Gå til innhold

Vossafår


MissMj

Anbefalte innlegg

Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst på vossafår på brødskiva! Jeg kunne drept for å få lov til å spise det🙊🙈 flere som syntes det er vanskelig å holde seg unna enkelte ting? 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Spekemat og røkelaks! Det gjør nesten vondt! Hjelper ikke at foreldre og besteforeldre himler med øynene og sier at de skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan spise det. De tenkte aldri iver hva de spiste da de var gravid 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en god biff!!

Ååh, ja! En medium stekt biff ❤️ Og roastbeef!! 👏🏻 når har du termin? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så kjipt er at jeg intill nylig foretrakk biffen helt gjennomstekt, men så plutselig begynte jeg å like den medium, og kunne ikke tenkt meg gjennomstekt. Typisk!  :klaske:

 

Jeg har termin 30.11 foreløpig, er litt uenigheter, så er veldig spent på hva som kommer frem på OUL :)

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, ja det er typisk 🙈 jeg har termin 22.11 foreløpig, så får vi se hva OUL sier den 23.06 👍🏻👍🏻🙊 er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jippi85

Det er så utrolig mange forskjellige råd og regler å forholde seg til med tanke på kosthold. Hvilke er det dere følger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange forskjellige råd og regler å forholde seg til med tanke på kosthold. Hvilke er det dere følger?

Følger matportalens råd til gravide. Føler ikke jeg er helt hysterisk, men jeg holder meg unna alkohol og tobakk, spekemat, rått kjøtt og de fisketypene man ikke kan spise! I tillegg til at meieriproduktene må være pastaurisert 👍🏻 men ja, er helt enig i at det er masse råd og "kontra"-beskjeder om hva man kan- og ikke kan spise.. 😒🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger også matportalens råd. Var det jeg fikk utdelt fra legen. Prøver å ikke lese alt mulig annet jeg finner, skal man følge alt man finner på nettet er det jo nesten bare trygt med brødskalker og vann, om såpass!  :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...