Gå til innhold

dama gravid, jeg vil slå opp :S


Sondre2804

Anbefalte innlegg

jeg og dama (begge 21 år) har hatt et forhold som er så som så og jeg har gått lei av kranging ,meningsløse diskusjoner, har mistet følelsene for henne og egentlig funnet ut at jeg vil gjøre det slutt. Det var rett før jeg fant ut at hun er gravid og er, i skrivende stund, i uke 6. det som gjør det vanskelig er at dette er noe hun virkelig vil og har lyst på til tross for at jeg ikke vil. jeg er rett og slett ikke moden nok til å kunne ta vare på et lite barn, i tilleg til at jeg vil gjør ferdig utdannelse og oppleve studietiden fult ut. hva skal jeg gjøre her? hva er deres syn på situasjonen min? og er det noen som vet hvilke følger det vil få for meg om hun vil beholde barnet og vi slår opp? (barnebidrag?, andre krav til meg? osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Det var mye deg: Din situasjon, din studietid, barnebridrag og krav.

 

Om du velger å gå fra dama di forandrer ikke det det faktum at du skal bli pappa. Det forandrer ikke det faktum at du har skapt et menneske som er viktigere enn deg, og din studietid, pengene dine og din frihetsfølelse og umodenhet.

Sjelden har det vel vært mer treffende å si "suck it up", bli voksen og ta ansvaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...