Gå til innhold

Meg med valp og drittmann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå tar dette nye høyder!! Nå har han forandret koden til safen vår... Inni der ligger barnas pass og mine arvesmykker.... Noen som vet hvem jeg kan hendvende seg til for å få åpnet den??

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en privat safe må du vel få koden av mannen villere tro, men vil han ikke gi koden så må du kanskje kontakte politiet så de kan hjelpe deg ?

Siden det er dine verdisaker mener jeg

 

hvorfor har han gjort det egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den står i ditt hus, og du bor der ,så ville jeg ringt en låssmed og forhørt meg.

De kan vel bryde den opp viss det er åpenbart at det er din. 

Med mannens historikk ville jeg ikke brydd meg med å kontakte ham engang. Bare klag din nød til låssmeden og si du har glemt koden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den står i ditt hus, og du bor der ,så ville jeg ringt en låssmed og forhørt meg.

De kan vel bryde den opp viss det er åpenbart at det er din.

Med mannens historikk ville jeg ikke brydd meg med å kontakte ham engang. Bare klag din nød til låssmeden og si du har glemt koden.

Hørtes fornuftig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han jo hjemme igjen. Du får spørre ham.

Nå er i hvertfall problemet med at ungene savner ham løst regner jeg med.



Anonymous poster hash: 95836...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanskelig alt skal bli for deg da! Ring politiet for råd, si det som det er og hva du kan gjøre for å få tingene dine. Og vær kjapp med å pakke ned det som er ditt av verdisaker, så han ikke han holde det som "gissel".

 

Anonymous poster hash: 4be9f...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei han er ikke hjemme igjen.... Får kanskje ringe politiet ja .... Trenger passet for vi reiser til utlandet ... Sikkert bare for å være vanskelig han gjør dette.... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han er ikke hjemme igjen.... Får kanskje ringe politiet ja .... Trenger passet for vi reiser til utlandet ... Sikkert bare for å være vanskelig han gjør dette.... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Er ikke du sykmeldt da?

Uansett kan du vel ikke ta med deg ungene til utlandet mot hans vilje midt i en barnefordeligssak? Hvis det er for å hindre barna i å forlate landet han har låst inne passene er han jo bare fornuftig. Det er jo det samme vi råder mødre til når de er redde for at fedrene skal ta med seg ungene mot deres vilje.

 

Anonymous poster hash: 95836...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tur vi har planlagt i ett år. Jeg har tillatelse fra NAV og lege osv . Reiser for behandling og slikt . Min mor blir med for å passe barn. Dette har far godkjent for ett år siden.... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt han om hvorfor han har gjort det? Sagt at du trenger det du har inni der? Ja, han er en idiot, men det er jo ikke sikkert at alt han gjør er i verste mening. Ikke sikkert han har tenkt over det?



Anonymous poster hash: 1bd53...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har planlagt en behandlingsreise i over et år, samtidig som du skulle vært på sykhus for behandling og rett før du skal flytte inn i nytt hus. Din mor skal være med til utlandet for å passe barna, men hun kunne ikke passe dem så du kunne dra på sykhuset.

Du nekter å flytte ut av huset før avtalen om oppgjør og barnefordelingen er klar, men planlegger likevell å reise bort med barna. Mannen skifter kode på safen uten å komme hjem.

 

Har jeg fått med meg alt nå?



Anonymous poster hash: 95836...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har planlagt en behandlingsreise i over et år, samtidig som du skulle vært på sykhus for behandling og rett før du skal flytte inn i nytt hus. Din mor skal være med til utlandet for å passe barna, men hun kunne ikke passe dem så du kunne dra på sykhuset.

Du nekter å flytte ut av huset før avtalen om oppgjør og barnefordelingen er klar, men planlegger likevell å reise bort med barna. Mannen skifter kode på safen uten å komme hjem.

 

Har jeg fått med meg alt nå?

 

Anonymous poster hash: 95836...dfe

Min mor jobber og kunne ikke komme på kort varsel når jeg skulle på sykehus. Hun bor ikke i samme by som meg.vi skal på ferie ja, er ikke det vanlig? Hvorfor vri og vende på alt??hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem de som kverrulerer, Hi, de er ikke verdt å bruke energi på ;)

 

Jeg ville kontaktet politiet og fortalt at dere ligger i skillsmisseoppgjør som er vanskelig, fortell at reisen har vært planlagt og at passene og arvesmykkene dine ligger i safen. Spør om det er greit om du får en låsesmed til å åpne safen hvis mannen nekter å gi deg koden. Så tenker jeg at det også kan være greit at du får advokaten din som vitne når låsesmeden åpner safen - bare sånn i tilfelle noe av ditt er fjernet derfra. Er du alene så blir det ord mot ord for at du har fjernet det.

 

Håper alt ditt er der, og i så fall så bør du kanskje få lagt det i en privat bankboks slik at mannen ikke har tilgang på dine private arvesmykker.

 

Denne mannen hadde jeg aldri stolt på ett sekund. Om dere har felles bankkonti osv. forsikre deg om at han ikke kan ta ut penger av f.eks. sparekonto uten ditt samtykke. Det er mulig å ha slike avtaler med banken. En venninne av meg tapte mange hundre tusen kroner da mannen hennes hadde snakket bankansatte rundt og unngikk hennes underskrift. Dette var et lite sted, alle kjenner alle, og min venninne forfulgte aldri saken med banken og politi, men angret i ettertid.

Så pass på at du sikrer verdiene dine slik at han ikke har tilgang på dem før du drar til utlandet!

 

Og til Kverruline over her.... det er ikke uvanlig å reise på ferie/behandlingsreise etter et rehab.opphold slik Hi skulle på på sykehuset - det er faktisk et fornuftig valg som i de fleste tilfeller støttes av helsevesen og Nav.



Anonymous poster hash: a0804...774
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om politiet er rette instans, de råder jo selv til å låse inn passene når skilte foreldre ikke er enig i om barna skal tas til utlandet eller ikke.

 

Han er i sin fulle rett til å nekte, selv om han nekter bare for å være slem og ikke fordi han er redd for kidnapping så har han rett til å gjøre det...



Anonymous poster hash: ce2d1...41a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd jenter! Ringte politiet og de ba meg avvente litt, når han kommer hjem må jeg be han åpne den. Hvis han ikke kommer hjem innen rimelig tid skulle jeg kontakte dem igjen. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skulle jo vært på sykehus nå. Hvordan kan du da ha bestilt en behandlingsreise et år i forveien?

 

Så rart at du skylder på at far ikke vil passe barna den uka når du likevel må avlyse sykehuset eller den lenge planlagte behandlingsreisen.

 

Jeg lurer jo veldig på hvordan behandlingsreise dette er der man kan ta med seg barn og mor?

 

Var ikke mannen inkludert i denne turen som ble bestilt for et år siden?

 

Anonymous poster hash: aa374...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass kan du få nye med å melde de originale tapt. Da får du et dublikat.

 

Anonymous poster hash: 5fa70...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass kan du få nye med å melde de originale tapt. Da får du et dublikat.

 

Anonymous poster hash: 5fa70...93d

Hun må jo ha mannens underskrift for å få pass til barna, nettopp for å hindre en forelder å ta barna med ut av landet mot den andre forelderens vilje.

 

Anonymous poster hash: 95836...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyspunkt 😊😊 i dag i postkassen lå det ett brev ang ny innleggelse i sommer og da kunne besteforeldre ta barna! Nå ordnet i alle fall det seg😊😊😊😊 hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tur vi har planlagt i ett år. Jeg har tillatelse fra NAV og lege osv . Reiser for behandling og slikt . Min mor blir med for å passe barn. Dette har far godkjent for ett år siden.... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Hm.

For et år siden var du lykkelig uvitende om utroskapen. ..

Og da hadde vel mannen blitt med, evt vært hjemme med ungene. Han 'godkjente ' vel ikke noe...

 

Nei, HI. Nå har du mistet troverdigheten.

 

Anonymous poster hash: 4e902...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud jeg tror du er ekstremt vanskelig og får bare mer og mer sympati for mannen og hvalpen.



Anonymous poster hash: 861a8...527
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er en tur vi har planlagt i ett år. Jeg har tillatelse fra NAV og lege osv . Reiser for behandling og slikt . Min mor blir med for å passe barn. Dette har far godkjent for ett år siden.... Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Hm.

For et år siden var du lykkelig uvitende om utroskapen. ..

Og da hadde vel mannen blitt med, evt vært hjemme med ungene. Han 'godkjente ' vel ikke noe...

 

Nei, HI. Nå har du mistet troverdigheten.

 

Anonymous poster hash: 4e902...ecf

Har aldri sagt noe om utroskap? Grunnen til at han ikke skulle bli med er ganske enkelt at han ikke er glad i sydenvarme. Det er jeg og ungene . Win win, behandling for meg og ferie for unger. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt trådene dine uten å kommentere frem til nå. Men nå ser jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å holde tungen rett i munnen for deg.......?

 

Anonymous poster hash: 86af2...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare noe forbannet trolltøv!

 

Anonymous poster hash: 8694c...a55

Vet du.... Hva du tror eller ikke tror er egentlig ikke så viktig for meg. Hvis du ikke vil lese det jeg skriver er du hjertelig velkommen til å forlate tråden. Det er mange her inne som vil ha oppdateringer og jeg får ut gørr. Akkurat nå er jeg glad for noen ting som ordnet seg, blandt annet sykehuset. Hi

 

Anonymous poster hash: f5071...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...