Gå til innhold

Oppdatering fra meg med drittmann og valp...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica

Du er kjempeflink!

Og den varslede "barnefordelingssaken" blir det neppe noe av. Han er jo ikke interessert i barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Det er lagt opp til at far skal levere de mandag morgen fordi han i utgangspunktet ville ha de så mye som mulig, men når det kommer til stykket blir det likevel for mye for han. Må stå opp så tidlig etc... Det er jeg som bestemmer ja, fordi han gjør INGENTING !! Jeg forventer av en far at han kunne gjort det samme som jeg har gjort hvis han var så misfornøyd med mine avgjørelser... Gjort NOE! Hi

 

Anonymous poster hash: 00b1a...d11

Men syns du det er greit for barna at far skal levere de på skolen når han må kjøre 20 min? Kanskje lenger om det er kø? Du bodde 5 min fra skolen og det må vel være bedre for barna?

 

Hadde ikke det ene barnet dpesielle behov også, rart du ønsker han skal ha det anderledes en dag hver14. Dag om rutiner var så viktig for han.

 

Her syns jeg faktisk far tenker det beste for ungene, mens du drar "far gidder ikke ha ungene"-kortet med en gang han kommer med forslag.

 

Er det rart mannen har gitt opp?

 

Anonymous poster hash: 9f5d0...68c

Altså .... Jeg hadde vært serdeles fornøyd med å få barna hjem søndag kveld jeg, men saken er at han i teorien ønsker å ha dem så mye som mulig , men i praksis blir det for vanskelig for han. Han vil ha de mer men vil ikke likevel når det kommer til stykket.... Skjønner? Hi

 

Anonymous poster hash: 00b1a...d11

 

Men i teorien ønsker han jo heller ikke at de skal flytte så langt unna? Det må jo være mulig for ham å justere sine ønsker når du presser gjennom løsninger på tvers av det han ønsket seg? 

 

Anonymous poster hash: 1609a...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

 

Det er lagt opp til at far skal levere de mandag morgen fordi han i utgangspunktet ville ha de så mye som mulig, men når det kommer til stykket blir det likevel for mye for han. Må stå opp så tidlig etc... Det er jeg som bestemmer ja, fordi han gjør INGENTING !! Jeg forventer av en far at han kunne gjort det samme som jeg har gjort hvis han var så misfornøyd med mine avgjørelser... Gjort NOE! HiAnonymous poster hash: 00b1a...d11

Men syns du det er greit for barna at far skal levere de på skolen når han må kjøre 20 min? Kanskje lenger om det er kø? Du bodde 5 min fra skolen og det må vel være bedre for barna?Hadde ikke det ene barnet dpesielle behov også, rart du ønsker han skal ha det anderledes en dag hver14. Dag om rutiner var så viktig for han.Her syns jeg faktisk far tenker det beste for ungene, mens du drar "far gidder ikke ha ungene"-kortet med en gang han kommer med forslag.Er det rart mannen har gitt opp?Anonymous poster hash: 9f5d0...68c
Altså .... Jeg hadde vært serdeles fornøyd med å få barna hjem søndag kveld jeg, men saken er at han i teorien ønsker å ha dem så mye som mulig , men i praksis blir det for vanskelig for han. Han vil ha de mer men vil ikke likevel når det kommer til stykket.... Skjønner? HiAnonymous poster hash: 00b1a...d11

Men i teorien ønsker han jo heller ikke at de skal flytte så langt unna? Det må jo være mulig for ham å justere sine ønsker når du presser gjennom løsninger på tvers av det han ønsket seg?  Anonymous poster hash: 1609a...e87

Les heller trådene, du. Han har flyttet selv. Det han opprinnelig ønsket seg var at nydama og hennes barn skulle flytte rett inn i huset, mens HI og hennes barn fortsatt bodde der. Fins vel ingen rimelig løsning som ikke "går på tvers av" noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han har flyttet selv. Det han opprinnelig ønsket seg var at nydama og hennes barn skulle flytte rett inn i huset, mens HI og hennes barn fortsatt bodde der. Fins vel ingen rimelig løsning som ikke "går på tvers av" noe sånt?

 

 

Var ikke meg du skrev dette som svar til, men jeg det blir jo litt (tragi)komisk det hele. Hvilken normal og oppegående dame vil en gang vurdere å flytte inn sammen med en mann hvis kone fremdeles ikke har flyttet ut? Selv om Hi og mannen bare delte hus dette halvåret, så er det ikke normalt at en dame så raskt i forholdet vil flytte inn sammen med en mann som enda ikke bor for seg selv. Og ikke nok med det, hun vil flytte ungene sine også inn i dette, om hun har barn.

Stakkars barn - på begge sider.

 

Men mannen - han tror jeg får som fortjent om han går etter ei dame som har vurdert å flytte inn til ham og kona ;)

 

Anonymous poster hash: fbccf...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråden er flyttet til riktig underforum. Slik blir det også enklere for de som følger historien å holde seg oppdatert.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...