Gå til innhold

Skravletråd 😉


Parasoll☀️

Anbefalte innlegg

Før jeg for alvor begynte å mistenke at jeg var gravid, så jeg på meg selv i et butikkvindu. Kommenterte til mannen at jeg så gravid ut. Ante ikke at det faktisk var tilfelle! Er nok veldig oppblåst. Alle bukser er trange og det er veldig ubehagelig å ha på noe som strammer over magen. Så her blir det veldig vide klær fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet masse gravidbukser på nett i dag - gleder meg til se kommer i posten om noen dager 😃 blir bare å gå med dem hjemme i første omgang, men måtte starte tidlig med det sist og! Jeg får supertidlig stor gravidmage jeg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes den er tydelig den magen nå, men er nok veldig oppblåst.. Får foreløbig på meg buksene, men er litt trangere enn vanlig ja.. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes den er tydelig den magen nå, men er nok veldig oppblåst.. Får foreløbig på meg buksene, men er litt trangere enn vanlig ja.. 👍

Får på meg buksene, men det er ubehagelig stramming på magen! Så jeg blir mer kvalm av å ha på de. Må nok sikkert over på gravidbukser om ikke så lenge. Var med å handla med ei venninne her om dagen som er 14 uker nå, men hu er uvitende om at jeg er i samme klubben, så måtte le litt for meg selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

Jeg får besøk av ei venninne jeg ikke har sett på en god stund i morgen. Vurderte om jeg bare skulle nevne at jeg er gravid.. Så ble det litt sånn: Jeg er jo hele 7 uker på vei.. Ja, det vil si 5 uker siden befruktning da.. Eller, jeg har jo i grunn bare visst om graviditeten i 3 uker selv... Så nei, kommer ikke til å nevne noe for henne i morgen 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

Jeg får besøk av ei venninne jeg ikke har sett på en god stund i morgen. Vurderte om jeg bare skulle nevne at jeg er gravid.. Så ble det litt sånn: Jeg er jo hele 7 uker på vei.. Ja, det vil si 5 uker siden befruktning da.. Eller, jeg har jo i grunn bare visst om graviditeten i 3 uker selv... Så nei, kommer ikke til å nevne noe for henne i morgen 😝

Sa ikke noe jeg heller, men tror hun blir sjokka når hun finner det ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har to tette? Min gutt var 10 mnd 5. Juli. Jeg sluttet og amme når han var 7,5 mnd. Altså nesten 3 mnd siden. For ca 4-5 uker siden var melka helt borte, men nå som jeg er gravid igjen kommer det melk når jeg trykker på brystvortene...! Skal d fortsette sånn helt til fødsel nå eller? Har en del sånne "strømninger" i brystet som jeg hadde i begynnelsen av amming. ....! Merkelige greier.

Jeg har en på 13 mnd, syns jo de blir ganske tette. Slutta på pilla på bursdagen hans, og ble gravid uten å få mensen😄

Jeg ammer fortsatt, men har fått merkbart mindre melk etter at jeg ble gravid. Kombinert med noen forholdsvis harde fjellturer de siste ukene, tror jeg kroppen nedprioriterer melkeproduksjon☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dette her. Er litt sutre innlegg med bekymringer. Lagt inn på sykehus. Har store problemer med ryggen. Har blitt dopa ned med anbefaling av nevrolog og gynekolog. Skal nå ta røntgen for å utelukke brudd i rygg. Kan ikke gå selv. Er 8 timer fra der jeg bor. Jippi for en start på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, sjeva, det høres ikke bra ut i det hele tatt! Har du slitt med ryggen tidligere eller skadet deg på noen måte? Håper legene finner ut av det og kan hjelpe deg! Masse god bedring og en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet parasoll☀️ er gravid, når hun begynner med sine bake- kunster på nattestid.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig Sjeva. Masse go bedring😃😃

Og så drifting du er Parasoll!!😄

Skulle hatt litt her. Sliter med å stå oppreist jeg....så trett, uggen/kvalm og sliten. Tror mye skyldes allergi og konstant tett nese. Får ei piste og tenker det blir greit med høst i år😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Sjeva. Masse go bedring😃😃

Og så drifting du er Parasoll!!😄

Skulle hatt litt her. Sliter med å stå oppreist jeg....så trett, uggen/kvalm og sliten. Tror mye skyldes allergi og konstant tett nese. Får ei piste og tenker det blir greit med høst i år😉

....hos oss er det høst allerede! Uff, håper formen kommer seg fort!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje katta mi er gravid også. Noen som vet om det er farlig, har noe å si for meg? Vet jo at man ikke skal røre avføring så vet ikke hvordan det er med kattunger og fødsel og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skikkelig lyst til å bake og spise den deilige baksten. Det eneste som stopper meg er at jeg rett og slett ikke orker å gjøre det. Hehe. Er så kvalm og trøtt :-p får håpe det kommer seg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå er jeg utskrevet av sykehus. Har hatt et par tøffe dager. Heldigvis Ingen brudd eller skiveutglidning. Har nå kommet meg fra Oslo til Møreog Romsdal i bil. En h.... Tur.

Nå ligger jeg strak ut og har en vond klump i magen. Etter alt de trappet i meg, hvilken betydning har det muligens gitt til det jeg bærer på? Gav beskjed til hver en lege og sykepleier om min tilstand. Og de har vært så gode så gode.

Røntgen bildet, strålingene tilsvarer like mye som en flytur fra Oslo til Tromsø. Så da tenker jeg at det samme hadde det blitt med en sydentur.

Men alle disse medikamentene de har gitt meg. Jeg var skikkelig neddopet for at de skulle klare å utføre testene.

Vist dette går bra får vi et lite mirakel.

 

Nå som jeg er fremme slapper jeg veldig mye av, har enda veldig mye smerter men er uten smertelindring. Og det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bedre med deg Sjeva 😄👍

Tror nok det går bra med spiren din. Hvis legene sa at det gikk greit så gjør det nok det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå er jeg utskrevet av sykehus. Har hatt et par tøffe dager. Heldigvis Ingen brudd eller skiveutglidning. Har nå kommet meg fra Oslo til Møreog Romsdal i bil. En h.... Tur.

Nå ligger jeg strak ut og har en vond klump i magen. Etter alt de trappet i meg, hvilken betydning har det muligens gitt til det jeg bærer på? Gav beskjed til hver en lege og sykepleier om min tilstand. Og de har vært så gode så gode.

Røntgen bildet, strålingene tilsvarer like mye som en flytur fra Oslo til Tromsø. Så da tenker jeg at det samme hadde det blitt med en sydentur.

Men alle disse medikamentene de har gitt meg. Jeg var skikkelig neddopet for at de skulle klare å utføre testene.

Vist dette går bra får vi et lite mirakel.

 

Nå som jeg er fremme slapper jeg veldig mye av, har enda veldig mye smerter men er uten smertelindring. Og det går bra.

Det hørtes ikke noe særlig ut nei, men det er bare å stole på legene, så dette kommer nok til å gå veldig fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...