Gå til innhold

Meg med drittmann og valp.... Litt skummelt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det slo meg i dag at det er litt småskummelt å skulle starte helt på nytt i en ny by. Det er selvsagt ikke langt unna her, men kjenner ingen og det blir helt nytt. Ny skole og nye venner, jeg tror det blir bra , men litt skummelt også. Noen som har flyttet alene med barn ett helt nytt sted som kanskje vil dele erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 02077...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke flyttet med barn, men har flyttet mye ellers.

 

Det å føle som du gjør nå er helt normalt rett før endringen blir et faktum.

 

Jeg tror det ofte er lettere å komme i kontakt med nye folk når man har barn, du har flere arenaer å møtes enn om du er singel og uten barn på et nytt sted. Vær aktiv og gjør ting for å bli involvert, involver andre.

 

Barna kommer gjerne greit inn og får nye venner i bhg. og skole og aktiviteter. Når du er alene så gjør ting aktivt for å bli kjent med andre og få nye venner og bekjente der du bor.

 

Tror dette blir bra for dere, jeg :)



Anonymous poster hash: 06247...4cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, jeg vet at mange synes det er fint at du har et sted å lufte deg og at du kan starte akkurat så mange tråder du vil. For min egen del håper jeg snart du er ferdig med alle disse trådene. Begynn å kalle ham noe annet og begynn å ta ansvar for livet ditt. Du trenger ikke å hente støtte fra oss i alle tanker og alle vurderinger du har. 



Anonymous poster hash: f651c...2d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke flyttet med barn, men har flyttet mye ellers.

 

Det å føle som du gjør nå er helt normalt rett før endringen blir et faktum.

 

Jeg tror det ofte er lettere å komme i kontakt med nye folk når man har barn, du har flere arenaer å møtes enn om du er singel og uten barn på et nytt sted. Vær aktiv og gjør ting for å bli involvert, involver andre.

 

Barna kommer gjerne greit inn og får nye venner i bhg. og skole og aktiviteter. Når du er alene så gjør ting aktivt for å bli kjent med andre og få nye venner og bekjente der du bor.

 

Tror dette blir bra for dere, jeg :)

 

Anonymous poster hash: 06247...4cf

Ja , det er nok helt normalt. Har bestemt meg for å gå inn for å bli kjent med naboer, være ute på løkka å spille fotball med ungene osv. Man blir jo ikke kjent med noen om man ikke gjør noe selv, det skjønner jeg😊 alt blir nok veldig bra, bare litt mye tanker i kveld...😊 hi

 

Anonymous poster hash: 02077...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråden er flyttet til riktig underforum. Slik blir det også enklere for de som følger historien å holde seg oppdatert.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...