ikke skrekkelig sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faster av flere årsaker.

 

Jeg får mindre mat inn i løpet av de dagene.

Magesekken blir mindre.

Jeg styrer hva som kommer inn, når. Jeg lærer meg å kontrollere meg selv og spise når jeg er sulten, ikke når hodet har lyst på noe.

Jeg håper jeg går litt raskere ned i vekt.

Det er litt kjipt første dagen men andre går det veldig bra og jeg føler meg veldig bra og ikke så tung i kroppen.

Jeg tømmer kroppen for sukker og avfallsstoffer.

Kroppen går over i fettforbrenningsmodus.

 

Det skal være veldig bra å faste for kroppen.

Som sagt så er dag 1 tung. Dag 2 er bedre og lenger har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små seiere i helgen, jeg klarte å kjøpe en svær pose smågodt før jobb i går. I dag gikk den i søpla gitt. Jeg har spist litt men ikke mye. Og så godt var det ikke så da fant jeg ut at i søppla der hører godteriet hjemme.

 

Utover det er hverdagen litt vanskelig, sykdom i nær familie og det ser ut som som det går mot slutten. Så jeg prøver å holde fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faster av flere årsaker.

 

Jeg får mindre mat inn i løpet av de dagene.

Magesekken blir mindre.

Jeg styrer hva som kommer inn, når. Jeg lærer meg å kontrollere meg selv og spise når jeg er sulten, ikke når hodet har lyst på noe.

Jeg håper jeg går litt raskere ned i vekt.

Det er litt kjipt første dagen men andre går det veldig bra og jeg føler meg veldig bra og ikke så tung i kroppen.

Jeg tømmer kroppen for sukker og avfallsstoffer.

Kroppen går over i fettforbrenningsmodus.

 

Det skal være veldig bra å faste for kroppen.

Som sagt så er dag 1 tung. Dag 2 er bedre og lenger har jeg ikke prøvd.

Imponerende at du greier å holde deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små seiere i helgen, jeg klarte å kjøpe en svær pose smågodt før jobb i går. I dag gikk den i søpla gitt. Jeg har spist litt men ikke mye. Og så godt var det ikke så da fant jeg ut at i søppla der hører godteriet hjemme.

 

Utover det er hverdagen litt vanskelig, sykdom i nær familie og det ser ut som som det går mot slutten. Så jeg prøver å holde fokus.

:hjerte::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små seiere i helgen, jeg klarte å kjøpe en svær pose smågodt før jobb i går. I dag gikk den i søpla gitt. Jeg har spist litt men ikke mye. Og så godt var det ikke så da fant jeg ut at i søppla der hører godteriet hjemme.

 

Utover det er hverdagen litt vanskelig, sykdom i nær familie og det ser ut som som det går mot slutten. Så jeg prøver å holde fokus.

 

Så bra at du fikk den seieren 😊

Men trist med sykdom 😕😕🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fastet i 4 1/2 døgn.

 

Jeg ble inspirert av meg selv og andre til å prøve en faste og leste meg opp på dette i helga. Så fastet til idag kl.9. Har nå spist 1 raspet gulrot med sitron og buljongvann på, og drukket litt buljongvann.

 

Jeg vil gjerne faste igjen, men det blir ikke på null kalorier, men blir med buljong slik at jeg slipper å spise rent salt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fastet i 4 1/2 døgn.

 

Jeg ble inspirert av meg selv og andre til å prøve en faste og leste meg opp på dette i helga. Så fastet til idag kl.9. Har nå spist 1 raspet gulrot med sitron og buljongvann på, og drukket litt buljongvann.

 

Jeg vil gjerne faste igjen, men det blir ikke på null kalorier, men blir med buljong slik at jeg slipper å spise rent salt

Har du merket det på vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du merket det på vekta?

 

Skal veie meg imorgen, men har merket at jeg orker mindre 😊

 

Idag har jeg spist 2 porsjoner med 1 raspet gulrot med litt sitron og 5 dl buljong. Og 1 skyr.

Skal snart lage hjemmelaget blomkålsuppe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie meg imorgen, men har merket at jeg orker mindre

 

Idag har jeg spist 2 porsjoner med 1 raspet gulrot med litt sitron og 5 dl buljong. Og 1 skyr.

Skal snart lage hjemmelaget blomkålsuppe

Blir spennende å se i morra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se i morra da :)

 

Ja jeg grugleder meg 😨

Er redd jeg har spist så masse salt idag.. Men men får ta det som det kommer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært aktiv på noen dager. Her har det gått i ett siden mandag og frem til igår, da jeg endelig ble ferdig med utdanningen min😊 er nå barne og ungdomsarbeider.... har gått ned da, har vært så nervøs og derfor ikke spist særlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært aktiv på noen dager. Her har det gått i ett siden mandag og frem til igår, da jeg endelig ble ferdig med utdanningen min er nå barne og ungdomsarbeider.... har gått ned da, har vært så nervøs og derfor ikke spist særlig.....

Gratulerer, så gøy :)  :klappe: Å jobbe i barnehage er fint :)

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være anonym

Takk😊

Ja trives i bhg. Jobbet i bhg i 15 år nå😊

Så det var på tide å få utdsnningen😉

Endret av junimamma81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært aktiv på noen dager. Her har det gått i ett siden mandag og frem til igår, da jeg endelig ble ferdig med utdanningen min😊 er nå barne og ungdomsarbeider.... har gått ned da, har vært så nervøs og derfor ikke spist særlig.....

 

Gratulerer så mye!! 😃😃😃

Jeg er også barne- og ungdomsarbeider 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Ja trives i bhg. Jobbet i bhg i 15 år nå

Så det var på tide å få utdsnningen

Jeg jobber og i barnehage, 9 år som pedagogisk leder

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 uke inkl. 4 1/2 døgns faste har jeg gått ned hele 1,1 kilo. Noe som er rart for jeg har forbrent mer kalorier enn 1,1 kilo bare på de 4 fastedagene..

 

Alle de andre effektene jeg håpte på er jeg fornøyd med enn så lenge så får vi se om langtidsvirkningene av en vektnedgang er der.

 

Nå vet jeg at eggefaster og andre faster på eks. 0 karbo og slikt ikke hjelper på meg, så jeg var forbredt på lite resultater, men skal innrømme at det var litt kjipt.

 

Har ei venninne som sa igår at hun kunne se det på meg i hals/nakke og det kan jeg også. Hadde tenkt samme tanke selv. Kragebeina mine er litt mer tydelig. Og jeg passer en bukse jeg ikke kunne gå med for 2 eller 3 uker siden. Men fremdeles, litt kjipt.

Kan være salt som er noe av årsaken, men her snakker vi nok dessverre gram.

 

Skal på kino og MC med ene sønnen min idag, frister bare littå spise selv også etter de dårlige resultatene. Jeg hadde faktisk tenkt å ikke spise eller å ta med noe lett.. Nå er jeg usikker på om jeg har motivasjonen til å holde meg. Elsker MC 😧😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ikke bare tenke tall Moota. Du sier jo selv at du får på deg ei bukse og ser det selv på deg. Så noe har jo skjedd. Selv om tallene ikke har forandret så mye😊 bruker du målebånd? Kan være lurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord junimamma 😊😊

Jeg måler meg ikke. Har aldri fått det til. Men bruker aktivt klærne mine til å måle. Føler det funker greit.

 

Spiste 5 nugetts og 1 cheese burger uten brød idag på MC. Fornøyd med det mtp. mitt forhold til MC 😁😁😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du flink!for meg er det å unngå å spise chipsen på MC som er det verste..... det er jo sååååå godt!

 

Begynner igjen med gåingen min på mandag. 7 km hver dag. Skal også på tur med barselgruppe iløpet av uka. Så da må jeg fikse maten. Tror jeg skal steke opp litt kylling å ha salat til lunsj.... lage litt så at jeg har forberedt mat... lettere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...