Gå til innhold

Hvem er far?


Starligth71

Anbefalte innlegg

Sist mens 25/2-15

31 dagers syklus, ganske stabil med 1-2 dagers variasjoner innimellom

Sex med A. søndag 8 mars (syklusdag 12) hvor han kom inni meg.

Beregnet eggløsning lørdag 14 mars iflg eggløsn.kalkulator

Sex med B. mandag 16 mars (syklusdag 20), hvor han ikke kom inni men utenfor en stund etterpå

 

I denne perioden har jeg brukt CB's nye digitale fertilitetsmonitor fra syklusdag 9 og frem til forventet mens 28 mars. Den viste kun høy fertilitet denne perioden, viste ikke når eggløsningen skulle skje altså. Dette var også pausemnd fra Pergotime. Så har altså ikke fått testet og bevist når forventet eggløsning skulle skje.

 

Jeg har valgt å tro og er nesten helt sikker på at A må være far, siden han kom inni meg. Sædceller kan jo som kjent overleve i noen dager og eggløsningen kan jo ha skjedd ett par dager tidligere.

Å tro at B er far er vel usannsynlig men ikke utenkelig, en liten prosent sjanse er det vel siden det kan være sæd i smøringen som kommer under samleiet og at samleiet skjedde 3 dager etter forventet eggløsningsdato.

 

Jeg er som sagt temmelig sikker på at A er faren, men så er det en ørliten tvil om at B også kan være aktuell.  Det er veldig vondt å ha denne tvilen. Da jeg var på ultralyd stemte fosterets størrelse med sist mens ihvertfall, men så er det jo bare en god uke mellom samleiene. Hva tror dere?

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...