Gå til innhold

Meg med valp og drittmann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud, så mange grinete kjerringer det var her idag da!!

HI har holdt seg til samme historie hele tiden...

HI, IKKE bruk energi på desse nebbhønene!! De har ingen rett på forklaring fra deg!

De har dessuten tydeligvis ganske tungt for det...., det er IKKE vanskelig å følge historien!

 

Dere som er lei dette: HOLD DERE UNNA!! Emneoverskriften sier alt!!

 

HI, dette har mannen din gjort av ren dævelskap! Han er jo sprut gal....

 

Lurer på om jeg ikke hadde prøvd låsesmeden med "glemt kode" FØR jeg spurte dritten...?

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dette blir for mye tull og tøys altså. Det henger ikke sammen i det hele tatt nå. 



Anonymous poster hash: 56d3d...895
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så mange grinete kjerringer det var her idag da!!

HI har holdt seg til samme historie hele tiden...

HI, IKKE bruk energi på desse nebbhønene!! De har ingen rett på forklaring fra deg!

De har dessuten tydeligvis ganske tungt for det...., det er IKKE vanskelig å følge historien!

 

Dere som er lei dette: HOLD DERE UNNA!! Emneoverskriften sier alt!!

 

HI, dette har mannen din gjort av ren dævelskap! Han er jo sprut gal....

 

Lurer på om jeg ikke hadde prøvd låsesmeden med "glemt kode" FØR jeg spurte dritten...?

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Tusen takk😊 trur jeg skal prøve det ja... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til slutt den NYE koden.... Arvesmykker og pass lå der, men de dyre diamant smykkene mine var borte. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk til slutt den NYE koden.... Arvesmykker og pass lå der, men de dyre diamant smykkene mine var borte. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

 

Da går du til politiet.

 

Ta kontakt med advokaten din og si at mannen får en eneste sjanse til å levere dem tilbake, hvis ikke anmelder du ham.

 

Anonymous poster hash: a0804...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til slutt den NYE koden.... Arvesmykker og pass lå der, men de dyre diamant smykkene mine var borte. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Si til ham at dersom smykkene ikke er tilbake i dine hender før kl.21 IKVELD, så blir det politianmeldelse imorgen tidlig!!

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(PS. Forandr koden selv!! eller legg tingene hos foreldrene dine!!)

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til slutt den NYE koden.... Arvesmykker og pass lå der, men de dyre diamant smykkene mine var borte. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Er det han som har kjøpt smykkene til deg? I såfall ville jeg latt ham beholde dem.

 

 

Anonymous poster hash: f4ae1...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?

 

Anonymous poster hash: 50b1c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?

 

Anonymous poster hash: 50b1c...b3e

De ligger der til vi reiser. Smykkene kjøpte vi sammen i utlandet da vi var på reise. Noen herresmykker til han og diamant smykker til meg. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?Anonymous poster hash: 50b1c...b3e

Hvilken rolle spiller det? Om han har gitt henne dem som gave, så er de 100% hennes!

 

(passene ligger helt sikkert fint hos venninnen!)

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
Hvilken rolle spiller det? Om han har gitt henne dem som gave, så er de 100% hennes!

 

(passene ligger helt sikkert fint hos venninnen!)

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Ja, men det er ikke sikkert han ser slik på det. Han er jo rimelig koko.

 

Anonymous poster hash: 50b1c...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
Hvilken rolle spiller det? Om han har gitt henne dem som gave, så er de 100% hennes!

(passene ligger helt sikkert fint hos venninnen!)Anonymous poster hash: 89238...65a

Ja, men det er ikke sikkert han ser slik på det. Han er jo rimelig koko. Anonymous poster hash: 50b1c...b3e

DET er jeg helt enig i!

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
Hvilken rolle spiller det? Om han har gitt henne dem som gave, så er de 100% hennes!

(passene ligger helt sikkert fint hos venninnen!)Anonymous poster hash: 89238...65a

Ja, men det er ikke sikkert han ser slik på det. Han er jo rimelig koko. Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
DET er jeg helt enig i!

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Uansett hva han måtte mene blir saken anmeldt... Hi

 

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Har lagt pass og arvesmykker hos ei veninne og saken blir anmeldt ja. Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

Jeg heier på deg, HI, men passene er vel ikke mer din eiendom enn mannens? Skjønner at du må ha kontroll på dem frem til du reiser, men du har vel ikke tenkt å la dem ligge hos din venninne? Har du fått diamantsmykkene av ham?Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
Hvilken rolle spiller det? Om han har gitt henne dem som gave, så er de 100% hennes!

(passene ligger helt sikkert fint hos venninnen!)Anonymous poster hash: 89238...65a

Ja, men det er ikke sikkert han ser slik på det. Han er jo rimelig koko. Anonymous poster hash: 50b1c...b3e
DET er jeg helt enig i!Anonymous poster hash: 89238...65a
Uansett hva han måtte mene blir saken anmeldt... Hi Anonymous poster hash: f5071...0c7

BRA!!!

 

Anonymous poster hash: 89238...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tråden er flyttet til riktig underforum. Slik blir det også enklere for de som følger historien å holde seg oppdatert.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...