Gå til innhold

Ømme bryster, kjønn på baby?


Lykkeligmamma:)

Anbefalte innlegg

Jeg er kun 4+3, men litt nysgjerrig.

Noen som har erfaringer med ømme bryster og kjønn.

Lest litt at ømme og større bryster indikerer ofte på jente?

Fikk ikke spesielt større bryster i de to tidligere svangerskapene, men var litt ømme. Nå derimot er de ikke ømme i det hele tatt. Mulig det kommer, er jo tidlig enda. Syns de er litt "fastere" kanskje men ellers lite merkbart der.

Bare lurer på andres erfaringer og om det ligger noe i d med jente ved ømme brystet? Har to gutter fra før :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg fikk store og ømme bryster denne gangen..skal ha jente. Sist gang hadde jeg ikke noe ømme bryster i det hele tatt og fikk ikke store bryster før rett før fødsel, fikk da gutt. Men vet ikke om det har noe sammenheng :-)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg fikk jente sist, da merka jeg ikke noe særlig ømhet eller forandringer i puppene. Nå er jeg ca 10 uker, og skikkelig øm, men vet ikke enda hvilket kjønn det er

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har to jenter å puppene ble gigantiske og veldig ømme. Veldig tidlig. Allerede 4do. 2jenter. Nå har jeg drevet hard forskning. Gått virkelig inn for det altså for å få gutt og har ikke noe ømme bryster. Kanskje vis jeg rører brystvorter veldig hardt så er de litt ømme. Veldig unaturlig til å være meg. Har måtte ta flere tester for har liksom bare strekke smerter og trøtthet til symptom. Pluss òkt hårvekst ha ha.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at jeg fikk så store ømme pupper med de to gutta, men denne gangen ble de store og ømme veldig tidlig! Vet ikke hva det er enda, men håper jente tegn teorien stemmer! 😊

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Annonse

Kan ikke huske at jeg fikk så store ømme pupper med de to gutta, men denne gangen ble de store og ømme veldig tidlig! Vet ikke hva det er enda, men håper jente tegn teorien stemmer! 😊

Vet du det nå? Er selv i 1.trimester, ømme bryster. Hadde aldri det med de to andre (gutter).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Floren

Hadde kjempeømme bryster. ALDRI hatt det før jeg ble gravid. i begynnelsen var de så ømme at jeg måtte gråte når jeg bøyde meg ned. auuuu.... og det er en gutt :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...