Gå til innhold

Meg med drittmann og valp... Jippi !!!!!!!!juuhuuu😊😊😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har han signert avtalen!! Da kan vi flytte å komme oss videre uten noe dramatikk !! Jeg er så utrolig glad at dere aner ikke ! Tusen takk for all støtte! I morgen skal dette feires med en bedre lunsj . Fremtiden smiler😊

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :)

Da er det bare å få solgt boligen og få din del av det.



Anonymous poster hash: c7b12...cef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott for deg! Da håper jeg at dette er siste innlegget fra deg med overskriften meg med drittmann og valp!

 

Anonymous poster hash: 297bf...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra mannen innså at det var det riktige å gjøre siden han selv ikke ønsker å stille opp mer enn han gjør!

 

Unner deg virkelig å få færre utfordringer med denne mannen fremover!

 

Nyt denne milepælen :)



Anonymous poster hash: 732e5...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott for deg! Da håper jeg at dette er siste innlegget fra deg med overskriften meg med drittmann og valp!

 

Anonymous poster hash: 297bf...6b2

Det neste blir nok "meg med eksmannen og valpen".........

 

Anonymous poster hash: 68d04...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Flott for deg! Da håper jeg at dette er siste innlegget fra deg med overskriften meg med drittmann og valp!Anonymous poster hash: 297bf...6b2

Det neste blir nok "meg med eksmannen og valpen"......... Anonymous poster hash: 68d04...036
oh lord :o

 

Anonymous poster hash: 297bf...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flott for deg! Da håper jeg at dette er siste innlegget fra deg med overskriften meg med drittmann og valp!Anonymous poster hash: 297bf...6b2

Det neste blir nok "meg med eksmannen og valpen"......... Anonymous poster hash: 68d04...036

*knegg* Jeg følger med! Den mannen har ikke sluttet å være idiot over natten....

 

Anonymous poster hash: 13054...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fint at ting ordner seg, men nå er det nok innlegg om dette. Lykke til videre.

 

Anonymous poster hash: 38382...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare MÅ spørre, var det noe han plutselig bestemte seg for?

Håper virkelig dere får en nydelig sommer (du og barna altså😝)😄

 

Anonymous poster hash: e50e7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!! Da regner jeg med han er tilbake slik at dere kan komme frem til en avtale om boet også , så kan du legge den slitsomme perioden bak deg og se frem til et nytt og bedre liv -uten både drittmann og valp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... Han er ikke tilbake ... Kom bare innom med avtalen, lå på bordet da jeg kom hjem. Tro det eller ei, den kom fordi jeg sa jeg hadde en avtale i morgen kveld ( st hans aften) og sa han måtte ta barna. Svar på den mld var at han skulle signere i dag. Ergo , det blir en ny uke med meg og ungene , han er med dama. Han ser de først når han skal ha de 10 dager i ferien. Oppgjøret om boet skal gå for retten, sånn tull som det her gidder jeg ikke styre med😊 hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer med valpen? Føler den blir litt glemt :P Siden den er en del av overskriftene ;)

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer med valpen? Føler den blir litt glemt :P Siden den er en del av overskriftene ;)

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Valpen har det fint, den er med mannen. Han tar heldigvis godt vare på den. Det er blitt en veldig rolig, snill og Flott hund. Hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hva skjer med valpen? Føler den blir litt glemt :P Siden den er en del av overskriftene ;)

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Valpen har det fint, den er med mannen. Han tar heldigvis godt vare på den. Det er blitt en veldig rolig, snill og Flott hund. Hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Så bra! :)👍

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Men hva skjer med valpen? Føler den blir litt glemt :P Siden den er en del av overskriftene ;)

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Valpen har det fint, den er med mannen. Han tar heldigvis godt vare på den. Det er blitt en veldig rolig, snill og Flott hund. Hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Så bra! :)👍

 

Anonymous poster hash: 26e8a...de1

Jada😊 valpen har jo ingen skyld i dette . Hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... Han er ikke tilbake ... Kom bare innom med avtalen, lå på bordet da jeg kom hjem. Tro det eller ei, den kom fordi jeg sa jeg hadde en avtale i morgen kveld ( st hans aften) og sa han måtte ta barna. Svar på den mld var at han skulle signere i dag. Ergo , det blir en ny uke med meg og ungene , han er med dama. Han ser de først når han skal ha de 10 dager i ferien. Oppgjøret om boet skal gå for retten, sånn tull som det her gidder jeg ikke styre med😊 hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Det må du virkelig feire ja! Blir glad på dine vegne😊

Synd han ikke vil se barna mer, for deres skyld, men heldigvis har de deg!!

 

Anonymous poster hash: e50e7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel.... Han er ikke tilbake ... Kom bare innom med avtalen, lå på bordet da jeg kom hjem. Tro det eller ei, den kom fordi jeg sa jeg hadde en avtale i morgen kveld ( st hans aften) og sa han måtte ta barna. Svar på den mld var at han skulle signere i dag. Ergo , det blir en ny uke med meg og ungene , han er med dama. Han ser de først når han skal ha de 10 dager i ferien. Oppgjøret om boet skal gå for retten, sånn tull som det her gidder jeg ikke styre med😊 hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Det må du virkelig feire ja! Blir glad på dine vegne😊

Synd han ikke vil se barna mer, for deres skyld, men heldigvis har de deg!!

 

Anonymous poster hash: e50e7...aef

Det har de ja, og vi gleder oss til late dager før vi flytter inn i nytt hus😊hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Vel.... Han er ikke tilbake ... Kom bare innom med avtalen, lå på bordet da jeg kom hjem. Tro det eller ei, den kom fordi jeg sa jeg hadde en avtale i morgen kveld ( st hans aften) og sa han måtte ta barna. Svar på den mld var at han skulle signere i dag. Ergo , det blir en ny uke med meg og ungene , han er med dama. Han ser de først når han skal ha de 10 dager i ferien. Oppgjøret om boet skal gå for retten, sånn tull som det her gidder jeg ikke styre med hiAnonymous poster hash: ef547...870

Det må du virkelig feire ja! Blir glad på dine vegne

Synd han ikke vil se barna mer, for deres skyld, men heldigvis har de deg!! Anonymous poster hash: e50e7...aef

Det verste tapet her er jo hans.

 

Nå er det altså "meg med eksmann og eksvalp". ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fint at ting ordner seg, men nå er det nok innlegg om dette. Lykke til videre.

 

Anonymous poster hash: 38382...0df

Det bestemmer da pokker meg ikke du!!

Du kan glatt la være å klikke deg inn, nok av andre, mer passende, tråder for deg. Ala er jeg gravid, hvem farge er finest, mannen ga meg.... Klikk på de du. Passer deg nok midt i, et eller annet.

 

 

Anonymous poster hash: 021c8...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vel.... Han er ikke tilbake ... Kom bare innom med avtalen, lå på bordet da jeg kom hjem. Tro det eller ei, den kom fordi jeg sa jeg hadde en avtale i morgen kveld ( st hans aften) og sa han måtte ta barna. Svar på den mld var at han skulle signere i dag. Ergo , det blir en ny uke med meg og ungene , han er med dama. Han ser de først når han skal ha de 10 dager i ferien. Oppgjøret om boet skal gå for retten, sånn tull som det her gidder jeg ikke styre med hiAnonymous poster hash: ef547...870

Det må du virkelig feire ja! Blir glad på dine vegne

Synd han ikke vil se barna mer, for deres skyld, men heldigvis har de deg!! Anonymous poster hash: e50e7...aef

Det verste tapet her er jo hans.

 

Nå er det altså "meg med eksmann og eksvalp". ;) ?

Hehe ja, er nok det😊 ligger her med 2 små i sengen min som sover og jeg bare smiler 😊😊 ikke sjans til å få sove i natt. Hi

 

Anonymous poster hash: ef547...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråden er flyttet til riktig underforum. Slik blir det også enklere for de som følger historien å holde seg oppdatert.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...