Gå til innhold

Hva viser ultarlyd ved 12 uker, er jeg far?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min eks var til ultralyd i dag 15 mai etter å ha funnet ut at hun er gravid. Ultralyden viser at barnet er 12 uker og 1 dag gammelt. Jeg har regelmessig samleie med henne, og hun av og til samleie med en annen. Teller man tilbake fra 15 mai blir det 19 februar. Det nærmeste samleie vi hadde var 21 februar og hun hadde samleie med en annen 1 mars. Før dette var det bare meg, så den eneste andre utfordreren er den andre mannen 1 mars (altså 8 dager mellomrom).

Det at fosteret er 12 uker og 1 dag, betyr det at unnfangelsen skjedde før dette eller betyr dette unnfangelsesdato?

Jeg skulle ønske jeg kunne glede meg til å bli far, men usikkerheten setter en stor demper på det hele. Samtidig føler jeg meg svært egoistisk som kun klarer å tenke på meg selv og ikke henne i alt dette. Vi vet ikke mensensyklusen hennes da den har vært svært uregelmessig hele veien. Håper noen har innspill både for og i mot mitt farskap, det vil hjelpe veldig på tankene uansett.

 

Mann 24



Anonymous poster hash: 47338...3d5
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvis hun er 12 uker på vei nå så er det vel rundt 10 uker siden barnet ble unnfanget. Dette fordi man regner svangerskapet fra første dag i siste mens, mens i realiteten kommer jo eggløsning ca 2 uker etter det om man har stabil syklus. Så jeg tror nok dere har overlappet hverandre og må ta en farskapstest. 



Anonymous poster hash: b91aa...ad6
Lenke til kommentar

Tar forbehold om at hun er 12 uker på vei da altså, hvis fosteret er 12 uker (og mor da 14 uker på vei) så er det jo en annen sak, da vil det sannsynligvis være ditt. Men sikker kan man ikke være om man ikke vet når hun hadde eggløsning. 



Anonymous poster hash: b91aa...ad6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...