Gå til innhold

Tror du jeg får gutt eller jente? 💜


nygift!

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsgravid, uten særlige symptomer. 18 uker på vei, magen har endelig begynt å vokse, har gått opp 500gr. Vanlig hud som før graviditeten, brystene har ikke blitt så veldig mye større. Har lyst på Big Mac og andre usunne ting, men ikke søtsaker! Er ikke kvalm og sover godt. Babyen var veldig aktiv på forrige ul, får vite kjønn om to uker :D

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hadde oss hver dag i to uker ettersom at vi ikke visste når eggløsning var, men gyn tror vi ble gravide midt i ;)

Lenke til kommentar

Får forhåpentlig svar på mandag, skal på ordinær ultralyd! Skal til London neste uke,og håper å kunne kjøpe gutte- eller jenteklær 💜💙

Lenke til kommentar

Jeg har to gutter og dine symptomer er ganske like som da jeg gikk med de to første. Hud og hår var som før. Hadde lite plager bortsett fra hodepine. Hadde lyst på salt mat, junkfood, melk, ost og rødt kjøtt. Hadde skikkelig avsmak på søtsaker, frukt og grønnsaker. Hjertelyd på 140-145

 

Denne gangen har jeg hatt søtsug, ikke hatt lyst på salte ting, men sjokolade, kjeks, boller, kaker, frukt har vært tingen. Ikke så begeistret for kjøtt. Spiser bare syltetøy på brødet, alt annet byr meg i mot.

Har vært mer kvalm, men ikke kastet opp, ømme pupper de fleste ukene, huden og håret er fint. Ikke vondt I hodet denne gangen og Hjertelyden er på 155. Så egentlig ganske motsatt av svangerskapene med gutta mine.

 

Vært på ultralyd, babyen lå vanskelig til og hadde navlestrengen mellom beina, men jordmor syns hun kunne se noe som lignet på en pung, så blir nok gutt nr 3 her.

Så svangerskap kan være ganske forskjellige selv med samme kjønn.

 

Tror det er en myte man skal ta med en stor klype salt :-)

Lenke til kommentar

Jeg har mye av de samme tegnene som deg, og tolker det litt som tegn på gutt selv. Fikk jente sist, og da hadde jeg mye kviser, og veldig lyst på frukt/grønnsaker og generelt veldig sunn mat (med unntak av fisk). Så veldig anderledes sånn sett denne gangen. MEN jeg vet jo at mange har svært ulike svangerskap og får samme kjønn, eller helt like svangerskap og får motsatt. Jeg fikk hint om gutt på tidlig ultralyd da, så det gjør jo også at jeg tror det blir gutt. Vært på tidlig ul?

Lenke til kommentar

Annonse

Var på tidlig ul, men gynekologen sa at det var umulig å si noe så tidlig. Han sjekket om alt var som det skulle. Men nå får vi svaret i morgen om babyen ligger riktig til, vi gleder oss såååå mye!!! Jeg tipper gutt mens mannen min tipper jente. Skal fortelle hvordan det går, hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...