Gå til innhold

Hvordan er formen?


Frida80

Anbefalte innlegg

4 uker igjen til termin her- termin 4.august. Førstemann ble født i uke 37, så merker jeg kjenner litt ekstra etter tegn på tidlig fødsel også denne gang.

 

Har endel kynnere, vondt å sitte utover kvelden- ligger mye på sida, løs mage de siste par dagene, endel nedpress. Ellers er formen fin.

 

Hva med dere andre som begynner å nærme dere termindato?

Endret av Frida80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 6 august, de to eldste er født i 37.0. Håper jeg går ihvertfall til uke 38 denne gang.

 

Egentlig grei form, men ekstremt mye kynnere og nedpress. Hadde ikke dette med de tro eldste, så håper ikke dette er tegn på att fødselen er nært forestående...

 

Ellers fort sliten og mye kvalm og uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2 august, men har nå gått over 2 ganger, så regner med det samme nå.. Har 2 dager igjen å jobbe, men er tungt, så masse kynnere og nedpress, og superaktiv baby! Ser frem til å komme i mål😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 12 august, fin form og sover godt om natta, litt nedpress og kjenner at det er trangt når han beveger seg, men syns jeg klarer meg veldig bra👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nedpress og kynnere her også, tror baby kanskje har snudd seg vekk fra å bli stjwrnekikker i dag! Føles i alle fall som om ryggen har byttet side på magen :-D rotere, rotere! Spennende og litt skummelt! Er første og aner ikke når min mor hadde termin med meg, hun rullet ned en bakke og satte i gang fødselen en måneed før termin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig bedre enn den har vært de siste 8 mndr!

Jeg styrer veldig hver natt for å finne en god stilling, men har god hjelp av ekstra puter og dyner (ja, flertall..) :)

Kynnerne er veldig sterke, og må ofte puste meg gjennom dem. Kanskje maserier?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mye kynnere, mye nedpress, mye vondter generelt.. Blåmerker og fryktelig øm på ribbeina (sånn som forrige gang ),så tror lillemor har bristet noe på meg... Uansett så er det krykker det går i om dagen. Har så sinnsykt vondt i bekkenet, så det skal bli mer enn godt å få ut lillefrøken nå kjenner jeg! Bare tre uker igjen nå 😁😁✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt grusomt ut, Hippmamma! Plutselig følte jeg at jeg hadde det godt.. Er øm og fæl i bekkenet og det er nesten så tårene spretter når jeg snur meg i sengen om natten (ca hver time) men ellers sliter jeg bare med å føle meg tung og sliten.. Har ikke fått juling noe sted av bebis heller, hun sparker på myke plasser heldigvis.. Men jeg er klar for å levere nå altså.. Det må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare litt ekstra sår på vondter denne gangen. Har hatt hyperemesis de første 6 mnd og baaaare kvalme etter det. Så når det kommer ting i tillegg da, småbiler man litt mer gal i hodet!! :/

Ser ut som om jeg brygger på en sv.forgiftning også, så blir overrasket om ikke de tar ut babyen i løpet av en uke. Da er jeg fullført 37 uker uansett. Er hoven som fy i hele kroppen, smerter i mellomgulvet og opp mot høyre side, blodtrykket var litt for høyt, proteiner i urinen.. Ja! Ellers har jeg mye bekkenplager og går for det meste med krykker ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...