Gå til innhold

Hva tror dere? Kun en måned igjen :O Si deres mening!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er jo egentlig veldig sikker i min sak. Men det hjelper veldig på å høre hva dere andre tror! Har spurt eksperter som også står på sitt på dette.

Hadde et samleie 7 september med en god venn av meg. Det betydde altså ingenting. Jeg tok angrepille ca 1-2 dager etterpå og fikk det jeg tror var mensen 20 oktober 13 dager etter sameleie. Husker ikke hvor mye eller hvor lenge jeg blødde da. Men husker jeg blødde og jeg skrev på mld til en venninne at jeg fikk mensen akkurat den datoen. Jeg møtte SÅ min nåværende kjæreste igjen rundt 30 september. Hadde da samleie med han mellom 30 sep og 4 oktober. Med tanke på at jeg hadde mensen 20 sep vil det si at jeg hadde eggløsning 4 oktober. Gikk på tidlig ultralyd på Aleris i bergen ( der skal de være høytutdannede leger/gynekologer), fortalte da denne damen som utførte ultralyden på meg om situasjonen min og at jeg måtte vite at det ikke var han første som var far til barnet. Hun lovde meg at det var det ikke og at alt stemte med mens og fikk termin 30 juni av hun. Det vil si jeg ble befruktet 4-5 oktober som stemmer helt perfekt med samleiet med kjæresten. MEN så kom jeg på ordinær ultralyd og fikk termin 22 juni. Noe som tilsier at jeg ble sittet fram 8 dager. Dette stemmer da IKKE med noen av samleiene faktisk. På kalkulatorene på nettet så vil det si at jeg ble befruktet mellom 27-28 september. Er det en sjanse for at han 7 september kan være faren? Det er jo faktisk snakk om 3-4 uker mellom samleiene egentlig. Alle sier tidlig ultralyd er den mest riktige med tanke på befruktningsdatoen og at ordinær er mest sikker på når barnet er klar til å bli født. Hva tror dere?! Kan jeg slappe av å nyte den siste måneden?  Har grublet over dette en god stund nå og det tar fra meg litt av gleden :-( 



Anonymous poster hash: 3e532...c52
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Skal ganske godt gjøres om vennen din er far til barnet, tenker jeg.. Og jeg tenker det er mer sannsynlig at OUL bommer på noen dager, fremfor noen uker. Dessuten, i og med at du tok angrepille med første du hadde sex med, er sannsynligheten for at barnet er hans ENDA mindre. Skjønner godt frykten din, men jeg tror du godt kan slå deg til ro med at kjæresten er BF. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...