Gå til innhold

Merkelig mens......


Marmeladen

Anbefalte innlegg

Hjelp!!!!!!!!Håper noen kan svare meg. Opplever å få mensen en uke før forventet. Blør litt en dag, stopper opp, blør litt på dag 3, stopper opp........ Pleier ikke å blø utenom den uken jeg har mensen. Noen som har opplevd lignende? Begynner å bli redd for at jeg kan være gravid...., men det er vel for tidlig å teste.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei. Ja det kan du være...men det kan også være hormonforstyrrelse.

Mulig at testen slår an, men for sikkerhets skyld ville jeg ha ventet til forventet mens. Jeg har hatt lign. denne her gangen og trudde mensen er på tur, men er blitt gravid. Har blødd litt gammelt blod. Hvordan er kvaliteten på blodet hos deg, rosa, slimete, svart/brunt, fersk? Du har vel testet nå eller, ser at innlegget vart skrevet for en uke siden?



Anonymous poster hash: b6a0f...723
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg såkalt spottet (fant jeg ut at det kaltes) et par dager før mens 2 ganger på rappen (aldri skjedd før), så når det skjedde for tredje gang tenkte jeg bare at " jaja, mensen kommer vel om en dag eller to". Men det gjorde den ikke, og da ante jeg ugler i mosen. Ventet en uke, og tok da en test, siden jeg skulle på noe som potensielt innebar alkohol. Og den var positiv, gitt😁

 

Lenke til kommentar
Gjest elissa2

Jeg blødde også 1 uke før mens, bare litt lyserosa på papiret i 1 dag! Trodde det var mensen, men forsvant igjen😳 Har ALDRI før hatt blødninger midt i en syklus, og mensen kommer på klokka hver mnd! Skal ha mensen om 2 dager! Skjønner INGENTING😳

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...