Gå til innhold

Symptomer


Krilor

Anbefalte innlegg

Vi er helt i samme bås Parasoll 👌😜

Har vel termindag samme dag også?

15/3?

Jeg kjøpte dobbelpakke med digitale ukestester mandag, tok den ene da som viste 2-3. Måtte selvfølgelig svi av den amdre i morges jeg også.

Fortsatt 2-3, burde jo visst det 🙈

Men men, ny lørdag her tenker jeg ;)

 

Var hos legen idag grunnet andre ting og da tok de en hcg prøve. Så gleder meg litt til å høre svar i morgen eller fredag hvordan den lå ann idag 👌

Kjenner murringer litt slik av og på gjennom dagen, samt litt kvalme innimellom.

Skal vel være glad man slipper symptomer men man bekymrer seg jo litt ekstra grunnet SA sist mnd. Selvom jeg da begynte blø allerede to dager etter positiv test/ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk uke 2-3 forrige fredag. La oss si at det da var hcg 2000. Dobles hverannen dag. Søndag: 4000. Tirsdag: 8000. Torsdag: 16 000. Fredag: 24 000. Blir ny test på fredag, er sååå spent!!

Skjerva, én blir litt småsprø av det greine her ja!

Oh yes.

Datteren min 3,5 år: Mamma, koffår har du tisset ditt i koppen kver dag? E du syk?

Meg: eg bare sjekke om alt e bra me meg vennen. Og eg e friske som ein fisk.

Jeg sjekker hver dag om den streken blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet hver dag jeg også :P Nå gikk jeg tom for tester i dag morges, så nå må jeg ta en liten pause i all testinga. Blir jo helt rar i nøtta av det her :P Kommer nok til å kjøpe en ny digitaltest til helgen, håper på 3+ da. Dagens test var like sterk som kontrollstreken, så var jo sånn sett en bra dag å gå tom på... Tenker å bestille legetime neste uke så jeg er sikker på å få time når jeg vil rundt uke 8. Heller mer og mer mot ul i uke7-8 også, kanskje jeg klarte å stresse litt mindre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt i samme bås Parasoll 👌😜

Har vel termindag samme dag også?

15/3?

Jeg kjøpte dobbelpakke med digitale ukestester mandag, tok den ene da som viste 2-3. Måtte selvfølgelig svi av den amdre i morges jeg også.

Fortsatt 2-3, burde jo visst det 🙈

Men men, ny lørdag her tenker jeg ;)

 

Var hos legen idag grunnet andre ting og da tok de en hcg prøve. Så gleder meg litt til å høre svar i morgen eller fredag hvordan den lå ann idag 👌

Kjenner murringer litt slik av og på gjennom dagen, samt litt kvalme innimellom.

Skal vel være glad man slipper symptomer men man bekymrer seg jo litt ekstra grunnet SA sist mnd. Selvom jeg da begynte blø allerede to dager etter positiv test/ikm.

Vi kjører samme løypa ja, SA sist måned her også, og termin 15.03 + en smule testegal 😋 Endret av Parasoll☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg stiger flott her men har tatt noen tester ( da jeg har maaaabge igjen). Teststreken er nå mye sterkere enn kontrollstreken.

Er i morgen 6 uker og sia hcg var 9406 i går er den sikkert rundt 20000 i mårn. Har økt mer enn halvpart anna hver dag😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppgitt ganske feil verdier ser jeg. Her var det en fin oversikt over hcg- verdiene.

post-864479-167163_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er kanskje min 666 fredag mot 1800 mandag ikke så værst?? Jeg krysser alt jeg har!!!

👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt små kvalm. Men ikke til å legge seg ned for. Trøtt også.

Jeg er såå misunnelig! Her går jeg rundt og kjenner etter og kjenner etter.. Og kjenner etter.. Ingenting! 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt små kvalm. Men ikke til å legge seg ned for. Trøtt også.

Jeg er såå misunnelig! Her går jeg rundt og kjenner etter og kjenner etter.. Og kjenner etter.. Ingenting!

En vennine av meg hadde helt likt som deg. Kjente ingenting før det begynte å sparke.

Forstår deg kjempegodt. For jeg sitter og tenker for meg selv at kvalme er et positivt tegn i riktig retning. Hadde vært frustrert selv om jeg så inderlig ville ha et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har helvete begynt her, kvalm, svimmel og tungpustet akkurat som i forrige svangerskap. Blir gøy å dra på sykkel-og fjelltur neste uke...

jeg begynte å bli bedre i uke 14 sist så bare 8 uker igjen😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hcg stiger flott her men har tatt noen tester ( da jeg har maaaabge igjen). Teststreken er nå mye sterkere enn kontrollstreken.

Er i morgen 6 uker og sia hcg var 9406 i går er den sikkert rundt 20000 i mårn. Har økt mer enn halvpart anna hver dag😃😃

Kanskje du venter tvillinger😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bli kvalm jeg også. Plutselig klarer jeg ikke spise ting jeg spiste for to dager siden.rart at det plutselig kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppgitt ganske feil verdier ser jeg. Her var det en fin oversikt over hcg- verdiene.

 

Jøss! Da var min hcg tatt i går 5+4 temmelig sterk på 9406.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hcg stiger flott her men har tatt noen tester ( da jeg har maaaabge igjen). Teststreken er nå mye sterkere enn kontrollstreken.

Er i morgen 6 uker og sia hcg var 9406 i går er den sikkert rundt 20000 i mårn. Har økt mer enn halvpart anna hver dag😃😃

Kanskje du venter tvillinger😜

Ha ha...😃 Velkommen skal de være😃😃 men satser på at det bare er en😉 En i gangen er greit👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i mårn og da har kvalmen starta.... og er pppblåst. Slitsomt men flott å kjenne at noe foregår👍

Trett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm , helt harde pupper, strek fra navelen og ned, blir bare kvalmere for hver dag og jeg er bare 4+1. Haha håper ikke det blir så veldig gale !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6, og kvalmen har kommet hit også. Fikk jo hcg svar som jeg var fornøyd med, så jeg hadde strengt tatt ikke behov for kvalmen nå.... 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som plager meg mest i sommer er allergi!!! Har ikke hatt dette sia jeg var 15-16 år altså 20 år sia sist og i år er det helt pyton😯😥

 

Og kvalm, trett, ømme pupper og masse strekk og stikkinger i nedre del. Tross det er slitsomt er det HÆRLIG å kjenne at spiren vokser. 6 uker i dag og risikoen for abort avtar👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 her, må si jeg har skrekkelig lite symptomer. Har ganske vondt i ryggen, men det kan like så gjerne være pga. den harde madrassen her på hotellet.

Tipper det ikke er annet å gjøre enn å nyte ferien enn så lenge..

 

Rart det der at man gjerne vil ha kvalme,tretthet, murringer etc.. men når det først kommer, da vil man helst være foruten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har symptomene begynt å komme snikende her... Kvalm litt av og på og trøtt som en strømpe... I dag var det rett på sofaen og sove i to timer etter jobb, orket ikke holde meg våken til middag en gang! Ellers er brystene fortsatt litt såre og ømme. De har visst vokst også, for plutselig vil de nesten ikke inn i BHen min lenger Kjedelig med kvalme siden jeg har total angst for å spy, men foreløpig er det ikke så ille. Håper det fortsetter slik :) Er uansett fint å kjenne at noe skjer i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 bare jeg. Ingen symptomer, bortsett fra noe ekstra følsomme bryster og litt murringer i livmor og område rundt der+ ganske oppblåst, så buksa føles stram. Er også ganske så sliten. Ellers føler jeg meg ikke så veldig gravid. Vil gjerne at symptomene skal komme jeg, men de kommer vel tidsnok om dette går den rette veien for meg denne gangen =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kun den ene dagen med kvalme, ellers ingen symptomer. Er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så savner ikke symptomene.. Som mannen sa, du er jo anti- hormonell denne gangen, bare blid, rolig og fornøyd ☺️ (Var et hormontroll med førstemann😳)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...